پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱۰

تخیلی ترین تحلیل از حمله آمریکا به ایران!!

دوشنبه ۸ شهريور ۱۳۸۹ ساعت ۱۴:۰۸
کد مطلب: 132140
«آمریکا در اولین لحظات حمله به ایران، خوزستان را از ایران جدا خواهد کرد سپس به نابودی تاسیسات نظامی ایران در جنوب خواهد پرداخت و سپس با اشغال بوشهر، ماموریت نظامیان آمریکا در ایران به اتمام خواهد رسید.»!!
به گزارش تابناک، اخبار شگرف و فوق سری!! بالا را، پایگاه "دبکا فایل" رژیم صهیونیستی به نقل از سازمانی که خود را معارض جمهوری اسلامی دانسته و در داخل ایران فعالیت دارد نوشته و می افزاید: «در مجموع 22 هدف در جنوب ایران مورد حمله قرار خواهد گرفت و از جمله این اهداف نیروگاه زرگان و رامین در 38 کیلومتری اهواز، مخازن بزرگ سوخت متعلق به سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی و پایگاه آموزشی حزب الله لبنان! را می توان برشمرد. فرودگاه اهواز و شرکت تولیدکننده قایق های تندرو در اهواز نیز از اهداف تعیین شده نیروهای واکنش سریع آمریکاست.»

انتشار این اخبار که عمق بی اطلاعی خبرچینان و خبرگیران مزدور را نشان می دهد گویای این واقعیت است که آمریکا و رژیم صهیونیستی از اطلاعات سازمان های جاسوسی خود در منطقه ناامید شده و همچون غرق شده ای دست به هر خاشاکی می زند.

این سازمان مجازی در حالی ادعای فعالیت در ایران دارد که هیچ رد و نشانی از فعالیت های پیشینی آن وجود ندارد.

اما جالب اینکه جان بولتون، جمهوری خواه افراطی و ضد ایرانی و نماینده سابق آمریکا در سازمان ملل در اظهاراتی گفته است: «جنگی در نخواهد گرفت بلکه تنها یک حمله نظامی خواهد بود که به احتمال بسیار، هوایی است و دو روز به طول می کشد تا تاسیسات هسته ای ایران، نابود شوند. معتقدم تغییر در قدرت های منطقه ای زمانی رخ می دهد که شاهد باشیم ایران به بمب اتمی دست یابد زیرا کشورهایی مانند عربستان، مصر، ترکیه و دیگر کشورها هم به قدرت هسته ای دست پیدا خواهند کرد. در مدت زمان کمی یعنی پنج تا 10 سال خاورمیانه ای با چند کشور دارنده بمب هسته ای خواهیم داشت که این وضعیت، بسیار خطرناک و بی ثبات است.»

اظهارات بولتون و ادعای سازمان جعلی که قبل از این از آن سخن رانده شد نشان می دهد این مزدوران داخلی دقیقا در مسیری هماهنگ با جنگ طلبان آمریکایی همچون بولتون حرکت می کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


اون رجوی های آدم کش هم قرار بود کل ایران رو ۳ روزه بگیرن
Iran, Islamic Republic of
نيويورك رو مي كنم گورستان يانكي ها. ظرف 24ساعت بساط نماز جماعت در مسجد الاقصي رو به پا مي كنيم. راست ميگيد بياين جلو احمق ها.
تحلیل جدبد رقابت منطقه ای:
(به سبک کروبی)
امریکا ایران رو میزنه
ایران عراق رو میزنه
عراق کره رو میزنه
ژاپن بالا میره راهی جام جهانی میشه
Iran, Islamic Republic of
طنز خوبی بود...
Iran, Islamic Republic of
صدام ملعون هم توهم فتح خوزستان را داشت.آنهم با پشيباني كامل كشورهاي غربي و بويژه آمريكا و در عرض چند روز!!! و تنها مي توانم بگويم زهي خيال باطل
Iran, Islamic Republic of
همش جنگ زرگريه
Iran, Islamic Republic of
سرگرم کننده بود
Iran, Islamic Republic of
همه چيز به كنار ،كمي نيز بايد جدي باشيم
Iran, Islamic Republic of
من یه سبزم.اما اگه آمریکاییها حمله کنن بهمون مطمئنا بهشون امان نمیدیم
Iran, Islamic Republic of
من یکی که مثل مرد مي ايستم