جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۸

'اگر به مراکز نظامی وارد شوند قدم‌هایشان را می‌شکنیم'

چهارشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۸
کد مطلب: 425893
عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با اشاره به طرح بازدید سرزده از مراکز نظامی ایران از سوی غربی‌ها گفت: مراکز نظامی ناموس ایران است.
به گزارش جهان به نقل از نسیم، آیت‌الله سیداحمد خاتمی شب گذشته در مصلی بقیةالله الاعظم کاشان در جمع مردم با اشاره به وجود دو جامعه جاهلی و الهی در خلقت، جامعه اموی، عباسی و جوامعی که اسلام آمریکایی بر آن حکومت می‌کنند را جلوه‌هایی از جامعه جاهلی ذکر کرد.

وی افزود: آنچه امروز در عربستان می‌گذرد بدون تردید بویی از اسلام نبرده و آن جامعه جاهلیت و بلکه بدتر از جاهلیت اولی است و آنها بیرحمانه کودک و زن و کهنسال را می‌کشند.

به گفته آیت‌الله خاتمی، بدتر از این جامعه جاهلی، آن جامعه جاهلی آمریکای جنایتکار است که با ارسال سلاح در بحبوحه جنگ و با دفاع در سازمان ملل از آن حمایت می‌کند.

امام جمعه موقت تهران، جامعه نبوی، علوی و مهدوی را مقابل جامعه جاهلی دانست و دوستی خدا، تجلی دوستی خدا در رفتار و دوستی با یکدیگر و نداشتن کینه را از جمله ویژگی‌های جامعه مهدوی برشمرد.

وی خاطرنشان کرد: در گذشته به مدت هشت سال شعار توسعه اقتصادی و سپس شعار توسعه سیاسی عنوان شد اما آنچه خدا می‌فرماید توسعه دینی است و امام زمان(عج) می‌آید تا فرهنگ عبودیت را همگانی کند.

خاتمی نفوذناپذیری در برابر دشمن را از دیگر ویژگی‌های جامعه مهدوی خواند و بیان کرد: آمریکا و هم‌پیمانانش دشمنان ملت ایران هستند که متأسفانه در بحث هسته‌ای، اتحادیه اروپا خود را به طناب پوسیده آمریکا گره زده است.

وی براندازی نظام دینی را از اهداف دشمنان در این زمینه ذکر و عنوان کرد: اگر هزار بار سوگند بخورند که به دنبال این هدف نیست، دروغ می‌گویند و آنها دزدانی هستند که از در بیرون شدند و می‌خواهند از پنجره وارد شوند.

وی با اشاره به تأکیدات جمهوری اسلامی بر عدم سازگاری فقه آن با ساخت سلاح هسته‌ای، تصریح کرد: ما به دنبال بمب اتمی نیستیم اما رژیم صهیونیستی با دارا بودن ۴۰۰ کلاهک و بمب هسته‌ای زیر نظر آژانس نیست.

خاتمی تأکید کرد: دشمن می‌خواهد با زیاد کردن فشار‌ها بر ملت ایران، آن را به صحنه مخالفت با نظام بکشاند اما این ملت با داشتن این تحلیل که تحمل سخت‌ها هزینه ایستادگی برای دینشان است، همچنان ایستاده‌اند.

وی انتقام گرفتن از ملت ایران را هدف دیگر دشمن در بحث انرژی هسته‌ای عنوان کرد و گفت: دشمن به دنبال انتقام ۳۶ سال گذشته است چون این ملت دست یغماگری آنها را قطع کرده است.

عضو خبرگان رهبری در ادامه با اشاره به طرح بازدید سرزده از مراکز نظامی ایران، از سوی غربی‌ها تأکید کرد: مراکز نظامی ناموس ایران است و اگر به این مراکز وارد شوند قدم‌هایشان را می‌شکنیم.

وی تبدیل جامعه به دو قطب طرفداران ولایت به عنوان مخالفان با توافق هسته‌ای و موافقان این بحث تأکید کرد: جامعه ما دو قطبی نیست و ما یک رهبر داریم و خود را موظف می‌دانیم خطوط قرمز را رعایت کنیم.

خاتمی با تأکید بر لزوم داشتن دغدغه دین و ایستادگی تا آخرین قطره خون برای دفاع از دین اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی تنها یک نظام سیاسی نیست بلکه حمایت از این نظام حمایت از دین است.

وی خستگی‌ناپذیری در امر مقابله با دشمن را یادآور شد و بیان کرد: تا شیطنت آمریکا هست شعار «مرگ بر آمریکا» نیز وجود دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *