جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۲۸

واکنش سبزها به استقبال تاریخی از رهبر انقلاب در شهر قم

چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۳۸۹ ساعت ۰۶:۵۹
کد مطلب: 139990
استقبال تاريخي و باشكوه مردم و علماي قم از رهبر انقلاب، تمام بافته هاي 2 ماه اخير مافياي رسانه اي موسوم به «شبكه عنكبوت» را پنبه كرد.

به گزارش جهان به نقل از کیهان اعضاي اين شبكه شامل رسانه هايي چون بالاترين، جرس، راديو فردا، بي بي سي، روزنت، كلمه، سحام نيوز، نوروز، راديو زمانه و ... دهها رسانه همسو طي 2 ماه اخير تلاش مضاعفي را به كار بستند تا با جعل خبر و دروغ پردازي چنين القا كنند كه استقبال سردي در قم از رهبر انقلاب صورت خواهد گرفت. اما تمام اين بافته هاي عنكبوتي ديروز با امواج پردامنه محبت مردم و علما در قم از هم گسيخت به نحوي كه رسانه هاي ياد شده ديروز با وجود سپري شدن قريب 10ساعت از استقبال گرم مردم و علما، در سكوت مطلق فرو رفته و گويا «هنگ» كرده بودند. شبكه عنكبوت پس از آن هم ضمن كتمان حماسه ديروز قم، به برخي محورهاي سخنان رهبر انقلاب پرداختند و متعرض صحت و سقم 2 ماه ياوه گويي خود نشدند. 

در اين ميان سايت هايي نظير «جرس» (ارگان خارجي فتنه گران از دفتر مديريت لندن)، كلمه (وابسته به موسوي و طيف مشاركت)، بالاترين (صهيونيستي) و چند شبكه همسو با پررويي تمام و به خيال اينكه مخاطب دو ماه دروغ پراكني آنها درباره پيش بيني «استقبال سرد» را فراموش كرده، به ترديدافكني از زاويه مخالف پرداختند به اين معنا كه با انتشار مقاله اي به قلم يك عضو باند مهدي هاشمي (فاضل ميبدي) به همراه تصوير استقبال مردم از رهبري تلاش كردند چنين القا كنند كه استقبال گرم مردم از مقتداي خود، خلاف سيره اميرمؤمنان است! 

اين عضو باند مهدي هاشمي مي نويسد «روزي حضرت علي(ع) سوار بر مركب در حركت بود؛ يكي از ياران در حالي كه پياده بود امام را همراهي مي كرد حضرت چون كسي را در ركاب خود ديد فرمود برگرد چرا كه رفتن مثل تو با مثل من، فتنه براي حاكم و ذلت براي مؤمن است... پيامبر هم مي فرمايد بر دهان چاپلوسان و مداحان خاك بپاشيد.» 

اين رويكرد منافقانه مثلث «جرس- كلمه- بالاترين» از چند جهت جالب توجه است. اولا هماهنگي اين حلقه 3گانه از حلقه نفاق جديد همراه موسوي گرفته تا لندن و تل آويو است. ثانيا نويسنده مقاله به همراه عناصري نظير كديور و احمد منتظري، عضو باند نفاق مهدي هاشمي است كه اصل حركت خود را ضربه به ولايت فقيه و رهبري- چه در زمان حضرت امام و چه پس از رحلت ايشان- قرار داده اند. 

ثالثا جناب نويسنده در حالي تظاهر به طرفداري از سيره پيامبر(ص) و اميرمؤمنان(ع) مي كند كه 10مهر 1387 در مصاحبه اي صريح با راديو فردا (ارگان رسمي سازمان سيا) برخلاف سيره صريح پيامبر و اميرمؤمنان- عليهماالسلام- سخن گفته و تصريح كرده بود «سياست بايد از مذهب جدا باشد. سياست ورزي يك امر كاملا عرفي است و به نظر من سياست ورزي امر شرعي نيست... اگر شما بخواهيد عقايد مذهبي را در مسائل سياسي دخالت دهيد ممكن است اين اعتقادات مورد باور ديگران نباشد.» انساني با اين نگرش طبيعتا نمي تواند به سيره سياسي پيامبرو اهل بيت استناد كند! 

رابعا فاضل ميبدي همان عضو گروهك جعلي «مجمع محققين و مدرسين حوزه علميه قم» است كه در گفت وگوي چندي پيش با راديو زمانه از گروهك انحرافي، استعمارساخته و ضداسلامي بهائيت دفاع كرد. او تصريح كرده بود «اگر برداشت ما از اسلام همان برداشت نص محور باشد، از اسلام در نمي آيد كه بهايي ها حقوق داشته باشند اما با برداشت حق محور و عدل محور از اسلام اين برداشت درست است.» كه بايد پرسيد آيا استناد اخير شما به كلمات اميرمؤمنان نص محور نيست؟! 

اگر از سوابق اين همكار باند مهدي هاشمي و سوابق همكاري اش با گروهك هايي نظير نهضت آزادي بگذريم و بر گفته اخير او متمركز شويم درباره مغالطه شبكه نفاق جديد بايد يادآور شد كه استقبال مردم از مقتداي خود، مصداق سواره رفتن امام علي و پياده حركت كردن همراه او در يك سفر نيست. بلكه چون حلقه، نگين ولايت و رهبري را در آغوش كشيدن و قدرت نمايي هوشمندانه و به موقع در برابر دشمنان و منافقاني است كه القا كردند ميان مردم و رهبري شان فاصله افتاده است. 

از سوي ديگر بايد يادآور شد كه مسئولان جمهوري اسلامي از جمله امام و رهبري در ميان مردم و با مردم و مانند مردم زيسته اند و اگر ضرورت هايي نظير استفاده از خودرو پيش آمده، به اعتبار جنايت هاي رذيلانه اي است كه متحدان فتنه گران و منافقان جديد در گروهك هاي قديمي تر نفاق (نظير گروهك تروريستي منافقين) ترتيب دادند و به حوادث سياه 6 تير (ترور آيت الله خامنه اي)، 7 تير (شهيد بهشتي و 72 يار همراه ايشان) و 8 شهريور (ترور شهيدان رجايي و باهنر، رئيس جمهور و نخست وزير وقت) دست زدند. اين جنايتكاران البته در حوادث فتنه آلود سال گذشته و از جمله خباثت روز عاشورا و قبل از آن، در كنار فتنه گران لانه كرده در جرس و كلمه) ... به ايفاي نقش پرداختند. 

حالا هم به اين منافقين جديد و قديم بايد كلام اميرمؤمنان را يادآور شد كه فرمود «منافقين غرش كردند و جرقه زدند و با اين وجود فشل ماندند و ما غرش رعدآسا نمي كنيم مگر كه بباريم و نمي باريم مگر كه سيل جاري سازيم.» قم ديروز شاهد باران سيل آساي محبت مردم و علما بود كه آب به لانه منافقين گرفت و اگر زنجموره اي هم بلند است، حاصل آن لاف زني و اين پاسخ كوبنده ملت نستوه است. 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
جهان عزیز ممنونم از اینهمه روشنگری

تا کور شوند سبزهای فتنه گر
Iran, Islamic Republic of
جــــــــــــــــــــــــانم فدات امام خامنه ای اقا جونم
Iran, Islamic Republic of
جانم فدای رهبرم سیدعلی….
سلامتیش صلوات
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
Iran, Islamic Republic of
سران کفر , سران فتنه / پیوندتان مبارک
Iran, Islamic Republic of
خامنه ای زنده باد-- سید حسن نصرالله پاینده باد -- حاج محمودم که عشق است
Iran, Islamic Republic of
سلام
تاکور شود هر آنکه نتواند دید
رفتیم به استقبال آقایمان
وعشق کردیم از دیدنش
از این همه لشگری که فوج فوج از هر قوم و نژادی و با هر تفکری آمده بودند
Iran, Islamic Republic of
خدا پسر مرحوم آقای فاضل لنکرانی را حفظ کند که خاری است در چشم دشمنان انقلاب و اسلام
Iran, Islamic Republic of
مرداب و لجني كه فتنه گران ساختند ودرونش افتاده اند با تقلاي بيشتر باعث ميشود سرعت نابوديشان زيادتر شود. مقابله با رأي مردم -فالوده خوردن با دشمنان قسم خورده اي كه جان هزاران هموطن را گرفتند - تشويق و حمایت از تحريم كشورشان - دريوزگي از آمريكا و انگليس و اسرائيل براي جلب نظر نامباركشان - دسيسه براي اجراي ناموفق طرح هدفمندي يارانه ها - عدم اعتقاد به ولايت فقيه (در حاليكه در زمان امام خميني (ره) جرأت ابراز نداشتند)- لودگي و دلقك بازي براي كاهش محبوبيت ولي فقيه و رئيس جمهور و... نخواهد توانست آنها را به اهداف شومشان برساند و فقط موجبات نفرت بيشتر مردم از آنها را به همراه خواهد داشت.
Iran, Islamic Republic of
توضیح کیهان خیلی جالب بود ولی یک نکته دیگر هم اینکه انها پیاده دویدنشان دررکاب مولایمان علی(ع) بخاطر عادتهای مانده از زمان شاهان ظالم و ستمگر بود و لی امروز مردم بخاطر عشق به مولایشان آقاسیدعلی همچون نگینی آن بزرگوار را درمیان میگیرند درضمن این نمایش اقتدار امت حزب الله است که صد برابر کشنده تر و مرگبارتر از بمبها اتمی و نوترونی یرای دشمنان اسلام و منافقین ضددینی همچون گرانندگان جزس و بالاترین و کلمه و...میباشد
Turkey
از این سایت سخیف کلمه بدتر و زبون تر ندیدم .
از دیروز وقتی اون متن بسیار منافقانه را تواین سایت دیدم چندین بار برایشان کامنت ارسال کردم .
و از اینکه مردم با جان و دل شان در کنار رهبری هستند و به استقبالش رفتند .و منافقان و فتنه گران از این آگاهی مردم چقدر پریشان شده اند برایشان نوشتم .ولی متاسفانه هیچ کدام از نظرات منو درج نکردند .
حتا نوشتم که خارج از ایران هستم تا شاید به دموکراسی نداشته شان بر بخورد و کاری بکنند ولی متاسفانه نادان تر و فرومایه تر از این حرفها هستند ... معلومه که چقدر عصبانی و درمانده تر شده اند که این جور متن ها را برای خنک شدن دلشان می گذارند .
Iran, Islamic Republic of
ما هم که توی استان خراسان جنوبی هستیم ، اگه نزدیک قم می بودیم و می تو نستیم به استقبال آقا بریم حتما می رفتیم .
Iran, Islamic Republic of
توقع از دشمن دشمنی است و غیر از این انتظاری از دشمن نداریم هرچه می خواهند بگویند تا حنجره هاشان خسته شود و ... .
Iran, Islamic Republic of
جانم فدای رهبرم
Iran, Islamic Republic of
اینها فتنه گران سبز همیشه دین را برای خودشان تفسیر می کنند
به کوری چشمشون:
حزب فقط حزب علی
رهبر فقط سید علی
بذار اینقدر بگن تا بمیرن. چه عذابی بدتر از اینکه هر دفعه با یک مانوری به این عظمت ماه ها از درون خودشونو می خورن. اینا اگه تا حالا همچین طرفدارایی داشتن و با این تعداد زمین رو به آسمون کوک میزدند!
Iran, Islamic Republic of
آقا اینها که ملت ایران نبودند
این ها رو با اتوبوس و قطار و هواپیما از لبنان آورده بودند !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
اين آقای سبز خوب بود از استقبال مردم مدينه از حضرت رسول اكرم(ص) هم صحبت ميكرد .
ضمناً استقبال ما از رهبر يك تظاهرات سياسي است ما مي آييم كه بگوييم در بيعت نائب آقا (عج) هستيم. همين است كه عده اي ازاين حرف ها مي زنند.
Iran, Islamic Republic of
در حدیثی از امام صادق (ع) شنیدم که در خصوص احوال مردم آخر الزمان فرمودند:....وایشان به امام زمان خود شرک می ورزند.
کمی به این حدیث فکر کنید و ببینید تاکی و تا کجا مشرک هستید به امام زمان(ع) به خداوند از خوارج زمان پناه می بریم.
بت تراشیدید پرستیدید حالا بشکنید شاید خداوند از تقصیراتتان بگذرد.
Iran, Islamic Republic of
اگر امروز ما به دنبال رهبر خود می دویم به خاطر آن است که مانند مردم کوفه که دنبال امام خود حرکت نکردند و خسر الدنیا و الاخره شدند، نشویم. اگر امروز ما در استقبال از امام و مقتدای خود سر از پا نمی شناسیم برای آن است که تجربه مردم بی وفای مدینه در عهد امیرالمومنین و فاطمه اطهر(ع) را داریم و نمی خواهیم مانند آنها در مقابل رسول خدا(ص) شرمنده و سرافکنده باشیم.
به امید روزی که امام عصر و آخرین حجت خدا بر خلق ظهور نمایند و ما به دنبال رکاب آن حضرت بدویم و از آن حضرت استقبال نمائیم. ان شاءالله
تا کور شود هر آنکه نتواند دید.
اینها همه یه رزمایشه ، رزمایش و آزمون برا اونی که باید بیاد و میاد.
دوستان بشارت
طومار کفر داره به هم می پیچه
دارن تو خودشون دست و پا میزنن
زمانی که دشمنشون (اسلام) آن طرف مرزهاشون بود گذشت امروز دیگه اسلام تا توی خانه همسایشونم نفوض کرده .
Iran, Islamic Republic of
استقبال مردم نیشابور از امام رضا (علیه السلام) بهترین شاهد تاریخی بر تأیید این گونه حرکتهای ولایتمدارانه مردم میباشد.
آقاي ... : آيا خبر از معاد داري ؟
در رابطه با استقبال بي نظير مردم ولايتمدار شهر مقدس قم؛ چرا به استقبال مردم مدينه از پيامبر اسلام (ص) يا استقبال مردم نيشابور از امام رضا (ع) استناد نكنيم ؟
و ان شاءالله زماني كه ولي عصر (عج) ظهور فرمايند آيا ... نمي خوان به استقبال آقا بيان ؟ البته اگه به جنگ آقا نيان .
در يك جمله : ... دارن ميسوزن نمي دونن چكار كنن .

تازه جواب شمارو درمورد روایت منسوب به امام علی (ع) پناهیان داده
Iran, Islamic Republic of
رهبرا: دست تو در دست خدا ، دست خدا بر سر ما...
اونا دنبال سبز لجن می دوند در حد فهم خودشون ، ما هم دنبال سبز علی می دویم به این امید که خدا توفیق دویدن در رکاب مهدی موعود (عج) رو نصیبمون کنه !
Iran, Islamic Republic of
جانم فداي رهبرم ولي نعمتم امام خامنه اي. حتي اگر تبليغات مسموم باطلان امام ما را در دنيا بي ياور كند رابطه ي ما با رهبرمان انشاء ا... مثل رابطه ي امام حسين (ع) و يارانش در تمام شرايط خواهد بود. و تا اخرين نفس استوار بر راه ولايت و براي حفظ رهبري ايستاده ايم.
نی ساندیسمون تو چشایی که نمیتونه ببینه!حرفی هست؟
Iran, Islamic Republic of
بابا این منافقین سبز باید برن خونشون لالا
Iran, Islamic Republic of
بسم الله
قل موتوا بغیظکم
ابراز ارادت هر مومنی بر مقتدایش نه تنها صحیح بلکه واجب است. ضمن اینکه، این مراسمات مصداق شعائرالله است. ... والعاقبة للمتقین...