چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۵
۴

کاخ سفید: لغو فوری تحریم‌ها عاقلانه نیست

سه شنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۲۱
کد مطلب: 415948
سخنگوی کاخ سفید در نشست خبری که بعد از اظهارات ارنست مونیز، وزیر انرژی آمریکا برگزار شد گفت : لغو فوری تحریم ها عاقلانه و به سود جامعه جهانی نیست.
کاخ سفید: لغو فوری تحریم‌ها عاقلانه نیست
به گزارش جهان به نقل از خبرگزاری صداوسیما، جاش ارنست در نشستی خبری افزود: این تحریم ها نیز زمانی برداشته می شود که ایران به توافق نهایی برای کنترل برنامه هسته‌ای خود پایبندی نشان دهد.

وی گفت: "هرگز موضع ما این نبوده است که همه تحریم‌های ایران از روز اول برداشته شوند."

سخنگوی کاخ سفید گفت: آمریکا فقط با برداشتن تدریجی و مرحله‌به‌مرحله تحریم‌های ایران موافقت خواهد کرد.

این در حالیست که مذاکره‌کنندگان ارشد ایران می‌گویند، برداشتن تحریم‌ها مرحله‌به‌مرحله نیست و بلافاصله بعد از امضای توافق نهایی رخ خواهد داد.

سخنگوی کاخ سفید گفت: واشنگتن می‌خواهد پیش از آغاز برداشتن تحریم‌ها پایبندی مداوم ایران را مشاهده کند.

ارنست افزود: آمریکا می‌تواند نقطه‌ای را پیش‌بینی کند که در آن تحریم‌ها برچیده خواهند شد اما فقط بعد از آن که "پایبندی مداوم ایران در دوره زمانی طولانی" مشاهده شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
روز بروز تناقض گفتار بين دو طرف بيشتر مي شود
جنوبشهری
Iran, Islamic Republic of
... و دوباره باز همان داستان تکراری که یک نفر از دولت تدبیر! و امید! مصاحبه کرده گفته های آنها را تکذیب می کند و می گوید که این حرفهای طرف مقابل فقط مصرف داخلی برای آن کشور است و این داستان تکذیب هی ادامه دارد و هی ما هم امتیاز و سکوت پشت امتیاز و سکوت ...
اقدامات فعال از آنها و حضور انفعال از ما...؟!
تاریخ تکرار می شود!
باز هم داستان تعلیق یکجانبه از طرف ایران در سال 82 و سرگردانی ایران در دام دالان مذاکرات بی حاصل به سود غربیهای مزور برای وقت کشی تکرار می شود.
کو آدم عاقل و انسان مومنی که از یک سوراخ دو بار گزیده نشود
این همه عجله چرا؟! برای توافق نمایشی با معامله تمام باخت دولت ایران با تمام سرمایه های علمی و تکنولوژی با خون دل کسب شده سالیان گذشته
هر چند که این مذاکره کنندگان درکی از سختیهای طی شده ندارند زیرا یا در اروپا و آمریکا عمر گذرانده اند یا در سرخوشی در نعمتهای بسیار که بواسطه این نظام در آن غرق شده بودند.
امریکا شیطان رجیم
مرگ بر امریکا و تحریم هایش