پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

پیام ظریف به‌مناسبت شهادت سردار همدانی

جمعه ۱۷ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۲
کد مطلب: 449040
وزیر امور خارجه کشورمان طی پیامی عروج ملکوتی سردار پر افتخار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سردارسرتیپ شهید حسین همدانی را به همه همرزمان شهید و مردم بزرگ ایران تبریک و تسلیت گفت.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان طی پیامی عروج ملکوتی سردار پر افتخار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سردارسرتیپ شهید حسین همدانی که در دفاع از حرم اهل بیت عصمت و طهارت(س) به مقام رفیع شهادت نائل آمد؛ به فرمانده معظم کل قوا و فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ؛ خانواده معزز ایشان ؛همه همرزمان شهید و مردم بزرگ ایران تبریک و تسلیت گفت.

ظریف شهادت این سردار عالی قدر جبهه مقاومت بدست تروریست های تکفیری را ضایعه ای بزرگ توصیف کرده و درعین حال افزوده است سردار شهید حسین همدانی که هوشمندانه وخستگی ناپذیر در ماموریت مستشاری در جبهه مبارزه علیه تروریسم و افراط و اشغالگری حضور داشت؛ بی تردید تلاش خالصانه علیه ترورو افراط و نیل به آرزوی دیرینه اش پشتوانه ای ارزشمند برای استمرار مسیر مقاومت؛ مبارزه و شهادت است.

وی در این پیام با آرزوی علو درجات برای این سردار پیشکسوت درجهاد و مبارزه تصریح کرده است جامعه جهانی باید ضرورت مبارزه علیه تروریسم تکفیری و نابودی کامل این جریان ضد انسانی و اسلامی را بیش ازپیش در اولویت قرار داده و حل ریشه ای این پدیده ضد بشری را با جدیت دنبال نماید.

سردار سرتیپ پاسدار حسین همدانی از فرماندهان دوران دفاع مقدس و مستشاران ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصر دیروز (پنجشنبه) در حین انجام ماموریت های مستشاری در حومه شهر حلب به دست تروریست های داعشی به شهادت رسید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *