جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۴
۷

'ندا' به امثال بهزاد نبوی نیاز دارد!

چهارشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۰۷:۳۸
کد مطلب: 378391
عضو حزب منحله مشارکت گفت: آقاي عارف را با آقاي خرازي مقايسه نكنيد. عارف يك عقبه بروكرات پاكيزه دارد، در افكار عمومي شناخته‌شده است و در ميان نخبگان كشور مورد اعتناست.
به گزارش جهان، حمیدرضا جلایی پور در گفتگو با روزنامه اعتماد درباره تشکیلات ندای ایرانیان گفت: اينكه يك تعدادي مي‌خواهند يك جمعي داشته باشند به لحاظ حق قانوني كه اشكال ندارد. ولي از لحاظ وزن سياسي و اجتماعي كار آنها اصلا با عارف قابل مقايسه نيست. آقاي عارف را با آقاي خرازي مقايسه نكنيد. عارف يك عقبه بروكرات پاكيزه دارد، در افكار عمومي شناخته‌شده است و در ميان نخبگان كشور مورد اعتناست. حزب ندا يك جريان سياسي معتنابه[= قابل توجه] نيست و تا اينجا بيشتر اعلام علاقه چند نفر نه‌چندان هماهنگ به كار سياسي است. يك سال ديگر دقيق‌تر مي‌توان راجع به آن صحبت كرد.

وی افزود: يك تشكل سياسي چندين سرمايه مي‌خواهد كه اولين آن سرمايه اخلاقي و اجتماعي شخصيت‌هاي اصلي است. اين سرمايه با شعار يا فرصت‌طلبي به دست نمي‌آيد و بيشتر با كارنامه كوشش و ايثارگري در راه اصلاح امور كشور به دست مي‌آيد، آن‌هم بدون منت.

جلایی پور عنوان کرد: يك تشكل سياسي نخبه سياسي آبديده مي‌خواهد كه وقتي مثل بهزاد نبوي يك موضوع سياسي را تحليل مي‌كند اجتماع نخبگان سياسي آن را جدي بگيرند و گرنه مثل تشكل يك‌شبه آبادگران دوره احمدي‌نژاد مي‌شود. تشكل سياسي سرمايه اجتماعي معتنابه مي‌خواهد و سرمايه اجتماعي به راحتي به دست نمي‌آيد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


غفاری
آقای جلایی پور فرمودند که : ندا به امثال بهزاد نبوی نیاز دارد . مگر قرار است که ندا هم فتنه و کودتا نماید؟
United Kingdom
آقای جلایی پور نفرمودند. سایت جهان نیوز از برداشت خودش این تیتر را زده و شما هم بدون این که صحبت های جلایی پور را بخوانید از روی تیتر نظر داده اید.
مودی
Iran, Islamic Republic of
کسانی که روزگاری در همین روزنامه های جمهوری اسلامی محدوده آزادی را تا حد آزادی تظاهرات علیه خدا ،صرفا به این دلیل که اگر خواسته جمعی از مردم باشد نباید جلوی آنرا گرفت و برخورد کرد ؛اکنون بر آمدن یک تشکل از درون خودشان که کم شباهت هم به آنان نیست را برنمی تابند.
جناب جلایی پور مصداق دوصد گفته را نیم کردار نیست شده اید... آزادی فقط تا وقتی مقدس است که شما خوشتان بیاید و وقتی شما خوشتان نمی آید چقدر دایره آن تنگ و کوچک میشود که حتی یک تشکل شبیه خودتان و از درون خودتان را هم نمیتوانید تحمل کنید و این روزها با هجمه توپخانه سنگین روزنامه ای آن هم نه با زبان احترام و منطق و استدلال که با سخیف ترین زبانهای توهین و افترا و تخریب و شخصیت و حتی مسخره کردن ؛سعی دارید یا منصرف کنید و یا هم له شان کنید.
Iran, Islamic Republic of
ندای ایرانیان - عزای اصلاح طلبان
انصافا عجب تحلیلی داشت کیف کردم
خرازی تا دیروز تو تیم قالیباف بود که!!!
قالیباف جدیدا اصولگرا شده یا خراز ی اصلاح طلب شده؟
"ندا"
همانگونه که سازمان مزدور منافقین هنوز عملیات رسوای شکست خورده "مرصاد" را با نام فروغ جاویدان یاد و تجلیل میکند ! بعضی شکست خوردگان و رسوایان فتنه اسرائیلی آمریکائی 88 نیز سعی دارند "ندا" آقا سلطان را که بدست عوامل خودشان کشته شد اسم رمز فتنه های جدید خود قرار دهند !