پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۷
۱۸

بانوان در ورزشگاه چه کسانی بودند+عکس

شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۱
کد مطلب: 428845
در بازی شب گذشته ایران برابر آمریکا تعدادی از بانوان در سالن مسابقه حضور داشتند که علامت سوال بزرگی را در ذهن برخی‌ها ایجاد کرده است.
 به گزارش جهان به نقل از فارس،تیم ملی والیبال ایران در نخستین مسابقه خود در هفته ششم لیگ جهانی والیبال ۲۰۱۵ با نتیجه ۳ بر صفر از سد آمریکا گذشت که این پیروزی ۳ امتیازی برای شاگردان بوبان کواچ بسیار ارزشمند بود.
پیش از این مسابقه از سوی مسئولان اعلام شد که ورود تمام بانوان و حتی خبرنگاران خانم هم به سالن والیبال ممنوع است، اما در جریان بازی شب گذشته تصاویری از برخی بانوان حاضر در سالن مسابقه منتشر شد که علامت سوال بزرگی را در ذهن خیلی‌ها ایجاد کرد.

میثم جعفری، مدیر تشریفات فدراسیون والیبال که به نوعی مسئول ورود این بانوان به سالن مسابقه هم بود در این خصوص گفت: خانم ورونیکا از سفارت روسیه آمده و معاون کنسول این کشور است که به همراه فرزندان خود به سالن مسابقه آمده بود. وی اصالت روسی دارد، اما همسرش ایرانی است و فرزندانش دو رگه ایرانی - روسی هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ارژنگ
یعنی فقط روسها خودمونی اند؟
خدایا تحجر و دور کردن جوانان از دین تا کی؟؟؟؟؟؟؟؟
آها! یعنی اگه اجازه بدن خانما بیان ورزشگاه، جوونا به سمت دین میان دیگه؟؟؟! این دینی که شما میگی خیلی دین باحالیه ها!
امیر اسلامی
جناب مدیر تشریفات! چه ربطی داره؟ قانون قانونه . این کار حضرتعالی اولا تخلف هست و ثانیا در وضعیت موجود دهن کجی محسوب میشه.....
United States
قانون ورود بانوان را به صورت کلی ممنوع کرده است و هیچ استثنایی بابت ابرانی و خارجی بودن قایل نشده است!
Iran, Islamic Republic of
البته چ.. ورود بانوان را ممنوع اعلام کرده اند
نادر
Iran, Islamic Republic of
پس چرا زمان محمود ميرفتن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
با كاهش محبوبيت رييس جمهور موافقم. چون انتظارات رو برآورده نكرد. مردم همه تو اجتماع ميگن بايد با گروههاي فشار مبارزه ميكرد. اجناس رو گرون نميكرد. نتونست به توافق هسته اي دست پيدا كنه و اوضاع اقتصادي مردم رو نجات بده. يه وزير كشور با چندين استاندار و فرماندار نفوذي داره كه از داخل دولت بهش ضربه ميزنن. بيدار شيد لطفا محبوبيتش كاهش پيدا كرده ولي مطمئن باشين به 8 سال قبل برنميگردن مردم. الان پشيمانيم كه ايكاش عارف انصراف نميداد.
Iran, Islamic Republic of
مشکل این مملکت اینه که همه چی توش هست الا قانون شما بگو کدوم قانون ورود بانوان به سالن های ورزشی را ممنوع کرده و مصوب چه سالی هست؟
Iran, Islamic Republic of
دوست دانشمند محض اطلاع هیچ قانونی در این زمینه وجود نداره و متاسفانه بدبختی امروز ما اینه که یک گروه هر کاری دلشون بخواد می کنن و الان هم حقوق نیمی از ملت ایران را ضایع می کنن
مصطفی
فرق یک زن روس و یک زن ایرانی در دیدن پاهای مردان در ورزشگاه چیست؟ آیا حکم دینیش فرق دارد؟
Iran
Kami khejaalat bekesh ne.....
مسخره تر از این هم مگه هس؟
اگ قرار بین تو سالن چرا ایرانی ها نیان اگه قرار نیان پس غلط کردن از خودشون تز میدن
عبداله
جناب مدیر تشریفات فدارسیون ! یعنی بخاطر یه معاون کنسول روسی باید قانون یه مملکت زیر پا گذاشته بشه ؟ چه کسی بر اجرای قانون باید نظارت کنه ؟
حسین
Iran, Islamic Republic of
مشکل کشور همین مسوولین با این تفکرشان است. آدم هایی که ادای دینداری در می آورند ولی دروغ می گویند. برای شکستن دین و نظر مراجع هر طوری شده یک کاری می کنند که بگویند ما کار خودمان را می کنیم. اگر هم بگوییم نمی فهمند یکی بهشان بگوید این کار شما تاثیر فرهنگی دارد آیا میفهمید؟!! از فردا اجازه بدهید زنان تمام سفرای اروپایی و... بی حجاب بیایند بیرون. به خصوص اگر دو رگه باشند. امان از بی غیرتی.
United States
اگهه ايراني نيستند چرا پرچم ايران رو دارن
Iran, Islamic Republic of
مهم اینه که بردیم .
Latvia
پس وجود زنان روس در ورزشگاه های ما بلا اشکال است !!!!!