جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۷
۲۱

آقای زنگنه؛ کدام بیشتر است؟ ۲/۷ میلیارد یا ۱۴/۵ میلیارد دلار؟!

چهارشنبه ۴ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۳
کد مطلب: 440797
وزیر نفت می‌گوید رکوردی که بابک زنجانی در فساد زد منحصر به فرد بود.
آقای زنگنه؛ کدام بیشتر است؟ ۲/۷ میلیارد یا ۱۴/۵ میلیارد دلار؟!
به گزارش جهان، بیژن زنگنه در نشست خبری گفت: رکوردی که بابک زنجانی در فساد زد منحصر به فرد بود. نه پیش از این چنین چیزی سابقه داشته و نه فکر می‌کنم بعد از این چنین اتفاقی بیفتد که فردی کلاهبرداری ۲/۷ میلیاردی کند. رکوردی که او برجای گذاشته، کسی در دنیا ندارد.

وی اضافه کرد: در مبارزه با فساد با کسی دوستی و آشنایی ندارم و عقد اخوت نیز با کسی نبسته‌ام.

وزیر ۶۳ ساله نفت همچنین گفته است: برخی انتقاد می‌کنند که مدیران نفتی پیر هستند، انتقاد درستی است و می‌توان معاون‌های جوان داشت. ما طرح ضربتی برای تربیت مدیران نفتی داریم تا مدیران جوان داشته باشیم. همچنین مرکزی برای تربیت مدیر خواهیم داشت.

یادآور می‌شود سخنان زنگنه درباره رکوردداری بابک زنجانی، سخن دقیقی نیست چرا که در دوره وزارت زنگه در دولت اصلاحات، مفاسد بزرگی در زمینه قراردادهای کرسنت و استات‌اویل و ... رخ داد. بنابر اعلام وزیر فعلی ارشاد، فقط در قرارداد کرسنت - غیر از زد و بندهای گسترده- ۱۴/۵ میلیارد دلار ضرر متوجه کشور شده است.

طبق این قرارداد ۲۵ ساله، گاز ایران ۱۴ برابر زیر قیمت جهانی به طرف اماراتی فروخته شده بود که همین امر اعتراض و هشدار روحانی (دبیر وقت شورای عالی امنیت ملی) را در نامه به خاتمی موجب شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


معلم ریاضی
ای بابا
جهان نیوزززززززززز گیر نده ....

ما ریاضیمون یه خورده ضیفعه!!!!!
تو نتایج انتخابات ها هم این ضعف ریاضی خودش رو نشون میده؛
مثلا گاهی آرای کمتر برنده حساب میشه و گاهی که برامون صرف داشته باشه، عدد بیشتر...
حران
United States
یعنی مجلس انقدر از استیضاح این شخص میترسه؟!
پس کو اقتدار مجلس؟!
پس کو وکالت مردم؟!
سیاح
Iran, Islamic Republic of
مطالبه ات را به دولت حواله کن
اول مسول راجع به وزیر ، رییس جمهور است
United Kingdom
همینه دیگه ! وقتی به این آقادرچندبرنامه ی تلویزیونی یه تریبون یه طرفه بدن اونم بدون حضورحتی یه منتقدتلفنی وبدون پرسش از"کرسنت"نتیجه اش بهترازاین نمیشه!!!! مجلس هم که هزارماشاا...رفته تو فاز"مرخصی"...انشااء.... "دستی ازغیب برون آیدوکاری بکند"...!!!!!!
... یه روزی محاکمه میشه. این خط / اینم نشون _
کی ؟؟؟؟ وچه زمانی؟
وقتی همه دارایی مردم را فرستاد کانادا
عدد ١٤/٥ ميليارد دلاري كه قيد فرمودين كلاهبرداري نشده بلكه (در صورت صحت) كشور متضرر شده و بايد غرامت بده.
محسن
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا این از صدقه سر بی کفایتی این آقا و دولت مربوطه و همچنین رذالت آقازاده فاسد و حامیانشه و در صورت محکومیت باید آن را کامل پرداخت کنیم و به مدت 25 سال گاز را به یک چهاردهم قیمت بفروشیم و به ترکیه هم بابت فروش گاز گران غرامت بدهیم و مشتری هایمان را از دست بدهیم و ... ولی بدهی بابک زنجانی در حال برداشته شدن از اموالش است و جبرانش به مراتب راحت تر از فاجعه ملی کرسنت است. دروغ های دکل و مکل هم دارد بر ملا می شود هر روز هم بابک زنجانی های جدیدی در حال شکل گیری هستند منتها با رقمهای بیشتر!
ذر هر صورت این عدد نتیجه فساده
ایرانی فدایی علی(ع)
Iran, Islamic Republic of
خوب مبلغ 2/7میلیارد دلاری هم که قید فرمودن هم کلاهبرداری نشده بلکه(در صورت صحت)تو حساب اقا بابکه،که باید بده.
صحتش را از مهدی هاشمی بپرسید
ج س
Iran, Islamic Republic of
متضرر شده یعنی اشکال ندارد !? عوض آن ضرر به کشور زده شده و فایده برای شخص داشته است و رشوه ای که مهدی هاشمی گرفت در تاریخ ایران رکورددار است
Iran, Islamic Republic of
ببین جهان جان بستگی به این دارد که پای چه کسی در میان باشد اگر یک کارگزارانی یا اصلاح طلب در مظان اتهام باشند خب طبیعی است که در این صورت همیشه 20 یا 50 و100 و 500 و... از 10 کوچکتر خواهد بود واگر پای یک اصولگرا این وسط گیر باشد 10 از هزار هم بیشتر خواهد بود.
البته زنجانی که رفیق خودشون بوده دولت قبل هم ازش استفاده کرده
Iran, Islamic Republic of
زنگنه واقعا خجالت نمی کشی؟
م
United Kingdom
ایشان دقیقا درست می فرمایند چون شاید از بابک زنجانی منحصر به فرد بوده باشد و اما از بقیه منحصر به افراد . پیدا کنید پرتقال فروش را !
United States
این پرویی اخر کار دستشان می دهد
کاریکلماتور هفته:
زنگنه: "در مبارزه با فساد با کسی دوستی و آشنایی ندارم و عقد اخوت نیز با کسی نبسته‌ام".
بابک
مهم اعداد ارقام نیست مهم این است که در پاک ترین دولت اتفاق افتاده
Iran, Islamic Republic of
خجالت نمی کشید؟ چرا نمیگید که محکومیت 14 میلیارد دلاری واسه چی هست؟ کرسنت از ملی نفت شکایت کرده که چرا قرارداد رو اجرا نکردید. شما هم کفتید فساد بوده. داوری بین المملی هم گفته غلط کردید اجرا نکردید قرارداد معتبر بوده. حالا این دقیقا به زنگنه چه ربطی داره؟ بخاطر عدم اجرای قرارداد محکوم شدیم نه عقد قرارداد. اونایی باید جواب بدن که قرارداد رو اجرا نکردن
Iran, Islamic Republic of
دشمن دنبال چیست؟ بحثی که سه بار در مجلس مطرح شده و شورای امنیت ملی کسور آنرا محرمانه اعلام کرده. اینهمه دنبال افشای آن است؟ وشما هم زبان دشمن شدید. مملکت صاحب دارد به وقتش شورای امنیت کشور به دستور رهبر اگر صلاح بود اعلام میکند شما با دشمن هم آواز نشوید.