پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۲۰
۶۹

چرخنده: پیام دادند که جای تو دیگر در سینما نیست

شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۵۸
کد مطلب: 404742
بازیگر سینما و تلویزیون با بیان اینکه به خاطر اعتقاداتم از سینما کنارم گذاشتند، گفت: سؤالم این است که سینمای ما جای چگونه بانوانی است، در حالی که در سینما به فیلم ارزشی و بازیگر ارزشی نیاز داریم.
چرخنده: پیام دادند که جای تو دیگر در سینما نیست
به گزارش جهان، الهام چرخنده شامگاه جمعه در مراسم لاله‌پژوهی شهدای همدان با بیان اینکه در سال ۹۳، بار دیگر متولد شده، اظهار کرد: وقتی برای نخستین بار باور مذهبی خود را فریاد زدم و عرض ارادت به رهبرم کردم، مورد هجمه‌ها، تهمت‌ها و تهدیدهای مختلفی قرار گرفتم تا در نهایت به کنار گذاشتن من از صحنه سینما منجر شد.

وی با اشاره به اینکه این مشکلات امروز بسیار کمتر شده، افزود: الهام چرخنده هنوز خود را زهرایی نمی‌داند چرا که راه درازی تا زهرایی شدن پیش رو دارد و دقیقاً مانند تفاوت شیعه بودن با محب ائمه بودن می‌ماند.

این بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به اینکه وظیفه و مسئولیت خطیری بر عهده سینماگران است، تصریح کرد: در حال حاضر من بین شوک عده‌ای و اهالی سینما و شک برخی دیگر قرار گرفتم.

وی با بیان اینکه برای اعتقاد خود تا آخر می‌ایستم، ادامه داد: بانوی مسلمان ایرانی سال‌هاست که ارزش‌هایش زیر سئوال رفته است.

چرخنده خاطرنشان کرد: در حال حاضر چهره بانوان ایرانی در قالب ورزشکاران و یا هنرمندان در خارج از کشور شناخته می‌شود که خوشبختانه در بخش ورزشی غرورآفرین است.

وی گفت: اما در سینما برای من عجیب است که وقتی یک بازیگر زن که در سینمای دفاع مقدس بازی می‌کرده و امروز عکس عریانش منتشر می‌شود، به آن آفرین می‌گویند.

این بازیگر اضافه کرد: اما الهام چرخنده با توجه به موقعیتی که در خارج داشت، به کشور باز می‌گردد، دست بلند کرده و اعلام می‌کند که هیچ چیز نمی‌خواهد و مورد هجمه قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه برخی به فعالیتم در شبکه مهاجر اشاره می‌کنند، افزود: در آن زمان وزارت ارشاد به شبکه تلویزیونی MITV در ایران مجوز داد و بنده نیز با مجوز برای موسیقی کشورم فعالیت می‌کردم و دو برنامه ۸۰ قسمتی درباره موسیقی ایران ساختم که با نام امیرالمؤمنین آغاز و با نام امیرالمؤمنین نیز به پایان رسید.

چرخنده با بیان اینکه این برنامه به همین دلیل نیز با توبیخ مواجه شد، تصریح کرد: ۱۷ قسمت از برنامه‌های ساخته شده به دلیل اینکه از آیه‌های قرآنی استفاده کردم، پخش نشد.
وی با بیان اینکه اکنون با پول خودم به دانشگاه‌ها می‌روم و در این راه ثابت قدم هستم، گفت: برخی زنان کشورم خسته هستند اما نفسم صادقانه از درونم بیرون می‌آید و بر دل و سینه آنها می‌نشیند.

بازیگر سینما و تلویزیون با تأکید بر اینکه تنها زن ایرانی با تخصص موسیقی هندی و پاپ هستم، اظهار کرد: از این تخصص در راه انقلاب و کشورم استفاده می‌کنم.

وی با اشاره به اینکه به این سخن رهبری دلخوش هستم، افزود: رزق همه عمرم نوشته و دست خط حضرت آقاست که دلخوشی من بوده و برایم بس است و آرزویم شهید شدن در این راه است.

چرخنده با بیان اینکه یک تنه برای اعتقادش ایستاده‌ است، تصریح کرد: با هیچ‌ کس دعوا نداریم، بلکه عشق زهرا (س) را با عشق هدیه می‌دهیم.

وی با بیان اینکه به او پیام دادند که جایش دیگر در سینما نیست، گفت: این مدعیان باید پاسخ بدهند که سینمای ما جای چگونه بانوانی است، در حالی که در سینما به فیلم ارزشی و بازیگر ارزشی نیاز داریم.

این بازیگر سینما و تلویزیون با تأکید بر اینکه بازیگر نقش مادر شهید باید با وضو روی صحنه حاضر شود، خاطرنشان کرد: بازیگر زن ایرانی وقتی به عنوان نماینده ایران در خارج از کشور حاضر می‌شود حق ندارد لباس نامناسب به تن کند.

وی افزود: کدام یک از زنان کشور ما لباس شبیه یهودیان می‌پوشد و به جشنواره‌های خارجی می‌رود؟!

چرخنده با بیان اینکه دو پسر به نام‌های ارسطو و امیرشایان دارد، اظهار کرد: پسر نخبه من به دلیل هجمه‌ها علیه من در فضاهای مجازی دچار افسردگی شد.

وی یادآور شد: وقتی شبکه‌های ماهواره‌ای نظیر من و تو به موضوع چرخنده می‌پردازند و عروسک آن را می‌سازند، به این معنا است که من موفق بودم.
منبع:فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


يك دوست
Iran, Islamic Republic of
اينكه كار ايشان بسيار عالي و پسنديده بود حرفي نيست....
جواد
United States
پیام ما را از عمق جامعه حزب الله دریافت کن:
مهم آن است که انشاء الله در قلب امام زمان جای داری چون در قلب رهبر انقلاب جای گرفته ای و امت حزب الله قدر شایستگی های تو را می داند.
اندکی صبر؛ آنها دیگر در سینما جایگاهی ندارند
جنوبشهری
Iran, Islamic Republic of
فقط می توانم بگویم درود بر شرف و غیرت و ایمان شما خواهر گرامی و خاک شما بر سر آن عده روشنفکر نمای بی هویت و بدبخت اهل سینما که با دریدگی و بی حیایی تیشه به ریشه اعتقادات باورها و ایمان این مردم می زنند و ذلت در یافت یک جایزه بی ارزش خرس طلایی و موش آبی و گربه بنفش و... را به عزتی که حاصل خون شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و پدران رنجور و مادران دل شکسته آنهاست می فروشند...و بدا به حال آنها و فردای قیامت آنها...
محمد امين
Iran, Islamic Republic of
راس گفتن. جاي شما ديگر سينما نيست. چون سينماي جاي كساني هست كه كلمه اي بنام غيرت و ناموس در ذهنشان تعريف نشده. و با افتخار ميگن: ما بيغیرت نيستيم ولي راحت زندگي ميكنيم!!!! واي بر اين كساني كه سينماي كشور را در دست گرفتن و به افرادي مثل شما همچين حرفهايي ميزنند. گويا انقلاب تأثير چنداني در سينما نداشته. رعفت اسلامي در سينما جواب معكوس داده و قورباغه هاي ديروز و توبه كنندگان ديروز الان شاخ شدن. لطفا شاخشون را ببريید...
رافت اسلامی عزیزم درسته نه رعفت!! شنا خوش باش
شما خوش باش
شما هم در مرض بدبینی و سؤ ظن رنجور بمان !!!
میگن زنبور عسل همیشه روی گلها مینشیند و مگس روی کثافت ها . چرا البته اگر شما معلم املا بودی و محمد امین شاگرد شما و رافت را رعفت نوشته بود غلط گیری شما درست بود .
سیروس
.. ،جای شما نباشدحتما جای امثال گلشیفته و...هست!!!!
علی
درست صحبت کن !بااین حرفت یک توهین بزرگ به کارمندان محترم صداوسیما می کنی...
Iran, Islamic Republic of
عزیزم گفت سینما نه صدا سیما درست بخون.
چون قلب مریضه مشکل سمعی و بصری هم بعضی ها پیدا میکنند . شما بدل نگیرید .
Iran, Islamic Republic of
علی اقا هنرپیشه ها که کارمند صداوسیما نیستند پس بهتره ازشون فاصله بگیری و البته نگاهی به صفحات اینستاگرام انها بندازی تا ببینی تمام هم و غم هنر پیشه ها اینه که هر روز یه عکس با یه رنگ و لعاب جدید رو صفحشون بذارن
اراکی
مجید جان ! اولا موضوع بحث صدا و سیما نیست و ثانیاً اگر گفتن حرف حق وواقعیتها توهینه اونم از نوع بزرگش خانم چرخنده هتاکه و توهین کننده ست . ثالثا امثال جنابعالی اگر یه کم فقط یه کم سرتونو از برف خارج کنید فضاحت و هرزگی در جماعت سینماگر و باصطلاح هنرپیشه را بوضوح خواهید دید .
یاد سخنان آقای فرج‌الله سلحشور دربارة فساد و فحشا در سینما افتادم. بله در سینما جای فاسدان و فواحش است نه انسان‌های مؤمن
خدا عاقبتشون رو به خیر کنه
زهرا
دوست دارم یک کتاب قطور درخصوص... بنویسم
...هنرمند هر روز به نقشی
meysam
یاعلی
بابا بس کنید
این خانم فقط به وظیفه شرعی خودش عمل کرده
...
....شما مظلوم نمایی نکن...
مجیداعتمادی
باسلام به محضر خانم چرخنده نگران نباش به رسالت خود مبنی بر تقویت ارزشهای انسانی و اسلامی خود ادامه دهید مخصوصا به دختران جامعه که قطعا با هرتیپی که باشندبه شما علاقه دارند
Iran, Islamic Republic of
خانم چرخنده عزیز آن بازیگرانی که به شما چنین حرفی زدند مگر چه کسانی هستند همانهایی هستند بدنهای نیمه عریان بیشتر باعث رفتن آبروی یک فرد مسلمان ایرانی شدند اینان مثلا نماینده این کشور هستند ولی اهمیتی به هموطنان خود نمی دهند و هر جور که دلشان خواست فقط باعث آبرویزی کشور و ملتشان می شوند. این همانها هستند که میخواهند شما را از سینما دور کنند اینان می خواهند سینمای ایران را به لجن بکشند اینان همانهایی هستند که فرزندانشان لخت در کشورهای خارجی فقط برای ریالی پول غیرتشان را زیر پایشان میگذارند و با افتخار با دخترشان عکس یادگاری می گیرند. اینان همان کسان هستند عزیز من اهمیتی به این بی غیرتان نده کسی که با نام الله شروع کند همیشه موفق است و خداوند همیشه با او می باشد خداوند یار و نگهدار شما باشد.
خوب از سینما بیاید بیرون....
حسین
Iran, Islamic Republic of
با سلام
بنده به نوبه خودم به این خواهر گرامی درود می فرستم
ان شاء الله که در پناه حضرت فاطمه زهرا (س) موفق و محفوظ باشند.
یــــــا علــــــــی
مهدی
Iran, Islamic Republic of
سینمای ایران شده جای بی غیرتها و بی حیاها......
معلومه که دیگه جای شما نیست........
Iran, Islamic Republic of
بابا این چه حرفی است سینما شده جای بی غیرتها همه جا هم آدم خوب هست و هم آدم بد درست نیست به خاطر اظهار نظر یک نفر یا چند نفر شما همه را زیرسوال ببرید بابا ما مسلمان هستیم چرا انقدر زود قضاوت می کنیم
Iran, Islamic Republic of
اگه اين طوريه اين خانم تا ديروز در اين سينما بوده واز جنس خودشونه
زهرائيان
Iran, Islamic Republic of
جاي بسي دلگرمي است كه در بين يك باتقلاق يك لاله آن هم از جنس ناب ولايت روييده است و اين نويد را مي دهد كه لاله هايي له شدند تا لاله هايي برويند.... ثابت قدم باش چرخنده
و این هم بگذرد......
...
Iran, Islamic Republic of
نظر من درست گفتند. جای آدمای سالم توی سینما نیست . سینما جای یه مشت آدم به هویته که برای جبران کمبود شخصیت خود به هر رنگ و لعابی در میان نمونش گلشیفته. اقای سلحشور خیلی وقته که این حرفا رو میزد اما کو گوش شنوا
توفیقی از قزوین
کودتای فرهنگی برای ملت ایران قابل پذیرش نیست مسئولین بخود بیایند و مافیای فرهنگی را خودشان خلع ید کنند
Iran, Islamic Republic of
خواهر عزیز خوبه خودشان اعلام کردند که در سینمای ایران چه کسانی هستند ممنونیم از شما خواهر گرامی
مآ
البته خواهر گرامی خدمتتان عارضم که با خروج از سینما نه تنها هیچ ضرری نکرده اید که والله سود سرشاری هم کرده اید!
اهلش میدانند که چی میگم!
Iran, Islamic Republic of
اين خانم اصلا چقدر مهمه؟!
...
اونا یه مشت فاسد میخوان مثل خودشون. تو پاک بمون
مصطفی
سینما ، سرمایه فرهنگی کشوره....
یونس
سینما آره ولی بازیگران سینما غالبا لا ابالی هستند و خصوصا نسبت به مبانی ایدئولوژیکی بسیار ضعیف و لاقید . به عبارتی این فرصت و سرمایه در اختیار نااهلان قرار دارد .
مهدی
Iran, Islamic Republic of
... با اینکه حجاب رو اولویت می دونم و از قشر چادری جامعه کاملا دفاع می کنم/.
دو تا از فیلم های سینمایی تو بگو اکه راس میگی
Iran, Islamic Republic of
بیشتر بازیگران سینمای ایران ندانسته خودشان را به ملت و شما معرفی کردند تازه مشخص شد که چند سال پیش که آقای سلحشور در مورد فساد سینمای ایران می گفت تازه مشخص شد واقعا حرف این عزیز درست می باشد.
سعید
روی این خانم خیلی مانور ندهید
مامان مرجان
Iran, Islamic Republic of
آبجی شما شروع کننده ی بازیگرهای ارزشی زن باش دختر منم دوست داره بازیگر بشه ولی من وقتی وضع بازیگرهای زن سینمارو می بینم نمی تونم بهش این اجازه رو بدم شما موج اسلامی کردن سینما رو شروع کردی خدا سربلندترت کنه عزیز دلم.
Iran, Islamic Republic of
سینمای ایران نام سینمای ایران اسلامی رو یدک میکشه ! پاش بیافته فیلم های ما از شبکه های جم ترکیه نیز بدتر خواهد شد
Iran, Islamic Republic of
عزیزم ناراحت نشو با حرف و عملشان نشان دادند که فساد در سینمای ایران حقیقت دارد و حرف آقای سلحشور در خصوص فساد سینمای ایران درست است. خدا یار و نگهدارت باشد.
کرمانی
شیطان در روز قیامت میگوید خدایا تمام گناهان انسانها با وسوسه من شده الا تهمت چرا به جامعه سیمنایی توهین می کنیدو تهمت ناروا میزنید .چرا بازیچه دست یک بازیگر شدید
Iran, Islamic Republic of
توهین ؟! تهمت؟
شما تازه از مریخ تشریف آوردید؟!!!!!
Iran, Islamic Republic of
حالت خوبه آیا؟!!!
صد در صد هموطن کرمانی در این آب و خاک زندگی نکرده و نمی کند و نمی داند که فساد در سینمای ایران موج می زند. هموطن کرمانی از خواب بیدار شو.
هم وطن
Iran, Islamic Republic of
با احترام به این خانم و تبریک به خاطر انقلاب فرهنگی که درایشان بوجود اومده ....
زهرا از تهران
سلام عزیزم
خسته نباشی متاسفم که قدر شما را نمی دانند و متاسفم که سینما جایی برای زنان ارزشی ما ندارد در حالی که ما یک کشور مسلمان هستیم متاسفم از اینکه حجاب زیبای شما را مقدس نداسته به آن توهین هم می کنند نگران نباشید انشاالله و با استعانت از خداوند و ظهور مهدی موعود تمامی این مشکلات تمام خواهد شد به امید حق باشید یا علی
تو هم خوب بلدی...
امید
Iran, Islamic Republic of
خانم چرخنده
تو اسلام همه ی اعمال انسانها ارزش و ثواب و یا گناه یکسان ندارد. علت این تفاوت هم در میزان تأثیر گذاری آن عمل است. عمل شما و الگو شدن شما اثر فراوانی داره و مصداق همین مطلب است. امیدوارم روز قیامت جزء روسپید ترین باشی . ناراحتی و بغض ناپاکان از شما نیز به همین دلیل است.
از خدا هم می خواهم شوهرتان را نیز مورد محبت و هدایت خاص قرار بدهد و ایشان نیز به زندگی خود برگردد و سایه هردویتان بالای سر بچه هایتان باشد.
Iran, Islamic Republic of
چرا شما هم مثل اصولگرايان اسمي از اين افراد نميبريد
مهدی
حداقل یه عکس درس حسابی میزاشتین
Iran, Islamic Republic of
خواهر عزيز آلان در جامعه اي زندگي ميكنيم كه فساد وفحشا و دزدي و ريا و چاپلوسي و... حرف اول را ميزند...
به کوری چشم شیکه های ضد اخلاق و گردانندگانشان, پایدار باشید خانم چرخنده
Iran, Islamic Republic of
راست گفتند اگر تو ادعا داری ...
سلام بر شما خواهر یا زهرا یا زینب همیشه رمز زندگیت باشد
معین
خانم چرخنده خدا به شما در این دنیا و هم در آخرت خیر بدهد که راه امام حسین را ادامه می دهید.
از سرزنش سرزنش کنندگاه نهراسید،پیغمبران را هم مسخره می کردند چه رسد به ما آدم های عادی
جای شما در قلب مردم ایران اسلامی است
سلامت و سرافراز باشید بانو
من
Iran, Islamic Republic of
دمش گرم
من که شخصا هواشو دارم
نورانی
Iran, Islamic Republic of
خانم چرخنده در راه حق وحقیقت انشاالله گامهایتان استوار باد .
سید
خدا به ایشان که به نظر من فاطمه گونه از ولایت و جبهه حق دفاع می کنند ،کمک و از شر اشرار حفظشان فرماید و عاقبتشان را ختم به خیر فرماید
جالبه منم دوس دارم خودمو مطرح کنم حالا به هر قیمتی. اصلا میشه بگید خانم چرخنده کجای سینما قرار داره که اینقد بزرگش کردین
Saeid
France
كارهاي سينمايي خانم چرخنده خيلي ماندگارند...
حسن زاده
آفرین بانوی با غیرت و با عفت. اجر ایستادگی ات را از مادر شیعه در دنیا و آخرت خواهی گرفت...ان شاالله
يك دوست
باسلام خدمت خانم چرخنده اين رسم هميشگي است كه بايد براي عقيده ات هزينه بدهي اميدوارم محكم تا اخرش بايستي ياعلي.
کریم
Iran, Islamic Republic of
الگوی ما خانواده شهدا هستند نه بازیگران
محمد
چرا میخواهید از سینما بروید!؟
بلکه باید با حضور در سینما یک الگوی مسلمان واقعی باشید.