پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

تولد۲۴۶۵ نوزاد ۲ تا ۴ قلو در استان تهران

سه شنبه ۲ دی ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۳۸
کد مطلب: 397642
مدیرکل ثبت احوال استان تهران گفت: در هشت ماهه سال جاری ۲۴۶۵ مورد چندقلوزایی به ثبت رسیده که از این تعداد ۲۳۷۴ مورد دوقلو هستند.
به گزارش جهان به نقل از مهر، مدیرکل ثبت احوال استان تهران گفت: در هشت ماهه سال جاری ۲۴۶۵ مورد چندقلوزایی به ثبت رسیده که از این تعداد ۲۳۷۴ مورد دوقلو هستند.
جدیدترین آمار چندقلوهای تهرانی
محمد مهدی اعلایی در خصوص آمار ولادت در استان تهران ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: برابر آمار و اطلاعات جمعیتی استان، تعداد متولدین هشت ماه استان برابر است با ۱۳۰۳۲۷ نوزاد که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۶.۱ درصد رشد داشته است.

مدیرکل ثبت احوال استان تهران تصریح کرد: از کل ولادت های ثبت شده ۶۷۲۷۱ مورد نوزاد پسر و ۶۳۰۵۶ مورد نوزاد دختر بوده است که بر این اساس نسبت جنسی ولادت های استان برابر ۱۰۷ می باشد.

اعلایی در خصوص چندقلو زایی در استان تهران نیز افزود: در هشت ماهه سال جاری ۲۴۶۵ مورد چندقلوزایی به ثبت رسیده که از این تعداد ۲۳۷۴ مورد دوقلوزایی، ۸۸ مورد سه قلوزایی و ۳ مورد چهار قلوزایی است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *