پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

همکاری‌ ایران و آلمان در پروژه‌های مشترک

دوشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۳۰
کد مطلب: 380398
رئیس مرکز همکار‌ی‌های علمی بین المللی وزارت علوم با اشاره به حضور رؤسای شش دانشگاه برتر آلمان در ایران گفت: ایران و آلمان در زمینه‌های مختلف همکاری‌های مشترک انجام می‌دهند.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، حسین سالار آملی رئیس مرکز همکاری‌های علمی بین المللی وزارت علوم با اشاره به حضور رؤسای شش دانشگاه برتر آلمان در کشورمان و سفر مسئولان آموزش عالی این کشور در روز سه شنبه هفته جاری به ایران بر برنامه‌ریزی دو کشور برای گسترش همکاری‌های علمی و فناوری تاکید کرد و اظهار داشت: با توجه به سطح علمی و فناوری بالای دانشگاه‌های آلمان، وضعیت اقتصادی مناسب این کشور و ارتباط متقابل بین ایران و آلمان، همکاری با این کشور برای ما جایگاه ویژه‌ای دارد.

وی با اشاره به نشست مشترک مسئولان دانشگاه‌های برتر کشورمان و رؤسای ۶ دانشگاه برتر آلمان در خصوص بررسی زمینه‌های همکاری مشترک گفت: این همکاری‌ها در قالب تبادل دانشجو، اعزام اساتید و اجرای پروژه‌های مشترک انجام می‌گیرد.

رئیس مرکز همکاری‌های علمی بین المللی وزارت علوم خاطرنشان کرد: در این سفر هیئت دانشگاهی آلمان از پارک فناوری پردیس بازدید می‌کند و پس از آن از دانشگاه‌های علم و صنعت تهران، صنعتی شریف، اصفهان و دانشگاه آزاد نیز بازدید خواهد کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *