جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲
۲۱

وزارت ورزش: رونی کلمن برای بانوان ایرانی فیگور نمی‌گیرد!

چهارشنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۳۶
کد مطلب: 418747
مدیر طرح، برنامه و تدوین سیاست شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده گفت: مسئولان وزارت ورزش قول دادند که " رونی کلمن" هیچ‌‌ فیگوری برای بانوان ایرانی نگیرد؛ در واقع هیچ حرکت غیر شرعی رخ ندهد.
وزارت ورزش: رونی کلمن برای بانوان ایرانی فیگور نمی‌گیرد!
به گزارش جهان،‌ فرشته روح‌افزا در گفت‌و‌گو با تسنیم در واکنش به حضور " رونی کلمن" در ایران اظهار داشت: طی تماسی که با وزارت ورزش و جوانان داشتم، از سوی مسئولان وزارت مطرح شد که همانند این امر در سطح پایین‌تری برنامه برگزار کردیم بنابراین مشکلی وجود ندارد.

وی با بیان این‌که مسئولان وزارت ورزش و جوانان قول دادند که کلاس‌ها کاملاً تئوری باشد و هیچ‌گونه فیگور، عکس و حرکت غیرشرعی صورت نگیرد، گفت: وزارت مربوطه مطرح کرد که نظارت لازم از سوی دستگاه‌های نظارتی و وزارت ورزش و جوانان در راستای این برنامه‌ و کلاس‌ها صورت می‌گیرد.

*مسئولان وزارت ورزش و جوانان می‌گویند برگزاری کلاس‌های "رونی کلمن" قانونی است

مدیر طرح، برنامه و تدوین سیاست شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده با بیان این‌که مسئولان وزارت ورزش و جوانان می‌گویند برگزاری کلاس‌های "‌رونی کلمن" قانونی است، ادامه داد: مطرح شده است که رونی کلمن طرفدار داعش است ولی هنوز این امر اثبات نشده است و اگر اثبات شود به دلیل خط قرمز، نظام جلوی آن را می‌گیرد.

روح‌افزا با اشاره به این‌که وزارت ورزش و جوانان مطرح کرد تاکنون همانند چنین برنامه‌هایی در کشور برگزار شده است ولی به دلیل قدرتمند بودن و شهرت "‌رونی کلمن" سر و صدا بلند شده است وگرنه هیچ‌ مشکلی وجود ندارد، گفت: چرا باید بازیگران و هنرمندان در حوزه ورزش ورود کنند؛ در واقع این امر ناامنی فکری ایجاد می‌کند.

*نظارت وزارت ورزش و جوانان در زمینه برگزاری کلاس‌های "‌رونی کلمن"

وی با بیان این‌که چرا وزارت ورزش و جوانان اجازه می‌دهد که هنرمندان در این مبحث و دعوت از "‌رونی کلمن" ورود کنند، افزود: مطرح شده است که حتی هیچ حرکت اکشنی نیز نباید از سوی "‌رونی کلمن" صورت گیرد.

مدیر طرح، برنامه و تدوین سیاست شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده گفت: دستگاه‌های نظارتی و وزارت ورزش و جوانان در خصوص برگزاری کلاس‌های مربوطه نظارت خواهند داشت.

*هزینه‌ها و پول‌های دریافتی از مردم به کجا می‌رود؟‌

روح‌افزا بیان کرد: هنرمندان نمی‌توانند برای حوزه ورزش تصمیم‌گیری کنند.

وی با بیان این‌که سوال اینجاست که با وجود هزینه‌های بالا، وجه دریافتی از مردم به کجا می‌رود، گفت: باید بگویم که آیا این پول‌های دریافتی در حوزه ورزش اختصاص می‌یابد و با وجود این‌که شاهد کمبود فضای ورزشی بانوان هستیم، آیا وجه دریافتی برای ورزش بانوان استفاده خواهد شد.

*دستاورد سفر "رونی کلمن" چیست؟‌

مدیر طرح، برنامه و تدوین سیاست شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده بیان کرد: باید بدانیم دستاورد سفر "‌رونی کلمن" چیست ولی هنوز این امر روشن نشده است؛ در واقع این موضوع باید بررسی شود.

روح‌افزا با بیان این‌که وزارت وزرش و جوانان باید به دنبال سالم‌ کردن محیط ورزشی زنان در جامعه باشند، اظهار داشت: دستاورد از سفر "‌رونی کلمن" باید برای ما مشخص شود و همچنین باید بدانیم که هزینه یک میلیون و ۸۰۰ تومانی که بانوان پرداخت می‌کنند، در کجا استفاده می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


خداکرم
متاسفم !!حتما این اقا تو خیابون معرکه هم میگیره .این همه پهلوون دارن دیالیز میشن.مملکت ما نیاز مبرم به این اقا داره!!؟؟
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
وقتي روني كلمن به امريكا برگشت اونوقت دستاوردش روشن ميشه ..
....
هرچه مي كشيم از اين مديران بي جنبه و غربزده است بي هويت است .
United States
متاسفانه یه سری افراد خود فروخته چه دلبری هم براش می کنند
خدا شفاشون یده
اینا از ناخن پاشون تا نوک موی کله کچلشون پر از هورمونه آمدن رونی کلمن به ایران یعنی مساوی تبلیغ مصرف هورمون و تبلیغ مصرف هورمون یعنی نازایی در جوانان ایرانی، تا کی میخوان جوانان کشورمونو با مصرف قلیون و هورمون نازا کنند؟ چرا؟
دستاورد سفر رونی کلمن اونم برا بانوان خخخخخخخخ
56
Iran, Islamic Republic of
وقتی وظیفه ی فطری زن که نشأت گرفته از عطوفت و لطافت روحی و جسمی او در قبال فرزندان و همسر نادیده گرفته شود یعنی انحراف! ورزش و نشات وشادابی برای زنان از ضروریات است اما نه اعمالی که برون ده اش سختی و زمختی و خشونت است .

فَإِنَّ الْمَرْأَةَ رَیْحَانَةٌ، لَیْسَتْ بِقَهْرَمَانَة (نامه 31 نهج البلاغه)
واي برشما؟
Iran, Islamic Republic of
به به عجب دولتی داریم
اولا چه معنی داره مرد بیاد برای زنان تدریس بدن سازی کنه دوما این همه مربی داخل کشور هست حتما این نره غول رو باید بیارن کلی هم پول بریزن تو حلقومش !!!؟؟؟
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.........!!!!!!!!!!!!
Netherlands
وجود چنین موجودی غیر شرعی است چه برسد به حضور در ایران اسلامس
United States
هر دم از این باغ بری میآید
روح اله
سلام
تا حدود دو سه سال پیش فضای اینترنت خیلی بهتر بود و پالایش میشد ولی الان متاسفانه فضا بسیار مسموم و فساد انگیز شده است باید از مسئولین پرسید آیا شما واقعا موافق گسترش فحشا در جامعه هستید؟!
شما رسانه ها هم باید این مطلب را پیگیری کنید و به مسئولین فشار بیاورید تا هرچه سریعتر اینترانت را راه اندازی کنند و فضای اینترنت را از این آلودگی ها پاک کنند.
روح اله
آمدن این شخص بدنساز به کشور اسلامی ما چه ضرورتی دارد؟ چرا کسی مانع این کارهای ضد فرهنگی نمیشود؟
arash
اصلا ما تو ایران بدنساز نداریم شما اینترنت هم برات حرامه چون به فساد میکشونت
Iran, Islamic Republic of
مگه مربی زن قطعییه؟؟؟
سرباز
خیلی شرم آوره
نمی دونم جواب خون شهدا رو چی می دن
اقدامات ضد فرهنگی رو به اوج رسوندن
تازه میگن قرار نیست برا خانوما فیگور بگیره
نه تورو خدا بیا بگیره آخه حیفه تا اینجا اومده
متاسف
رونی کلمن چه ربطی به خون شهدا داره مرد حسابی؟؟؟؟
یه ورزشکار داره میاد باید ازش استفاده کرد
تحجر تا کی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
عاشق حسام خوش نویس
Iran, Islamic Republic of
به نظر من نباید میامد اما حالا که امده ما وظیفه داریم فرهنگ غنی ایران و اسلام را به او بشناسانیم مثلا حضور ایشان در بهشت زهرا خوب است اما این عده که این برنامه را تدوین کرده اند اول ایشان را باید به حرم امام خمینی می بردند و بعد سر مزار شهید رجایی و باهنر و اون شهیدی که قبرش همیشه عطر داره تا یه چیزایی بفهمه شاید که بشود بوسیله ایشان فرهنگمان را انتشار داد
هادی
چه هیکل زشتی. حجم ماهیچه ها و جسم باید طبیعی باشه. به جای صدور فرهنگ انقلاب اسلامی دنبال چی کارای هستند!