جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۱۱
تبلیغات مفسداقتصادی در روزنامه اصلاح‌طلب

اقدام عجیب روزنامه آرمان هاشمی! +عکس

يکشنبه ۸ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۵
کد مطلب: 441598
روزنامه‌ آرمان هاشمی در اقدامی جالب توجه فیلم زندان رفتن آقازداه مفسد را در بخش تبلیغات خود قرار داده و این شائبه را بوجود آورده که علاوه بر خط سیاسی از لحاظ مالی نیز از خانواده هاشمی تغذیه می‌کند.
به گزارش جهان به نقل از مشرق، روزنامه آرمان که به روزنامه آرمان هاشمی معروف است؛ در اقدامی قابل توجه فیلم زندان رفتن مهدی هاشمی را از زمان اجرای حکم تا به امروز در بخش تبلیغات سایت اینترنتی این روزنامه برای بازدید مخاطبین خود قرار داده است.

از آنجا که این فیلم حاشیه‌ساز مورد انتقاد قوه قضائیه نیز قرار گرفته و در بخش تبلیغاتی سایت روزنامه مذکور جای گرفته است، به نظر می‌رسد که خانواده هاشمی مبلغ خاصی برای تبلیغات فیلم به حساب این روزنامه زنجیره‌ای واریز کرده است.

آرمان که اکثر صفحات خود را با عکس و سخنان هاشمی رفسنجانی و خانواده‌اش می‌بندد و روی پیشخوان روزنامه فروشی‌ها می‌فرستد، در میان افکار عمومی و کسانی که با نوع خط و خطوط سیاسی رسانه‌ها آشنا هستند به روزنامه اجاره‌ای و خانوادگی هاشمی معروف است.

جالب اینجاست که تبلیغات این فیلم در بخش اصلی سایت مذکور و به عنوان تنها آگهی تبلیغاتی در این بخش قرار گرفته است و این شائبه را بیشتر پررنگ می‌کند که روزنامه مذکور نه تنها از لحاظ سیاسی بلکه از لحاظ مالی نیز از خانواده هاشمی تغذیه می‌کند.


تبلیغات روزنامه آرمان با پول هاشمی برای فیلم زندان رفتن مهدی
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
روزنامه باید سخنگوی ملت باشد ۰۰۰
Iran, Islamic Republic of
روزنامه باید سخنگوی کسانی باشد که پولش را می دهند برادر ... واقعیت امر این است.
هردو گردن کلفت هردو قانون گریز !
روزنامه 9 دی را به خاط نقد توافق وین تعطیل کردند لابد به این روزنامه که عکس بزرگترین اختلاسگر و آقازاده دزد رو با باباجونش منتشر کرده ازش تقدیر می کنند
چغوک
مسئولیت غیر مستقیم وبرنامه ریزی این روزنامه بر عهده فرزندان این جناب(ا ه) میباشد!
پولهای حرام این جوری حروم میشه
دلمممممممممممممممممم کبااااااااااااااب شد!
آخه آخه ... چه افتخاری میکنه پدر به این پسر !!!!!!!!!
کاش با این پول کلان دانشگاه آزاد کمی به داد رفیق گرمابه و گلستانش روحانی میرسید که دائم میگه پول نداریم ! کاش کاش ... اما افسوس که که هنوز خرج آقازاده گردن کلفت میشه تا شاید باباش رای بیاره !
فیلمت رو خوب بازی نکردی حاج آقا ... کات ... دوباره
شهاب
من همیشه این روزنامه را در روزنامه فروشیها می بینم و همیشه چیزی برای خندیدن دارم ... اما حتی یک بار هم ندیدم کسی این روزنامه را بخره فکر میکنم سوژه خوبیه برای لبخند زدن مردم ...