جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱۰
عضوشورای‌سیاستگزاری"پنجره"درپاسخ‌به‌ادعای‌رسانه‌انحرافی:

بعد از 8 سال ادعای اداره کشور، تفاوت تفاهم‌نامه با فاکتور را نمی‌دانند!

دوشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۱۸
کد مطلب: 287897
عضو شورای سیاست‌گذاری نشریه پنجره در خصوص اقدام شبکه ایران در انتشار آنچه که فاکتوراخذ ۵ میلیارد ریال از سازمان تبلیغات اسلامی، نامیده شده گفت: هیچ مبلغی مستند به دروغی که شبکه ایران منتشر کرده، پرداخت نشده است.
بعد از 8 سال ادعای اداره کشور، تفاوت تفاهم‌نامه با فاکتور را نمی‌دانند!
به گزارش جهان، مالک شریعتی عضو شورای سیاست‌گذاری نشریه پنجره در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، در خصوص اقدام شبکه ایران در انتشار آنچه که فاکتوراخذ 5 میلیارد ریال از سازمان تبلیغات اسلامی، توسط علیرضا زاکانی نماینده مردم تهران و کاندیدای یازدهمین دوره ریاست جمهوری خوانده شده است، با بیان اینکه سایت شبکه ایران منتسب یا حامی  اسفندیار رحیم مشایی است، اظهار داشت: مشایی ادعا دارد که 8 سال کشور را اداره کرده است و در انتخابات ریاست جمهوری با حمایت رئیس جمهور ثبت‌نام کرده‌، ولی متأسفم که تفاوت تفاهم‌نامه همکاری با فاکتور را نمی‌دانند.

وی ادامه داد: شبکه ایران دروغی را منتشر کرده است، ولی برای اطلاع مشایی و دوستان رسانه‌ای وی می‌گویم که فاکتور، سند پرداخت است و تفاهم‌نامه، همکاری قبل از اجراست و هیچ مبلغی به جز مبلغ خرید نشریه پنجره که قرارداد آن موجود و قانونی است، از سازمان تبلیغات اسلامی دریافت نشده است.

عضو شورای سیاست‌گذاری نشریه پنجره افزود: اگر شبکه ایران سندی ناشی از پرداخت پول خارج از خرید نشریه دارد، آن سند را منتشر کند. ولی این دروغی که امروز منتشر کرده‌اند را ما پیگیری حقوقی می‌کنیم و به دادگاه می‌کشانیم.

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000287/nf00287897-1.jpg

شریعتی تأکید کرد: هیچ مبلغی مستند به دروغی که شبکه ایران منتشر کرده، پرداخت نشده است و نکته اصلی این است که این افراد ادعای اداره کشور را دارند، ولی بعد از 8 سال اداره اجرایی کشور، تفاوت فاکتور و تفاهم‌نامه همکاری را نمی‌دانند.

وی در پایان گفت: جریان انحرافی در گذشته نیز در مورد مدرک تحصیلی زاکانی نکاتی را منتشر کردند که منتشر کننده و روزنامه‌ای که این کار را انجام داده بود، محکوم شدند و التماس می‌کردند که شکایت پس گرفته شود، ولی در دادگاه محکوم شدند و ادعای باطل آنها برهمگان آشکار شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *