جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

چرا صمد بطري‌ آب سپاهان را پس فرستاد؟

سه شنبه ۱ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۷:۱۳
کد مطلب: 381748
سرمربي تيم فوتبال صباي قم بطري‌هاي آب اصفهاني‌ها را پيش از آغاز بازي پس فرستاد و اجازه نداد بازيکنان تيمش از آب‌هايي که سپاهاني‌ها در اختيارشان گذاشته بودند، بنوشند.
به گزارش جهان به نقل از نود، ديدار تيم‌هاي فوتبال سپاهان اصفهان و صباي قم در چارچوب هفته نهم ليگ برتر پنج‌شنبه هفته گذشته در ورزشگاه فولادشهر برگزار شد که در پايان دو تيم به تساوي يک بر يک رضايت دادند.

نکته جالب اين بازي جايي بود که مسئولان اصفهاني بطري‌هاي آبي براي تيم صبا آوردند اما سرمربي صبا اين بطري‌ها را نپذيرفت و به بازيکنانش اعلام کرد که از چنين آب‌هايي استفاده نکنند!
به نظر مي‌رسد سرمربي صبا از اتفاقات ديدار دو تيم سپاهان و پرسپوليس که در مهرماه سال ۹۱ برگزار شد ترسيده و اجازه نداده تا بطري‌هاي آب اصفهاني‌ها در رختکن تيمش وجود داشته باشد. پس از بازي پرسپوليس و سپاهان صحبت‌هايي در خصوص اينکه بطري‌هاي آب اصفهاني‌ها موادي وجود داشت که باعث شد بازيکنان سرخ‌پوش حالشان بد شود و دچار افت فشار شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *