جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

شاعر اقلیت مدیرموسیقی‌حوزه‌هنری شد

دوشنبه ۷ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۴۴
کد مطلب: 383043
فاضل نظری طی حكمی از سوی محسن مومنی شریف رییس حوزه هنری به سمت مدیریت مركز موسیقی این نهاد انقلابی و هنری منصوب شد.
شاعر اقلیت مدیرموسیقی‌حوزه‌هنری شد
به گزارش جهان به نقل از مهر، در حکم محسن مومنی شریف خطاب به نظری آمده است:

نظر به شایستگی های ارزشمند و تجربه های گرانقدرتان در مدیریت های پیشین، به پیشنهاد معاون محترم هنری، به موجب این حكم، با حفظ سمت در مشاورت اینجانب، به عنوان مدیر مركز موسیقی حوزه هنری منصوب می شوید.

در بخش دیگر این حكم آمده است: موسیقی در گفتمان انقلاب اسلامی گونه ای ناب و هنری اثرگذار برای بیان داشته ها و خواسته های بزرگ فرهنگی ایران اسلامی است. بی شک این زبان هنری در تراز هنر انقلاب اسلامی و در شكل فاخر خود با رویكرد به نقش محتوا و گنجینه گرانقدر ادبی این مرز و بوم آینه ای حقیقت نما و رسانه ای موثر برای ارائه اندیشه های متعالی و احساسات و عواطف زلال مردمان این سرزمین است.
ان شاءالله در پرتو توجهات حضرت ولی عصر (عج) و از رهگذر تلاش موثر جنابعالی و مجموعه ذیربط و همكاری همه مراكز ستادی و استانی حوزه هنری شاهد شكوفایی و بالندگی این هنر اصیل در كنار پویش و رویش نسلی پویا و متعهد به ارزش های انقلاب عزیز اسلامی باشیم. در پایان لازم می دانم از تلاش های مجدانه آقای دكتر پیروز ارجمند رئیس پیشین مركز موسیقی حوزه هنری تقدیر كنم و برای ایشان در مسؤولیت خطیر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی موفقیت مسألت دارم.

فاضل نظری در سال ۵۸ در شهر خمین واقع در استان مركزی متولد شد. تحصیلات اولیه خود را در شهر خمین و خوانسار گذرانده‌ است. برای ادامه تحصیل در رشته های معارف اسلامی و مدیریت در دانشگاه امام صادق (ع) به تهران آمد و تحصیلات خود را در مقطع دكترای رشته مدیریت تولید و عملیات در دانشگاه شهید بهشتی ادامه داد. از مسئولیت‌های او می توان به دبیری ۳ دوره جشنواره بین‌المللی فیلم «صد ثانیه‌ای»، دبیری علمی جشنواره بین‌المللی شعر فجر و عضویت در شورای علمی ادبیات انقلاب فرهنگستان زبان و ادب اشار ه كرد.

تاكنون از این شاعر، ۴ مجموعه شعر «گریه‌های امپراطور»، «اقلیت»،«آن‌ها» و «ضد» توسط انتشارات سوره مهر به چاپ رسیده‌اند. نظری پیش از این ریاست حوزه هنری استان تهران را بر عهده داشته و عضو شورای عالی شعر مركز موسیقی و سرود وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
منظورازاقليت چي بود؟ماكه چيزي نفهميديم .