پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۱

نظر خاتمی درباره برکناری مشایی

چهارشنبه ۳۱ تير ۱۳۸۸ ساعت ۱۶:۳۱
کد مطلب: 58024
انتظار قاطع کسانی که به آقای احمدی نژاد آن هم به خاطر ولایتمداریش رای دادند این است که اطاعت امر مقام معظم رهبری را در عمل نشان دهد.
مهر: عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری پیروزی احمدی نژاد در انتخابات را مدیون حمایت بی دریغ متدینین و ارزشمداران از وی خواند و با اشاره به ابلاغ نظر رهبر معظم انقلاب مبنی بر مخالفت با حضور اسفندیار رحیم مشایی در سمت معاونت اول رئیس جمهور، برکناری فوری وی را امتحان ولایت‌مداری احمدی نژاد دانست.

آیت الله سید احمد خاتمی در خصوص موضع مقام معظم رهبری در خصوص برکناری اسفندیار رحیم مشایی از معاونت اولی رئیس جمهور سخن می گفت با بیان این مطلب اظهار داشت: طبق قانون رئیس جمهور حق دارد که معاونان و مدیران خود را آزادانه انتخاب کند، اما زمانی که مقام معظم رهبری به صراحت موضعی را ابراز می کنند آن موضع باید با جان و دل پذیرفته و فورا اجرا شود.

وی افزود: انتظار قاطع کسانی که به آقای احمدی نژاد آن هم به خاطر ولایتمداریش رای دادند این است که اطاعت امر مقام معظم رهبری را در عمل نشان دهد.

امام جمعه موقت تهران ادامه داد: انسان پیوسته در حال امتحان است، سنت امتحان از سنت های قطعی قران کریم است که در همین راستا ریاست هم از امتحانات الهی است، اینک که دکتر احمدی نژاد با حمایت بی دریغ متدینین و ارزشمداران توفیق کسب بیش از 24 میلیون رای را داشته اند امیدواریم بتوانند در امتحانات الهی سربلند بیرون بیایند.

آیت الله خاتمی گفت: آقای احمدی نژاد طی چهار سال گذشته خدمات زیادی را در پرونده خود ثبت کرده است و به پاس این خدمات بود که دوباره موفق به کسب آرای اکثریت ملت شد ، پس امیدواریم که در امتحان ولایت‌مداری هم نمره قبولی را کسب کند.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری در ادامه گفت: امروز کسانی که در انتخابات از آقای احمدی نژاد حمایت کرده اند امتیازی نمی خواهند ولی انتظار ولایتمداری دارند و ما نیز امیدواریم که جلوه دیگری از ولایت‌مداری وی با پذیرش صریح نظر رهبرمعظم انقلاب را ببینیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مسلم است که ایشان چنین خواهند کرد