جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۵

غفلت دستگاه‌های اطلاعاتی از شبکه‌ای که پشت‌پرده همه جاسوسی‌ها و حقه‌بازی‌هاست

دوشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۰۷:۰۷
کد مطلب: 219144
رئیس کیسیون اصل نود مجلس با بیان اینکه دستگاههای اطلاعاتی و امنیتی کشور از شبکه فراماسونری غافل است گفت: در حالی این شبکه در کشورمان دست نخورده باقی مانده است که در پشت صحنه همه خباثت ها، جاسوسی‌ها و حقه‌بازی‌ها قرار دارد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، حسین فدایی عصر امروز در نشست هفتگی انصار حزب الله دردفتر مرکزی این تشکل برگزار شد با اشاره اهمیت وحدت در جامعه اسلامی گفت: یکی از اشتباهات بزرگی که سیاستمداران به اثرگذاران در کشور مان تحمیل شد ترسیم آرایش دروغین و تضادمحور بین نیروهای وفادار به نظام بود و از ابتدای انقلاب افرادی که بنیان آرایش سیاسی را مبتنی بر تضاد بین نیروهای درون نظام قرار دادند به ملت خیانت کردند و متاسفانه این خط مبنای تحلیل بسیاری از نخبگان قرار گرفت که آثار آن هنوز هم وجود دارد.

وی ادامه داد: این تحلیل که تضاد بین نیروهای انقلاب را مطرح می کرد بحث چپ و راست را مطرح و در دهه هفتاد آن را به اشکال دیگری تبدیل کرد و آثار آن این بود که بسیاری از ظرفیت های دورن نظام کمتر استفاده شدو آنها نادیده گرفته شدند.

رئیس کیسیون اصل نود مجلس گفت: این نگاه تضاد محور و تامین آن در درون نیروهای وفادار به نظام راهبرد انحرافی ، وارداتی و تحمیلی بر نیروهای وفادار به نظام بود که متاسفانه شکل گرفت و در پرتو این تحلیل بداخلاقی شکل گرفت و فضای عقلانی کمتر شد.

نماینده مردم تهران با بیان اینکه امام ره و مقام معظم رهبری این تحلیل را به هیچ وجه قبول نداشتندو با هدایت های رهبری گفتمان انقلاب اسلامی پس از واقعه ۱۸ تیر ۷۸ آرام آرام بازخوانی ، بازبینی و بازسازی شد اظهار داشت: حاکم شدن گفتمان انقلاب اسلامی که بعدها به گفتان اصولگرایی معروف شد یکی از مهمترین شاخصه هایش وحدت گرایی است یعنی ظرفیت های انقلاب برای خدمت به انقلاب و مردم بسیج شوند.

وی ادامه داد: در دهه ۸۰ و با پشت سر گذاشتن دو گفتمان توسعه سیاسی و اقتصادی که مبنای آنها با تحلیل تضادمحور همخوانی داشت امید بود که وحدت نیروهای انقلاب تقویت شود و هنوز هم امید داریم که دوستان انقلاب کمک کنند وچنین تحلیل هایی به درون اصولگرایی ورود پیدا نکند.

فدایی با اشاره به مذاکرات استانبول گفت: نظام سلطه بدنبال این بود که هسته علمی در کشور ما شکل نگیرد اما ایستادگی ملت ایران شگرد دشمن را خنثی کرد هنگامی که ایران توانست به فناوری هسته ای دست پیدا کند دشمنان حداکثر تلاش خود را کردند تا ایران اساسا تولید بومی نداشته باشد اما مقاومت مردم این شگرد را هم خنثی کرد.

نایب رئیس کمیسیون اصل نود تصریح کرد: ایران هنگامی که غنی سازی ۳.۵ درصد را انجام داد غربی ها به سمت این رفتند که جلوی غنی سازی ۲۰ درصد را بگیرند اما از این کار هم نتوانستد جلوگیری کنند. معتقدم تنها چیزی که می تواند به دشمنان کند وادادگی درونی یا همسو شدن جریانی از داخل با راهبرد نظام سلطه است چرا که دشمنان تلاش می کنند صدای هماهنگ و همسو با خودشان از داخل ایران را پیدا کنند.

نماینده مردم تهران با بیان اینکه نباید صدایی از کسی شنیده شود که با موضع مقام معظم رهبری زاویه داشته باشد گفت: غربی ها فکر می کردند می توانند در مذاکرات استانبول امتیاز بگیرند اما شکست سختی خوردند و هم اکنون حق ایران را به رسمیت شناختند. این پیروزی با تدبیر و مهندسی صحیح بدست آمده است.

نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس در ادامه در پاسخ به این سئوال مبنی بر اینکه چرا برخی سیاسیون در کشور به دولت حمله می کنند گفت: حمله ناجوانمردانه به دولت ، مجلس ، قوه قضائیه و سایر دستگاهها محروم است اما اگر کسی از منظر قانونی مطالبه ای از دستگاهها داشته باشد و هوچی گری وبی انصافی نکند هیچ عیبی ندارد بلکه معتقدم که نقد غیر منصفانه و تخریب بد است.
نماینده مردم تهران افزود: این که برخی تنها برای رای آوردن نقد انجام می دهند بد است.

وی همچنین در پاسخ به سئوالی در خصوص اظهارات سهیلا جلودارزاده کاندیدای دور دوم انتخابات مجلس مبنی بر اینکه اگر اشکالی به تعلیق غنی سازی در دوره خاتمی بود رهبری حتما اعلام موضع می کردند گفتک مگر آقا نفرمودند مجلس هشتم از دل سنگلاخ مجلس ششم درآمد . متاسفانه هم اکنون افرادی هستند که به خوبی سخنان رهبری را نمی فهمند و درک صحیحی از رهنمودهای ایشان ندارند.

فدایی گفت: بعضی بدنبال این هستند که سلیقه خود را به نام رهبری تمام کنند و تبلیغ کنند. افرادی که مدعی هستند تنها یک جمله از مقام معظم رهبری بیاورند که ایشان گفته اند مسئولان کوتاه بیایند. این گونه سخنان جفا در حق رهبری و تهمت به ایشان است.

نایب رئیس کمیسیون اصل نود در پاسخ به سئوال دیگری در خصوص سخنان چند وقت هاشمی رفسنجانی در خصوص رابطه با آمریکا گفت: ما در همه مسائل بویژه مسائل دیپلماسی باید صدای واحدی از نظام بدنبال صدای رهبری بلند شود و هر کس تلاش کند این موضع و صدای واحد را تضعیف و یا ساز دیگری بزند محکوم است.

نماینده مردم تهران ادامه داد: البته نباید افراد اگر حرفی را زدند که اشکال داشت عنوان کنند که ما این حرف را نزده ایم بلکه باید سریعا موضع گیری کرده و آن را محکوم کنند.

نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس همچنین در خصوص گرانی های اخیر در بازار گفت: دولت در حوزه های نظارت وظایف زیادی داردو نباید صحنه بازار را رها کند. معتقدم نظارت مقعطی و موردی جوابگو نیست بلکه باید این نظارت فراگیر منظم باشد. البته سالم بودن ناظر هم شرط مهمی است.

نماینده مردم تهران در پاسخ به سئوال دیگر در خصوص نفوذ جریان فراماسونری به کشورمان خاطرنشان کرد: سیستم اطلاعاتی و امنیتی کشور از برخی جریانها مانند فراماسونری غفلت کرده و شبکه فراماسونری تقریبا دست نخورده باقی مانده است.

وی ادامه داد: فراماسونری ریشه خباثت ها ، جاسوسی ها و همه حقه بازیها است و آنها فرقه هایی مانند بهائیت و وهابیت را بوجود آورده است و خیانت های آنها در حوزه اقتصاد و حتی ورزش قابل مشاهده است. پشت صحنه آنها نیز صهیونیست ها قرار دارد.

فدایی افزود: شبکه اطلاعاتی باید به شبکه فراماسونرها مسلط و اهداف آنها را ریشه یابی کند. البته چون آنها تجربه زیادی دارند باید کار اطلاعاتی و امنیتی دقیقی بر آنها صورت بگیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
كميسيون اصل نود به كار خودش بپردازه بهتره
هزاران ايراد و كم كاري به عملكرد اين كميسون وارده و متاسفانه وظيفشون رو ول كردن و پرداختن به نظر دادن غير كارشناسي به بقيه ارگانها
Iran, Islamic Republic of
انگار بعضی ها عادت دارن تا یکی یه حرف حقی می زنه سریع با به رخ کشیدن مسائل ظاهرا حق ارداه باطل از اون مسائل بکنن. حالا یک نفر هم که پیدا شده به مماشات دستگاه های اطلاعاتی در برخورد با فتنه های اعتقادی و فکری اعتراض کرده شما بکوبنش. فکر کنم خودت اصلا یک فراماسونری که به روشنگری این آقا گیر دادی
در تمام دنیا فراماسونها گردانندگان اصلی شبکه های " قاچاق" بخصوص قاچاق مواد مخدر، فساد وفحشا ، ترورها ی سیاسی (خونین-استفاده ازسموم بیشرفته) وساختن فرقه های جعلی می باشند. پدیده جدید آدمخواری که بتازگی در دنیا سرو صدا راه انداخته یکی از اعتقادی ترین مناسک پنهان فراماسونری است.
آقای فدایی جان کلام را گفته اند تا ریشه فتنه ها شناسائی نشود همیشه با مشکلات روبرو خواهیم بود .
با سلام
البته در ادامه سخنان آقای فدایی باید گفته شود که دولت ومجلس علاوه بر خدمات زیاد خود کم کاری در زمینه مدیریت کشور،تورم و بی عدالتی در اشتغال را داشته اند
قوه قضائیه هم در برخورد با نظام اقتصادی ،اختلاسها و ... مسامحه کاری هایی در کنار خدمات خود دارد.
Netherlands
اون 400 آقازاده ای که در انگلیس به اصطلاح درس می خوانند همه دارند توسط همان فراماسونری تربیت میشوند برای آینده ایران. وزارت اطلاعات چرا یقه آنها را نمی گیرد؟