شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۷
۱۲

وزیر پیشنهادی علوم سرانجام معرفی شد

چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۰۴
کد مطلب: 387292
رئیس‌جمهور روز چهارشنبه در نامه‌ای به رئیس مجلس شورای اسلامی، محمود نیلی احمدآبادی را برای اخذ رای اعتماد جهت وزارت علوم ، تحقیقات و فن آوری به مجلس شورای اسلامی معرفی کرد.
وزیر پیشنهادی علوم سرانجام معرفی شد
به گزارش جهان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، حسن روحانی رئیس‌جمهوری روز چهارشنبه در نامه‌ای به رئیس مجلس شورای اسلامی، محمود نیلی احمدآبادی را برای اخذ رای اعتماد جهت وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری به مجلس شورای اسلامی معرفی کرد.

متن نامه روحانی به لاریجانی به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر علی لاریجانی

ریاست محترم مجلس شورای اسلامی

با سلام

احتراما، در اجرای اصل ۱۳۳ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، شرح حال و برنامه جناب آقای دکتر محمود نیلی احمدآبادی، برای اخذ رای اعتماد جهت وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری به مجلس شورای اسلامی معرفی می گردد.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ناشناس
Iran, Islamic Republic of
خدارو شکر دولت قانون مداری هستش
سعید
باز هم یک اصلاح طلب معرفی شد

روحانی واقعا متشکریم
سوابق ایشون که سیاسی تر از فرجی دانا هست ، مگر ایشون همونی نیستن که برای ریاست دانشگاه تهران شورای عالی انقلاب فرهنگی بهش رای نداد ، چجوری پس صلاحیت وزارت علوم شدن رو داره ؟ به نظر میرسه لج و لجبازی شروع شده باشه !
زنده باد نیلی
تارینه
ایشون هم از قماش متعصب ... طلبان هستند.
مجلس بین انتخاب بد وبدتر باید رای اعتماد بده!!!
سعيد110
Iran, Islamic Republic of
بايد تمامي صحبت هاي سخنرانان در جلسه راي اعتماد، خصوصاً مخالفان و شخص آقاي دكتر محمود نيلي احمدآبادي به عنوان وزير پيشنهادي، بگونه اي بيان صريح و روشن باشد و اعداد و ارقام كمي در حوزه علم و فناوري را بر زبان بياورند و تعهد بگيرند و تعهد بدهند كه اگر احيانا ايشان راي آورد، دقيقا انتظارات و ادعاها مطابق با آن وعده هاي داده شده و قابل سنجش كمي قابل مطالبه و پيگيري باشد. يعني رو هوا و از بابت شيرماليدن سر همديگر حرف نزده باشند.
شفاف، صريح، دقيق يعني با اعداد و شاخص هاي شناخته شده و مورد قبول طرفين، اثبات مردانگي يعني بر سر حرف خود مي ايستم سخن گفته شود.
خصوصا در مورد نوآوري در حوزه فناوري هاي نرم شديداً مورد سوال واقع شوند و نگذارند با كلي گويي و حرف هاي همه پسند مسوليتي متوجه خود نكرده باشند..
United States
ادم معتدلیه
علی
United States
طوری میگیم سرانجام انگار بعد از زمان مقرر معرفی کرده اتفاقا هنوز تا سه ماه خیلی وقت مونده بود دولت قبل از موعد معرفی کرد و این نشان از قانون مندی دولت است
سعيد110
Iran, Islamic Republic of
دولت در انتخاب ايشان خيلي وقت گذاشت و دقت به خرج داد و تمامي جوانب را در نظر گرفت. اميدوارم نمايندگان هم چنين عمل كنند.
حداقل هم اندازه وقتي كه براي خريد گوشي موبايلشان مي گذارند و تمامي جوانب كمي و كيفي آن را مي سنجند، وقت بگذارند. مثلاً اگر ادعا شده بود 3g را پشتيباني مي كند و نكرد، سخت برمي آشوبند و از مدعي شديدا مطالبه مي كنند، در قضاياي علم و فناوري، خصوصا فناوري هاي نرم هم چنين دقت ها و مطالباتي را داشته باشند تا سرشان كلاه نرود.
از همه مهمتر در همان جلسه راي اعتماد علاوه بر ادعا ها و برنامه هاي بي پشتوانه عملياتي وزير، مطالبات خود را نيز در برنامه هاي تعهد شده بگنجانند. شايد اينها پشتوانه عملياتي شدن را داشته باشد.
ظاهرا رییس جمهور علاقه خاصی به اسم نیلی دارن ودوست دارن حتما توکابینه اش یه نیلی باشه.
فقط به بورسیه ها کاری نداشته باش وگرنه....
Iran, Islamic Republic of
باز هم افساد طلب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آزمون مجلس است.