جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

توصیه یک مرجع به جوامع اسلامی

چهارشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۴۶
کد مطلب: 380749
یکی از مراجع تقلید گفت: کاری که برای مسلمانان لازم است بیدار کردن، هوشیار کردن و افشاگری است که رهبر معظم انقلاب نیز بر این مسئله تاکید داشتند.
به گزارش جهان به نقل از فارس؛ آیت‌الله حسین نوری‌همدانی پیش از ظهر امروز در درس خارج فقه خود که در مسجد اعظم برگزار شد، اظهار کرد: شکست‌های پیشین مسلمانان به دلیل نداشتن، فقیه، اسلام شناس، مجاهد و مبارز با دشمن در راس حکومتشان بود.

وی خاطرنشان کرد: مسئله هدایت جامعه از سوی فقیه مسئله‌ای مانند وصی و وکیل نیست، بلکه مسئله اجتماعی و دارای نهایت اهمیت است.

این مرجع تقلید با اشاره به مسئله حجاب و عفاف در رسانه‌ها و روزنامه‌ها گفت: در رسانه‌ها با عنوان مسئله عفاف و حجاب بحث می‌شود ولی عفاف را بی‌مورد وارد این مسئله کردند زیرا این موضوع اهانت به بانوان است زیرا بانوان در جبهه و جنگ فعالیت داشتند.

وی خاطرنشان کرد: زمانی که دشمنان در برابر بیداری اسلامی نتوانستند کاری انجام دهند و در غزه شکست خوردند، با داعش وارد شدند و به کشتار پرداختند، در حالی که داعش را خودشان درست کرده بودند.

آیت‌الله نوری‌همدانی یادآور شد: کاری که برای مسلمانان لازم است بیدار کردن، هوشیار کردن و افشاگری است که رهبر انقلاب نیز بر این مسئله تاکید داشتند.

وی تاکید کرد: باید همانگونه که به امور شخصی خود می‌پردازیم در برابر حوادث بیدار و آگاه باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *