سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰

آخرین پیش‌بینی‌های آب و هوایی کشور

چهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۳۰
کد مطلب: 373990
مدیر بخش پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور گفت: آسمان شهرهای جنوبی استان تهران در دو روز آینده غبارآلود است.
به گزارش جهان، احد وظیفه در گفت‌وگو با ایسنا افزود: بر اساس آخرین نقشه‌های پیش یابی طی سه روز آینده در قسمتهای جنوبی کرمان و شمال هرمزگان در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب افزایش ابر، رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود و طی دو روز آینده این شرایط برای شمال استان آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی نیز برقرار است.

وی همچنین با بیان این که در سه روز آینده قسمت‌های مرکزی خلیج فارس و شرق دریای عمان مواج است، گفت: همچنین طی سه روز آینده پدیده غالب در شرق کشور به ویژه منطقه زابل وزش باد و گرد و خاک است. طی همین مدت وزش باد نسبتا شدید در جنوب استان سمنان سبب ایجاد گرد و غبار در برخی ساعات در استان قم، شمال استان اصفهان و جنوب استان تهران خواهد شد.

وظیفه ادامه داد: بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی امروز در جنوب استان کرمان و شمال آذربایجان غربی در ساعات بعدازظهر و اوایل شب ، افزایش ابر، وزش باد، رگبار و رعد و برق رخ خواهد داد؛ از این رو آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیل‌ها در این نواحی پیش‌بینی می‌شود.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور در ادامه به وضع هوای تهران اشاره کرد و گفت: بر این اساس آسمان تهران در روز پنج‌شنبه صاف در شهرهای جنوبی با باد و گردوخاک خواهد بود. همچنین حداقل و حداکثر دما در این روز به ۲۸ و ۳۹ درجه سانتی‌گراد بالای صفر می‌رسد. در روز جمعه نیز آسمان پایتخت صاف و در شهرهای جنوبی باد و گرد و خاک پیش‌بینی شده است و حداقل و حداکثر دما در این روز به ۲۸ و ۴۰ درجه سانتیگراد خواهد رسید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *