جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

جرارد از تیم ملی انگلیس خداحافظی کرد

دوشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۱۹
کد مطلب: 371442
هافبک ۳۴ ساله سه‌شیر از تیم ملی انگلیس اعلام بازنشستگی کرد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، استیون جرارد، هافبک باتجربه تیم ملی فوتبال انگلیس که کاپیتان سه‌شیر در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل بود از ادامه حضور در رده ملی فوتبال کناره‌گیری کرد. هافبک تیم لیورپول انگلیس در ۱۱۴ بازی که برای سه‌شیر به میدان رفت موفق شد ۲۱ گل به ثمر برساند.

جرارد در گفت‌و‌گو با سایت رسمی اتحادیه فوتبال انگلیس گفت: گرفتن چنین تصمیمی خیلی دشوار بود و باید بگویم که این یکی از سخت‌ترین تصمیم‌های دوران حرفه‌ای‌ام بود. بابت گرفتن این تصمیم خیلی عذاب کشیدم و وقتی از برزیل بازگشتیم با خانواده‌ام، دوستان و نزدیکانم در این خصوص صحبت کردم تا به این نتیجه رسیدم.

هافبک بندرنشینان تصریح کرد: مهمترین کسی هم که در این خصوص با او مشورت کردم برندان راجرز، سرمربی لیورپول بود. بدیهی است که باید به شرایط بدنی‌ام نگاه می‌کردم و از این موضوع اطمینان حاصل پیدا می‌کردم که وقتی در زمین حضور پیدا می‌کنم آیا می‌توانم تمام توانم را برای انگلیس به معرض نمایش بگذارم یا خیر!

جرارد عنوان کرد: به منظور اینکه اطمینان حاصل پیدا کنم که می‌توانم در بالاترین سطح برای لیورپول بازی کنم فکر می‌کنم این تصمیم درستی بود. حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا با لیورپول هم فاکتور مهمی دیگری در گرفتن این تصمیم بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *