جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱

پیش بینی قطعی مهرعلیزاده از مذاکرات!

يکشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۸
کد مطلب: 431643
معاون رئیس دولت اصلاحات معتقد است که مذاکرات هسته‌ای با ۱+۵ قطعا به نتیجه می‌رسد و به گفته وی طرح الزام دولت به خطوط قرمز که چندی پیش در مجلس شورای اسلامی با اکثریت آرا نیز به تصویب رسید کار درستی بود و تعهدات طرف مقابل را بهتر می‌کند.
به گزارش جهان، محسن مهرعلیزاده معاون رئیس دولت اصلاحات در گفت‌و گو با فارس، با اشاره به مذاکرات ایران با ۱+۵ که هم اینک در وین دنبال می‌شود اظهار داشت: قرائن و شواهد نشان می‌دهد که مذاکرات ایران با ۱+۵ قطعا به نتیجه می‌رسد.

وی درباره طرح الزام آور دولت به حفظ خطوط قرمز که چندی پیش در مجلس شورای اسلامی با اکثریت آرا تصویب شد نیز گفت: به نظر من این اقدام مجلس خطوطی را مشخص کرد که هم روشن کننده و هم بازدارنده بود و البته ایجاد مشکل نمی‌کند و کار درستی بود.

معاون رئیس دولت اصلاحات خاطرنشان کرد: طرح الزام دولت به حفظ خطوط قرمز از سوی مجلس اجرای تعهدات از طرف مقابل را بهتر می‌کند و مغایرت جدی نیز با فرمایشات مقام معظم رهبری ندارد.

علیزاده خاطرنشان کرد: بالاخره هر کشوری به دنبال حفظ منافع ملی خودش است با این اقدام اگر نگرانی‌هایی در مسیر مذاکرات وجود داشت این نگرانی‌ها برطرف شد و انشاالله تیم مذاکره کننده هسته‌ای بتواند در مقابل دشمنان جمهوری اسلامی از حق ملت خود دفاع کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *