جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۲۷
۱۱

عکس/ تهدیدی جدید برای صهیونیست ها

پنجشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۵۳
کد مطلب: 404544
به دنبال این شور و فرح عمومی، طرح های فراوانی در شبکه های مجازی منتشر شد که یکی از آنها بسیار طنز آمیز و در عین حال نسبت به صهیونیست ها، تحقیر آمیز بود.
به گزارش گروه مقاومت جهان نيوز، حمله ناجوانمردانه یکشنبه 28 دی ماه 1393 توسط "ارتش صهیونیستی، به نیروهای "مقاومت اسلامی" در "قنیطره" و شهادت شش مجاهد حزب الله و یک فرمانده رشید سپاه، موجی از خشم و انزجار، توام با درخواست عمومی "انتقام" در میان مسلمانان آزاده جهان ایجاد نمود.

انتشار طرحی در پایگاه مجازی شبکه "المنار" با این عنوان "فقط دو کلمه، پناهگاه هایتان، آماده" که از سوی افکار عمومی خشمگین، به عنوان تهدید مستقیم صهیونیست ها از سوی "دبیرکل حزب الله" لبنان تلقی شد، روحیه تازه ای به جبهه مقاومت بخشید و سرانجام در روز چهارشنبه، 8 بهمن ماه، عملیات برق آسای "مقاومت اسلامی" علیه ارتش صهیونیستی" موجی از شادی و سرخوشی را در میان مسلمانان آزاده برپا کرد.

به دنبال این شور و فرح عمومی، طرح های فراوانی در شبکه های مجازی منتشر شد که یکی از آنها بسیار طنز آمیز و در عین حال نسبت به صهیونیست ها، تحقیر آمیز بود. طرحی که صهیونیستی را در حال معرفی پوشش های حفاظتی بزرگ سالان نشان می دهد و در زیر آن می نوشتند: "پوشک هایتان را آماده کنید".
این طرح طنز آلود به طور گسترده در شبکه های اجتماعی جهان اسلام منتشر شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


واااای چقد خندیدمممم
اگه بجای خنده خشمگینی بدون که نسبت به ارمان نیل تا فرات تعصب داری، تو صهیونیست نیستی؟
Germany
طنز نيست، واقعيت داره
اینا که میدونن عددی نیستن چرا غلط اضافی میکنن؟!
با حال بود
عاااااااااالی بود
سید سجاد
Austria
خب این برای پائینشون بود لابد برای بالاشونم باید یه توبره به گردنشون آویزون کنن که خون قی میکنن زمین خدارو نجس نکنن .
حسن
برای ما جوکه برا اونا خاطره اس
United States
مرگ بر اسرائیل
فکرنکنم جواب بده ! خیلی کوچیک!!!
Iran, Islamic Republic of
برای ما طنزه ولی برای صهیونیست های بزدل حقیقته!