جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

۶۰ فریب‌خورده از ایران امان‌نامه گرفتند

دوشنبه ۹ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۳
کد مطلب: 458590
مدیرکل اطلاعات سیستان و بلوچستان گفت: ۶۰ نفر از فریب خوردگان توسط گروهک های تروریستی در این استان پس از اظهار ندامت و پشیمانی از اعمال گذشته خود، در مدت دو سال گذشته امان نامه دریافت کردند.
به گزارش جهان به نقل از مهر، حق پرست در بیست و سومین همایش منطقه ای ائمه جمعه اهل سنت جنوب شرق کشور در زاهدان اظهار داشت: رویکرد نظام رافت، مهربانی و بازگرداندن مجرمان نادم به دامان جامعه است به همین دلیل پرونده ۶۰ نفر دیگر آماده برای دریافت امان نامه است.

وی گفت: دستگاه های امنیتی جمهوری اسلامی با آغوش باز و با رافت اسلامی به نادمینی که جنایتی علیه ملت ایران انجام نداده باشند، امان نامه اعطا می کنند.

حق پرست تاکید کرد: گروهک های تروریستی حمایت استکبار و برخی سرویس های اطلاعاتی منطقه درصدد نا امن کردن منطقه و اقدامات ضدامنیتی در جنوب شرق کشور هستند که تاکنون با اقتدار نیروهای امنیتی و همکاری خوب مردم تمامی توطئه ها خنثی شده است.

سیستان و بلوچستان به سبب بافت قومی و مذهبی دارای بیش از ۴۳۰ تیره و طایفه و دو مذهب رسمی شیعه و سنی است که همواره دشمنان سعی در ضربه زدن به وحدت شکل گرفته در استان دارند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *