چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۱

افشای لیست قرارداد ستاره‌های سپاهان

هزینه میلیاردی اصفهانی‌ها برای نفراتی که بازی نکردند
دوشنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۴۳
کد مطلب: 356142
سپاهان اصفهان نیز همپای سرخابی‌های تهران قراردادهای میلیاردی با بازیکنانش منعقد کرده است.
 به گزارش جهان،فارس به نقل از نامه نیوز، این روزها سوژه اصلی فوتبال ایران انتشار لیست قراردادهای اعضای استقلال و پرسپولیس و جابجا شدن پول های میلیاردی است.

بسیاری از اهالی فوتبال معتقدند این هزینه های میلیاردی فقط مختص سرخابی های پایتخت نیست و تیم های صنعتی نیز بدون حاشیه چنین مبالغی را هزینه کرده اند ولی به خاطر عدم پیگیری رسانه ها به مشکل نمی خورند.

سپاهان اصفهان یکی از تیم هایی است که در سال های اخیر در فوتبال ایران هزینه کرده و البته تا حد زیادی نیز جواب گرفته است اما در فصل جاری به توفیقی دست نیافته است.

سپاهانی ها ستاره های زیادی را به اصفهان کشاندند ولی خیلی هایشان اکنون یا در این تیم نیستند و یا نیمکت نشین شده اند، با این حال ارقام قراردادهایشان جالب توجه است.

با پیگیری های خبرنگار ما مشخص شد که سپاهانی ها برای کشاندن مجتبی جباری به اصفهان قراردادی یک میلیارد و دویست میلیون تومانی با وی منعقد کرده اند و حالا شاهد بازی های این ستاره در قطر هستند.

سپاهان برای تمدید قرارداد محرم نوید کیا یک میلیارد و یکصد تومان هزینه کرده است ضمن اینکه گفته می شود جباری و نویدکیا حواله نیز گرفته اند و البته کاپیتان سپاهان نیز مدت زیادی به خاطر مصدومیت دور از میادین بود.

علی حمودی که در استقلال کمتر از ۵۰۰ میلیون تومان دریافت کرده بود با پیشنهاد یک میلیارد و صد میلیون تومانی عازم اصفهان شد و آرش افشین نیز با همین مبلغ قید حضور در استقلال را زد و به اصفهان رفت و البته پس از مدتی نیمکت نشینی به فولاد برگشت.

شجاع خلیل زاده که قرار بود پرسپولیسی شود به سپاهان رفت آن هم با قراردادی نزدیک یک میلیارد تومان که مسئولان مس(تیم سابق خلیل زاده) نیز به این مسئله اذعان داشتند.

مدیرعامل سابق سپاهان نیز اعلام کرده بود بالاترین مبلغ در این باشگاه به هادی عقیلی پرداخت شده است؛ یک میلیاردو چهارصد میلیون تومان.

رحمان احمدی با یک میلیارد تومان به سپاهان بازگشت و این روزها نیمکت نشین شهاب گردان است و البته در تیم ملی نیز جایگاه ثابت خود را از دست داده است.

جالب اینکه قاسم دهنوی پس از توافق ۷۵۰ میلیون تومانی با پرسپولیس با پیشنهاد چشمگیر یک میلیارد و صد میلیون تومانی سپاهان مواجه شد و به اصفهان رفت و به خاطر شکایت قرمزها نتوانست زردپوش شود و به تهران برگشت.

از نکات جالب اینکه اکثر این نفرات بین ۴۰ تا ۶۰ درصد از مبلغ قرارداد خود را نیز در ابتدای فصل دریافت کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *