پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
ولایتی در کنفرانس خبری مشترک با وزیر خارجه لبنان:

ایران همواره کنارمردم لبنان بوده است

سه شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۳۰
کد مطلب: 458941
وزیرخارجه لبنان گفت: لبنان همیشه از حمایت‌ها و همکاری‌های جمهوری اسلامی ایران استقبال کرده است و با کمک و همکاری‌های یکدیگر می‌توان برمشکلات موجود غلبه کرد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، علی‌اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل در کنفرانس خبری مشترک با وزیرخارجه لبنان اظهار داشت: ملاقات بسیار سازنده ای را با وزیرخارجه لبنان داشتیم و بر گسترش روابط راهبردی تأکید شد چرا که نقش دو کشور بسیار مهم است و در صحنه‌های بین المللی و منطقه ای مشورت و همکاری داریم.
 
وی افزود: در تهران هم با وزیرخارجه لبنان دیدار داشتم و در این ملاقات برخی مسایل منطقه ای و تحولات اخیر بررسی شد.
 
مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل تصریح کرد: ایران همواره در کنار مردم لبنان حضور داشته و روابط دو کشور ریشه دار و بلند مدت بوده و روزافزون ادامه خواهد داشت.
 
ولایتی در پایان ظمن تبریک ایام ملی در این کشور و آزادی تعدادی از اسرای نظامی لبنان و تسلیت حملات تروریستی اخیر به ملت و دولت این کشور، از میزبانی و میهمان نوازی دولت و مردم این کشور تشکر کرد.
 
وزیر خارجه لبنان هم ضمن ابراز خرسندی از حضور ولایتی در لبنان گفت: روابط دو کشور از اهمیت بالایی برخوردار است و لبنان همیشه از حمایت‌ها و همکاری‌های جمهوری اسلامی ایران استقبال کرده و با کمک و همکاری‌های یکدیگر می‌توان برمشکلات موجود غلبه کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *