جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱
۱

ناکامی گروه های تروریستی در ایران

شنبه ۸ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۱۸
کد مطلب: 414598
وزیر اطلاعات در مورد مذاکرات هسته ای نیز گفت: تیم مذاکره کننده درچارچوب رهنمودهای مقام معظم رهبری و تدابیر حکیمانه ایشان روند مذاکره را پیش می برند.
 به گزارش جهان به نقل از صداوسیما،وزیر اطلاعات گفت:تاکنون هیچ یک از اقدامات تخریبی گروه های تروریستی در ایران به نتیجه نرسیده است .
 
حجت الاسلام والمسلمین سید محمود علوی در جمع مسئولان و قشرهای مختلف مردم در حسینیه ابوفاضل لامرد گفت : به حول قوه الهی و با اشراف اطلاعاتی گسترده سربازان گمنام امام زمان (عج) تاکنون هیچ یک از اقدامات تخریبی گروه های تروریستی به نتیجه نرسیده و عوامل این اقدامات دستگیر شده و اطلاع رسانی درباره آن انجام شده است.
 
وی با اشاره برخی از مشکلات دولت برای اداره امورکشور گفت: دولت درتلاش است بدون ایجاد حاشیه اوضاع را سرو سامان بدهدتا مردم دچار مشکلات نشوند و تاکنون موفقیت های قابل قبولی داشته است.
 
وزیر اطلاعات در مورد مذاکرات هسته ای نیز گفت: تیم مذاکره کننده درچارچوب رهنمودهای مقام معظم رهبری و تدابیر حکیمانه ایشان روند مذاکره را پیش می برند.
 
وی اعتماد رهبر معظم انقلاب به تیم مذاکره کننده و بی اعتمادی ایشان به طرف مقابل را تدبیری حکیمانه و پشتوانه ای موثر برای مذاکره کنندگان بیان کرد.
 
وزیر اطلاعات باانتقاد از برخی اظهارات که مذاکره کنندگان را به عقب نشینی و وادادگی از مواضع اصولی جمهوری اسلامی ایران متهم می کنند گفت: اعضای تیم مذاکره کننده به دنبال احقاق حقوق ملت ایران در چارچوب قوانین وحقوق بین الملل و NPT هستند .
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
عجب !