سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۱

تولید کیت های تشخیص محصولات‌حرام

يکشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۰۳:۰۰
کد مطلب: 397048
سایت تولید کیت های تشخیص محصولات حرام و حلال و تقلبات غذایی در پژوهشکده شمال کشور بهره برداری شد.
به گزارش جهان به نقل از مهر: ربیع فلاح استاندار مازندران بعد از ظهر پنجشنبه در مراسم افتتاح از طرح های پژوهشکده شمال کشور در آمل با اشاره به اين كه مازندران در توليدات كشاورزي از قطب هاي كشور است، بيان داشت: بايد براي تامين امنيت و سلامت غذايي مردم نهايت تلاش صورت گيرد و بحمدالله در مازندران به عنوان دارنده رتبه اول توليد در بخش كشاورزي كشور، در اين راستا برنامه داريم.

در این مراسم، چهار آزمایشگاه تحقیقاتی و تخصصی و يك سايت توليد كيت هاي تشخيص محصولات حلال و حرام و تقلبات غذايي در محل انستیتو پاستور ایران، پژوهشکده شمال کشور در آمل به بهره ‌برداری رسید.

در این آیین آزمایشگاه سموم و آلاینده‌های غذایی با سرمایه‌گذاری بیش از ۲۰ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی و پس از آن آزمایشگاه تشخیص ملکولی بیماری‌های عفونی با سرمایه‌گذاری ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به بهره‌برداری رسید. سایت تولید کیت‌های تشخیص محصولات حلال و حرام و تقلبات غذایی و آزمایشگاه تشخیص سل و بیوشیمی از دیگر طرح‌های تحقیقاتی انستیتو پاستور ایران پژوهشکده شمال کشور بوده كه با حضور دكتر فلاح در ادامه افتتاح شد.

در مجموع برای این پنج طرح مهم آزمایشگاهي، تحقیقاتی و علمي - تخصصی انستیتو پاستور ایران پژوهشکده پاستور شمال کشور بیش از ۲۵ میلیارد ریال هزینه شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *