چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۱۶
۱۱

شفا یافتن دختر معلول در حرم سیدالشهدا(ع)+عکس

دوشنبه ۱ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۳۹
کد مطلب: 397543
دختری پاکستانی که به دلیل ابتلا به بیماری فلج اطفال سال‎ها امکان حرکت را از دست داده بود، پس از حضور در حرم سید الشهداء(ع) شفا گرفت و با قدم‎های خود به سمت ضریح مطرح گام برداشت.
شفا یافتن دختر معلول در حرم سیدالشهدا(ع)+عکس
به گزارش جهان به نقل از وبگاه رسمی عتبه حسینی، سمیره ولی‌محمد دختر فلج پاکستانی که به همراه پدر و مادرش از پاکستان به زیارت عتبات عالیات مشرف شده بود، روز شنبه ۲۹ آذر با حضور در حرم مطهر حسینی، به ناگاه از روی صندلی چرخدار خود برخاسته و به سمت ضریح سیدالشهداء حرکت کرد.

شیخ حمزه فتلاوی، یکی از مسئولان بخش راهنمایی شرعی عتبه مقدسه اعلام کرد: ساعت ۱۰ صبح روز گذشته، پس از شنیدن فریادهایی در حرم حسینی، مردم دختربچه‎ فلجی را مشاهده کردند که به برکت امام حسین علیه السلام خداوند بر او منت گذاشته و شفا یافته بود، به نحوی که این دختر با قدم‎های خودش به سمت پنجره‎های حرم امام علیه السلام به حرکت در آمد.

آنچنان که والدین این کودک اظهار کردند، ایمان آنها به خدا و اعتقادشان به مقام سیدالشهداء علیه السلام موجب شده بود که از پاکستان برای طلب شفای دختر فلج خود به زیارت عتبات عالیات مشرف شوند.

این در حالی است که تلاش‎های این خانواده برای درمان دختر معلولشان در بیمارستان‎های مختلف پاکستان در طول مدت سال‎های گذشته نیز به نتیجه‎ای نرسیده بوده است. بر این اساس در سال جاری برای طلب شفای سمیره به زیارت حرم امیرالمومنین علیه‎السلام و زیارت کربلا مشرف شده‎اند.


پدر و مادر سمیره در توضیح نحوه شفا یافتن این دختر فلج اعلام کرده‎اند: پس از زیارت حرم امیرالمومنین علیه السلام، امروز برای طلب شفای او ابتدا به زیارت حرم ابالفضل العباس رفتیم و از آنجا به سمت حرم حضرت سیدالشهدا علیه السلام راه افتادیم، هنگامی که دخترم گنبد شریف حرم حسینی را دید به گریه افتاد و به امام حسین علیه السلام گفت که به سویت آمدم یا آقای من، به سویت آمدم ای سید جوانان بهشت و همینطور سخن می‌گفت تا اینکه داخل حرم حسینی علیه‎السلام شدیم، که ناگهان دختر فلج ما از روی ویلچر برخاست و شروع به حرکت به سمت ضریح سید الشهدا علیه السلام کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رنجبر
بر منکرش لعنت
اسلام علیک یا اباعبدلله. بنازم قدر عشاق شما را که کمتر از مقام انبیاءنیست.
United States
چرا جو گير ميشي حرف بي ربط ميزني؟
فرهاد
اقا شما از بنده ملیونها مثبت میگیری
Iran, Islamic Republic of
يا حسين...
البته اين عكس مال قبل از شفاست درحاليكه عكس بعد از شفا هم ديدني است.
صلوات
... در مملكت خودمان كم وبيش اتفاق افتادكه جبران ناپذير خواد شد
United States
نمیدانم وهابیت حامی داعش جنایتکار چرااز توسل ما به اهل بیت خشمگین است. توسل ما 1- مارا به خدا وائمه اطهار نزدیک میکند2- روح ما را لطیف میکند 3- امید را درمازنده میکند ونهایتاً مارا شکر گذار الله میکند... اما مثل همفکران شما وهابیها آدمخوار نبوده ایم- ذبح اسیر نکرده ایم- مردم بیگناه را نکشته ایم وزنان مسلمان را به بردگی جنسی درنیاورده ایم و... حالا کی مشرکه؟! کی کافره و کی وحشیه؟؟؟؟؟
براي بنده اين چنين موضوعاتي براي بعضي ها عجيب و غير قابل باور است اما واقعا انجام چنين مواردي توسط خداوند قادر و متعال به واسطه ائمه بزرگوار كار سختي نيست و بواقع نشانه هستند براي قوي شدن ايمان مردم.
علی
ببخشید من اشتباها منفی دادم به این کامنت...

جهان یه کاری بکنید که اگه اشتباها به کامنتی مثبت یا منفی دادیم بشه تصحیحش کرد...ممنون
سید
Latvia
یا حسین