پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

انتشار شماره جدید ماهنامه «مدیریت رسانه»

چهارشنبه ۲ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۲۰
کد مطلب: 382143
شماره جدید ماهنامه «مدیریت رسانه» منتشر شد.
به گزارش جهان، شماره 6 و 7 ماهنامه مدیریت رسانه در 100 صفحه منتشر شد که در این شماره موضوع «مدیریت انواع مختلف رسانه‌ها» مورد توجه قرار گرفته است.
 
سرمقاله این شماره با عنوان «دانش مدیریت و مدیریت دانش» به قلم مهدی قمصریان، مدیرمسئول این ماهنامه، نگاشته شده است که در آن به اهمیت مدیریت دانش در رسانه‌ها پرداخته شده است.
 
همچنین یادداشت ویژه این شماره به نام «نقش اقتصاد فرهنگ و هنر در اقتصاد مقاومتی» به قلم دکتر غلامرضا خلیل ارجمندی منتشر شده است.
 
«رسانه تلویزیون؛ پیشرفت‌ها و چالش‌ها»، «ویژگی‌های رسانه رادیو و مدیریت آن»، «چالش‌ها و راهکارهای مدیریت رسانه‌های مکتوب»، «خبر، خبرگزاری و چالش‌ها»، «بررسی ابعاد مدیریتی در توانمندسازی رقابتی سازمان‌های رسانه‌ای»، «تاریخچه و چشم انداز رادیو» و «مدیریت رسانه‌های آنلاین و شبکه‌های اجتماعی» هفت مقاله به زبان فارسی این شماره از ماهنامه مدیریت رسانه هستند. ضمنا یک مقاله به زبان انگلیسی و با عنوان «social media and journalism: what works best and why it matters» به خوانندگان ارائه شده است. 
 
دکتر طاهر روشندل اربطانی، حجت الله عباسی، نازیلا شفیعیان، هاجر آصف، داود مؤمنی، مریم حق شناس، قاسم صفایی‌نژاد،  سودابه رادفرد و از همکاران تحریریه و نویسندگان مقالات شماره فروردین و اردیبهشت 93 ماهنامه مدیریت رسانه هستند.
 
علاقه‌مندان برای خرید این شماره از ماهنامه مدیریت رسانه می‌توانند از طریق رایانامه info@mediamanagement-mag.ir درخواست دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *