شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۴

نشست سه‌جانبه ایثارگران، مؤتلفه و پایداری

دوشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۵۰
کد مطلب: 436792
عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی از برگزاری نشست سه‌جانبه این جمعیت با حزب مؤتلفه و جبهه پایداری پیرامون وحدت اصولگرایان خبر داد.
به گزارش جهان، لطف‌الله فروزنده عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم از برگزاری نشست سه‌جانبه این جمعیت با حزب مؤتلفه و جبهه پایداری خبر داد و گفت، این نشست سه‌جانبه امروز در جمعیت ایثارگران برگزار شد.

وی افزود: خوشبختانه جلسه وحدت به خوبی دارد پیش می‌رود و دوستان کما فی‌السابق نسبت به مسئله وحدت در این جلسه تأکید داشتند. همه بر این مبنا هستند که آنچه که مهم است، رسیدن به لیست واحد اصولگرایی است.

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در ادامه، اظهار داشت: همه در این رابطه آمادگی هرگونه ایثارگری را دارند و آماده هستند که از دیدگاه‌ها و نظراتی که مربوط به گروه خودشان و منافع گروهی است، بگذرند؛ آنچه که برایشان مهم است، رعایت ارزش‌ها، اصول و وحدت نیروهای اصولگرایی است.

فروزنده هچنین، تصریح کرد: به لطف خدا این همدلی و همکاری نشان می‌دهد که کار دارد جلو می‌رود؛ خوشبختانه دوستان برنامه‌ریزی کرده‌اند که با سایر دوستان اصولگرا که تاکنون مذاکراتی شده است، بعد از این هم پیرامون وحدت اصولگرایی مذاکره شود.

وی با بیان اینکه افق روشنی در وحدت نیروهای اصولگرایی می‌بینیم، ابراز امیداواری کرد که بتوانیم به ائتلاف اصولگرایان حداکثری برسیم.

فروزنده در پایان خاطر نشان کرد: امیداوارم بتوانی با یک لیست وارد صحنه انتخابات شویم؛ هر چند معتقدیم که وحدت نیروهای اصولگرا و توسعه گفتمان اصولگرایی صحنه انتخابات را به نفع نیروهای اصولگرا تغییر خواهد داد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


اگه صحت داشته باشد واقعا خوشحال ومعتقدیم اصلاح طلبان با این همه تبلیغ وشانتاژ خبری به اضافه سیاه نمایی ها برای جریان اصولگرایی با چاشنی دروغ همزمان و ..،، ره بجایی نخواهند برد .
برکسی پوشیده نیست که پول و قدرت خواسته اولشان وبه هرقیمتی میباشد
ج س
Iran, Islamic Republic of
انشاءالله به وحدت برسند
حبیبیان
از موءتلفه تعجب می کنم چطور به دام پایداری افتاد قبل از استفاده ابزاری از آنها از این ائتلاف کنار بکشند چون موتلفه سابقه انقلابی شکنچه شهادت و.... دارند ولی پایداری و رهبرانش چی جز رفاه طلبی و .....
امين الرعايا
برخلاف نظر شما متحيرم اين جوانهاي انقلابي و مومن با يه عده بازاري پیر و پولدار به کجا میرسند
البته عميقا اميدوارم تحت القايات خناسان نباشند و به وحدت برسند