سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۸
۷

‫تلاش برای رسمی شدن تبليغات فیلمهای سینمایی در ماهواره!/ آقای ایوبی! به كجا چنین شتابان؟

دوشنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۲۶
کد مطلب: 419737
اين پيشنهاد شايد پربي‌راه هم نباشد و جای فيلم‌های سخيف و به اصطلاح آبگوشتی، ‌كه اين روزها از سوی روشنفكرنماها ساخته شده و روی پرده اكران می‌رود، در كنار همان تبليغات سی‌دی های‌ آموزش رقص، كرم‌های‌لاغری و محصولات منشوری ديگر باشد!
‫تلاش برای رسمی شدن تبليغات فیلمهای سینمایی در ماهواره!/ آقای ایوبی! به كجا چنین شتابان؟
گروه فرهنگ جهان نيوز ـ علی رجبی: در حالی كه مراجع تقلید و علما و حتی كارشناسان حوزه فرهنگ و خانواده از خطرات جدی شبكه های ماهواره ای سخن می گویند، نایب رئیس انجمن تهیه‌کننده‌ کارگردانان سینمای ایران از قول مساعد رئیس سازمان سینمایی برای برداشتن جمله «منع تبلیغ فیلم‌ها در شبکه‌های ماهواره‌ای» از پروانه نمایش خبر داده است.

مهرداد فرید در گفت‌وگویی كه با ایسنا با اشاره به جلسه‌ای که شورای عالی تهیه‌کنندگان با حجت‌الله ایوبی داشته است، اظهار کرد: از سازمان سینمایی درخواست کردیم تا امکانی داده شود‌ تا از طریق شبکه‌های ماهواره‌ای بتوانیم آثار سینمایی را تبلیغ کنیم. آقای ایوبی هم اعلام کردند منع قانونی وجود ندارد و دنبال ضابطه‌مند کردن آن هستیم.

این درخواست عجیب و موافقت آقای حجت الله ایوبی در حالی صورت گرفته كه این رویه می تواند موجب شبه قانونی شدن شبكه های ماهواره ای غیرمجاز شود.

نكته جالب دیگری كه در این مصاحبه است این است كه این عضو انجمن تهیه كنندگان کم لطفی‌های تلویزیون را موجب کم شدن توجه مردم به سینما دانسته است و ادعا كرده كه دنبال راهکارهایی برای جبران عدم پخش تیزر فیلم‌ها از تلویزیون هستند و به جاي آن ماهواره را برگزیده اند!

البته اين پيشنهاد شايد پربيراه هم نباشد و جای فيلم‌های سخيف و به اصطلاح آبگوشتی، ‌كه اين روزها از سوی روشنفكرنماها ساخته شده و روی پرده اكران می‌رود، در كنار همان تبليغات سی‌دی های‌ آموزش رقص، كرم‌های‌لاغری و محصولات منشوری ديگر باشد!

نكته ديگری كه در اين بين توسط مدعيان امر ديده نشده، ‌مشكلاتی است كه آنها درگير آن هستند. بر همین اساس، پیشنهاد می شود سینماگران به جای پیشنهادات شاذ و غیر قانونی، به فكر اصلاح خود و رویه های نادرست باشند.

نپرداختن فیلمسازان به مشكلات روز جامعه و دوری از مطالبات واقعی اجتماعی، افراط و تفریط در ساخت كمدی‌های سخیف یا درام‌های تلخ و سیاه، ساخت فیلم های با تم روشنفكری كه تنها دغدغه قشر كوچكی از مردم است و از آنها به عنوان "بچه پولدار" و "بالاشهری" یاد می شود؛ مهمترین دلیل های فنی دلزدگی مردم از سینماست.

در بخش فنی نیز انتشار كپی قاچاق ‌فیلم‌‎ها و رعایت نكردن كپی رایت در كنار قیمت بالای سالن های سینما برای خانواده ها، موجب شده تا قشر سینمارو كم كم به صف خریداران دی.وی.دی غیرمجاز بپیوندند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ای بابا می خوان مراکز غیر هسته ای رو هم بدن به دشمن اونوقت شما چیا می نویسی
جنگ نرم مهمترین ابزار دشمن است!
United States
آقای ایوبی مواظب خودت باش
صادق
باسلام و سپاس از گزارش روشنگرانه ی شما،

این نظر جناب ایوبی یعنی مجموعه ی شبکه های gem که متعلق به عضو تابلودار منافقین است
یعنی من وتو که شبکه رسمی بهاییت است
یعنی شبکه هایی که برای کاهش ضریب نفوذ جمهوری اسلامی و برای القای فرهنگ غرب میکوشند و حتی تبلیغات آنها مسهتجن است، به امر ملوکانه جناب ایوبی رونق بگیرند؟
آقای ایوبی، شما مدیر جمهوری اسلامی هستید یا رسانه هایی که سلطنت طلبها و گروهکهای برانداز حمایتشان میکنند؟
آقای ایوبی شبکه های ماهواره فارسی زبان چند بخش هستند:
1- براندازی سخت شامل سلطنت طلبها و گروهکی های تجزیه طلب و منافقین
2- براندازی نرم شامل توزیع کننده های محصولات قبح زدا و ضدارزش و هتاک به فرهنگ و ارزشهای ایرانی و اسلامی مثل شبکه هایی که تلاش دارند خاطره فیلمفارسی و موسیقی کاباره ای زنده بماند
3- مبتذل مانند شبکه هایی که در دوبی و برخی هم در آلمان و . . .مستقرند
4- شبکه های بیگانه ی معاند که رسمیت دارند یعنی بلندگوی دولتهای نظام سلطه هستند مثل voa و bbc و . . .
شما در کدام میخواهید بزرگواری کنید؟ برای چه؟ آیا بهتر نیست به فیلمهای تراز انقلاب اسلامی مجوز بدهید؟
آیا شما کارمند نظام اسلامی هستید یا بازاریاب رسانه های نظام سلطه؟ شما مسئولیت گرفته اید که با کار خوب و تولید محتوای جذاب و همسو شبکه های متصل به زنجیره ی جنگ نرم و تهاجم فرهنگی را که در راستای دکترین توسعه دیپلماسی عمومی آمریکا و استراتژی dance & music motion را خنثی و بلااثر کنید و سرمایه های اجتماعی را افزایش بدهید یا ارزشها را و توصیه های رهبری را فراموش کنید و . . .؟
این کار نخواهد شد و ناشدنی است اما براستی خداوند فرصتی عطاء کرد که نامش در قرآن مرصاد است تا امثال شما خواص و مزیت های خودتان را در عرصه فرهنگ بروز بدهید!
یاعلی
محمد
یا با اسلام، یا مقابل اسلام. بین نمی شود.
یا این شبکه های ماهواره ای، قصد و نیتشان تعالی انسانیت و ارزش های اسلامی هست یا نیست. اگر نیست باید بایکوت شوند. حداقل ضرر این رسانه ها اینست که وقت صرف شده را صرف امور باطل بی ارزش میکند. انسان را به سمت دلخواه خودشان میبرند نه سمت اسلام.
در صورت پذیرفتن موارد فوق، چطور می شود رسانه هایی که مبنایشان دنیای مادی است را ابتدا رد کنیم، سپس از فضای آن ها برای تبلیغات استفاده کنیم؟! این پارادوکس است.
هر گونه تبلیغاتی از طریق ماهواره، مهر تأییدی اس بر عملکرد غیر قابل تأیید ماهواره ها. آن وقت جوان بیچاره ایران، دچار تناقض در عملکرد ما نخواهد شد؟!
لوووول
من درک نمیکنم شما ها رو مشکلتون با چیه ؟
با ماهواره طبق بررسی آخر 70 در صد مردم تهران 50 در صد شهرستان ها ماهواره دارن تو خونه هاشون یعنی نیمی از جمعیت کشور حالا به نظرتون این قانون هست که باید با مردم یکی بشه یا مردم با قانون ؟
دوما" این موضوع مثل دوران ریاست سوم جمهور میمونه زمان آقای خمینی که همه از ویدیو استفاده میکردن ولی ممنوع بود که آخر مجبور به پذیرفتن شدن قرار نیست چون از یه وسیله میشه بد استفاده کرد اونو کلا" رد کرد فرهنگ هم باید قبل از اومدن یا اشباع اون تو جامعه فرهنگ سازی کرد نه بعد از اون !!!
رهگذر
Iran, Islamic Republic of
جهان آپدیت باش نظرها رو منتشر کن این ضعف سایته ...