پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

پیشنهاد عجیب کمالوند به دو ستاره استقلال

سه شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۵۴
کد مطلب: 387148
سوال مهم این است که با وجود قرارداد کرار و تیموریان با استقلال چرا سرمربی گسترش فولاد تبریز با آنها تماس گرفت؟ پیشنهاد عجیب کمالوند به دو ستاره استقلال
به گزارش جهان، خراسان نوشت:  جاسم کرار مشکلاتی داشت که به قول قلعه‌نویی هم شخصی بود و هم مالیاتی. مشکل او با حدود ۳۰۰ میلیون تومان حل شد که گفته می‌شود بخشی از آن را هم باشگاه استقلال تقبل کرد تا بلکه کرار به بازی با پدیده مشهد برسد.

اواخر هفته گذشته بود که رسانه‌ها خبر دادند فراز کمالوند، سرمربی جدید گسترش فولاد با جاسم کرار و آندو تیموریان تماس گرفته تا آن‌ها را به تیمش ببرد.

اصل خبر البته درست بود و کمالوند تماس‌هایی برقرار کرده بود اما نکته عجیب اینجاست که کرار و آندو با استقلال قرارداد دارند و از طرفی گسترش فولاد تیم بزرگی نیست که امثال کرار و آندو را وسوسه کند.

این ۲ بازیکن چند سال قبل در تراکتورسازی شاگرد کمالوند بودند و رابطه خوبی با او دارند. طبعا کمالوند به فکر تقویت گسترش فولاد است اما مسئله اینجاست که استقلال کلی برای کرار و آندو هزینه کرده و نمی‌خواهد آن‌ها را از دست بدهد.

طبق شنیده‌های ما کادر فنی استقلال از این قبیل تماس‌ها دلخورند. آن‌ها به افشارزاده گفته‌اند که هیچ بازیکنی فروشی نیست و مدیر استقلال هم خواسته شخص قلعه‌نویی را عملی کرده است.

امسال آندو شرایط مطلوبی نداشته اما دومین بازیکن گران‌قیمت لیگ ایران محسوب می‌شود. برخلاف او کرار شرایط خوبی داشته و در اکثر بازی‌های استقلال جزو نفرات کلیدی بوده و قلعه‌نویی هم از او راضی است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *