پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

ضرب‌وشتم یک سیاستمدار انگلیسی به خاطر مواضع ضد اسرائیلی

شنبه ۸ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۳۴
کد مطلب: 377699
یک سیاستمدار انگلیسی به خاطر مواضع ضد اسرائیلی و نیز درخواست برای تحریم کالاها، خدمات و توریست‌های اسرائیلی، در لندن مورد ضرب و شتم قرار گرفت.
به گزارش جهان به نقل از فارس،‌ به نقل از روزنامه «یدیعوت آحارونوت»، «جورج گالوی» نماینده پارلمان انگلیس از «بردفورد غربی»، عضو حزب رسپکت که به خاطر مواضع ضد اسرائیلی‌اش، شهره است، بعد از اینکه در خیابان لندن مورد ضرب و شتم قرار گرفت، با فک شکسته به بیمارستان منتقل شد.

سخنگوی وی در این رابطه گفته: «جورج در حال عکس گرفتن با مردم بود که یک مرد، در حالی که جملاتی را درباره هولوکاست فریاد می‌زد، به او حمله کرد و او را مورد ضرب و شتم قرار داد.»

وی درباره علت این حادثه اظهار داشت: «به نظر می‌رسد این اتفاق به سخنان جورج گالوی درباره اسرائیل مرتبط باشد.» ظاهرا گالوی اخیرا در سخنرانی در ۲ آگوست، خواستار «عاری سازی شهر بردفورد از اسرائیل» شده و از رای‌دهندگان به خود خواسته بود، کالاها، خدمات و توریست‌های اسرائیلی را تحریم کنند.

بر اساس این گزارش، پلیس فرد ضارب را دستگیر کرده و برای بازجویی به ایستگاه پلیس جنوب لندن منتقل کرده است.
https://jahannews.com/vdci3yap3t1ayq2.cbct.html
jahannews.com/vdci3yap3t1ayq2.cbct.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *