جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۳
رپرتاژ آگهی؛

IrangateTV؛ تلویزیون را در موبایل‌تان ببینید

يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۰۲
کد مطلب: 410196
با فراگیر شدن اینترنت پر سرعت در کشور، کم کم سرویس های پخش آنلاین ویدئو، موزیک و کانال های تلویزیونی پا به عرصه ظهور نهادند.اگر کلمه پخش زنده را در اینترنت جستجو کنید، تعداد قابل توجهی از اپلیکیشن های مختلف را به منظور مشاهده آنلاین کانال های صدا و سیما خواهید یافت.
با این وجود بخش اعظم این اپلیکیشن ها از مشکلاتی همچون قطعی تصویر و Buffering های مکرر رنج می برند ، IrangateTV یک سرویس IPTV مالتی پلتفرم ( قابل نصب برای تمامی دستگاه های موبایل ، تبلت و کامپیوترهای شخصی با سیستم عامل های اندروید ، ios ، ویندوز و ویندوزفون ) است که برای پخش زنده شبکه های صدا و سیما به همراه صدها عنوان فیلم ، انیمیشن و سریال ایرانی و خارجی روز دنیا با کیفیت Full HD و SD با دوبله فارسی در موبایل های شما می باشد که عملکرد متفاوتی را نسبت به سایر رقبا از خود به نمایش گذاشته است.

برای آشنایی با ایران گیت تی وی، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.


نکته بعدی اینکه از همان ابتدا به تمام فیلم ها و کانال ها دسترسی ندارید و پیش از هر کار، باید از وبسایت ایران‌گیت تی وی نسبت به خرید اشتراک ماهیانه اقدام نمایید. اشتراک های یک، سه، شش و دوازده ماهه به ترتیب با قیمت های ۴۵۰۰، ۹۰۰۰، ۲۲۰۰۰ و ۴۱۰۰۰ تومان در سایت www.iraniptv.net به فروش می رسند که بسته به میزان استفاده می بایست مناسب ترین آنها را برای خود برگزینید.

اما سوال اینجاست که آیا ایران‌گیت تی وی ارزش پرداخت چنین مبلغی را دارد؟ به سادگی می توانید به پاسخ این سوال برسید. تعدادی از کانال ها از همان ابتدا باز هستند و در واقع برای تست کاربران در نظر گرفته شده اند، از این رو با امتحان آنها می توانید تصمیم درستی را اتخاذ نمایید.

برای نگارش این مطلب، نسخه اندروید ایران‌گیت تی وی را تست کردیم. با یک اینترنت ۵۱۲kbps توانستیم بدون مواجهه با هیچ گونه بارگذاری هنگام پخش، اجرای روانی از کلیه کانال های صدا و سیما را روی گجت خود شاهد باشیم.

البته پیش از نمایش هر کانال، بسته به سرعت اینترنت ممکن است با یک Buffering حدودا ۱۰ ثانیه ای مواجه شوید اما بسیار کم پیش می آید که پس از شروع پخش مجددا با آن مواجه شوید. علت این پخش پیوسته، تنظیم خودکار کیفیت پخش متناسب با سرعت اینترنت ( Adaptive Bit Rate Switching ) شماست. بنابراین برای مشاهده محتوای Full HD نیازمند سرعت های بالاتری هستید.


هنگام پخش یک کانال، امکاناتی مثل تنظیم روشنایی تصویر و حجم صدا، آیکن هایی برای تعویض کانال و ورود به حالت نمایش افقی در نظر گرفته شده. ضمنا در گوشه های تصویر می توان میزان باتری، زمان و سرعت ارسال و دریافت فایل در اینترنت را مشاهده نمود که از مزایای ایران‌گیت تی وی محسوب می شوند.


از جمله دیگر امکانات اپلیکیشن ایران‌گیت تی وی می توان به دسترسی برنامه های هفته گذشته برای هر شبکه (Time Shifting )، قابلیت تصویر در تصویر دو شبکه به طور همزمان و پیش نمایش ماتریسی شبکه ها اشاره کرد.


با وجود مزایای فراوان، ایران‌گیت تی وی خالی از عیب و ایراد نیست. مشکلی که در پخش زنده با آن مواجه شدیم، تأخیر حدودا ۲۵ ثانیه ای تصویر ارائه شده در این اپلیکیشن نسبت به تصویر تلویزیون بود. این تفاوت پخش با تلویزیون مطمئنا برای بسیاری از افراد خوشایند نیست و بهتر است برای کاهش آن در نسخه های بعدی چاره ای اندیشیده شود.

مورد دیگر اینکه ایران‌گیت تی وی حجم اینترنت شما را مصرف می کند، که البته پخش تصاویر با کیفیت بالا می تواند توجیه قابل قبولی برای مصرف حجم اینترنتی شما باشد.

با در نظر گرفتن موارد ذکر شده و شرایط اینترنت کشور ، ایران گیت تی وی را می توان بعنوان یکی از نرم افزارهای خوب موجود معرفی نمود.

اگر تا به حال از سرویس های پخش آنلاین تلویزیون در موبایل هایتان استفاده نکرده اید، ایران‌گیت تی وی می تواند گزینه مناسبی برای شروع این کار محسوب گردد.


• IrangateTV
• قیمت : رایگان (با پرداخت درون برنامه ای)
• سازنده : شرکت رسانه اصفهان نت ( ایران گیت )
• سیستم عامل : اندروید، iOS ، ویندوزفون و ویندوز
• حجم : ۱۱.۸ / ۵.۵ / ۲ / ۳.۳ مگابایت
• دانلود
• اپ استور
• گوگل پلی
• ویندوزفون
• ویندوز
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


با ترافیک گیگی 4 تا 10 هزار تومان واقعا صرف میکنه یک فیلم HD دو یا چهار گیگی ببینیم ؟!!!
مهدی
سرویس های رایگان دیگری هستند که سرویسهای خوبی میدهند و قابلیت دانلود را هم دارند مثل تلوبیو
کارشناس
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز ، کیفیت ویدیو های این سرویس بسیار بالا می باشد 1080p و 720p می باشد و قسمت فیلم و انیمیشن HD بزرگترین وجه تمایز این سرویس می باشد.نداشتن امکان دانلود در این سرویس نیز به دلیل رعایت حقوق کپی و رایت می باشد.