پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۱

موضوع تفکیک جنسیتی سیاسی شده است

سه شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۱۴
کد مطلب: 371640
عضو شورای اسلامی تهران با اشاره به موضوعاتی که اخیراً در مورد بحث تفکیک جنسیتی در شهرداری تهران مطرح شده است، گفت: اعتقاد دارم که باید شرایط کاری خانم‌ها به گونه‌ای باشد که راحت‌تر فعالیت کنند.
به گزارش جهان، احمد دنیامالی در گفت‌وگو با فارس، با تأکید بر اینکه در همه جای دنیا به گونه‌ای است که خانم‌ها با شرایط خوب کار می‌کنند، گفت: ما در شهر مقدس زندگی می‌کنیم و باید شأن و منزلت بانوان را رعایت کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهرداری تهران و سایر دستگاه‌ها از گذشته نیز اقداماتی انجام می‌دادند و موضوع بحث تفکیک جنسیتی نیست، اگر ما مکان بهتری را برای بانوان در نظر بگیریم نشانه این است که شأن و منزلت آنها را حفظ کرده‌ایم.

وی تأکید کرد: وظیفه ماست که شأن بانوان را حفظ کنیم، فضای بهتری را برای کارشان فراهم کنیم تا بتوانند به خوبی کار کنند.

دنیامالی اضافه کرد: نمی‌دانم چرا سر این موضوع حساسیت ایجاد شده، به نظرم این حساسیت سیاسی است و نگاه غیرحرفه‌ای است، نگاه حرفه‌ای این است که زنان جایگاه خوبی داشته باشند، حرمت آنها حفظ شود و جایگاه ویژه‌ای برای آنها در جامعه در نظر گرفته شود. این توجه ما را می‌رساند. تفکیک جنسیتی از نکاتی است که نقد غیرمنصفانه است که برخی افراد آن را مطرح می‌کنند.

به گفته دنیامالی، زنی که از شهرداری اخراج نشده بلکه جایگاه بهتری برایش در نظر گرفتند و شأن و منزلت وی بالاتر رفته است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران تأکید کرد: اگر از خانم‌ها سؤال کنیم آنها هم می‌خواهند فضای راحت‌تری برای کار برایشان مسئولین ایجاد کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


لطفا برای ارباب رجوع هم تفکیک جنسیتی رو اعمال کنید تا بانوان راحتر کار کنن