جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۳
۳

اخراج دو مشارکتی از حزب 'اتحاد ملت'/ انتظار برای پاکسازی کامل

چهارشنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۴
کد مطلب: 418846
سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس گفت: در جلسه روز گذشته کمیسیون آقای مقیمی توضیح داد که اعضای حزب مشارکت در حزب اتحاد حضور ندارند و دو نفر از حزب مشارکت حضور داشتند که حذف شدند.
اخراج دو مشارکتی از حزب
به گزارش جهان، دخیل عباس زارع‌زاده سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به حضور عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور و مقیمی معاون سیاسی وزیر کشور در جلسه روز گذشته کمیسیون شوراهای مجلس اظهار داشت: جلسه روز گذشته کمیسیون شوراهای مجلس با حضور رحمانی فضلی و مقیمی برای پاسخگویی به چند مسئله که مهمترین آن صدور مجوز برای حزب اتحاد ملت بود، تشکیل شد.

وی ادامه داد: در این جلسه آقای مقیمی توضیح داد که اعضای حزب مشارکت در حزب اتحاد حضور ندارند و دو نفر از حزب مشارکت حضور داشتند که حذف شدند.

سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس در پاسخ به این پرسش که آیا نمایندگان از اظهارات معاون سیاسی وزیر کشور قانع شدند، افزود: قرار شد که بررسی بیشتری در این زمینه صورت گیرد.

زارع‌زاده در سؤالی به پرسش دیگری مبنی براینکه نظرتان درباره اظهارات معاون سیاسی وزیر کشور چیست، تصریح کرد: فعلاً تا این موضوع را بررسی نکنیم، نمی‌توانیم نظر بدهیم.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Netherlands
ین حزب چه با مشارکتی چه بی مشارکتی نباید فعال ششود و در صورتی که بخواهد برای انتخابات مجلس نقش آفرینی کند نیروهای حزب الهی با تمام قوا ماع خواهند شد
محسن
Iran, Islamic Republic of
هیچ حربی در کشور نباید بدون اجازه ما فعالیت کند، هیچ روزنامه ای نباید چاپ شود، هیچ کسی نباید حرف بزند و اصلا هیچ کس بغیر از ما حق نفس کشیدن ندارد. وگرنه نیروهای حزب الهی با چماق مانع خواهند شد.
حزب مشارکت و اعضایش باید پاکسازی کامل شوند. اینها در فتنه نقش اصلی را داشتند.