پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۴۳
۲۴۴
حجت الاسلام پناهیان در تجمع بزرگ ۱۳ آبان:

به تیم‌مذاکره حقوق‌مضاعف داده‌شود چون با وحشی‌ها در حال مذاکره‌اند/این گفتگو اتمام حجت است

سه شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۳۴
کد مطلب: 389597
استاد برجسته حوزه و دانشگاه گفت: اگر دشمن به ما فشار می آورد به دلیل این است که به بعضی از انسان های ضعیف سیاسی در کشور چشم دوخته است و اگر این افراد نابود شوند استکبار مقابل ما زانو خواهد زد.
به تیم‌مذاکره حقوق‌مضاعف داده‌شود چون با وحشی‌ها در حال مذاکره‌اند/این گفتگو اتمام حجت است
به گزارش جهان، حجت الاسلام پناهیان استاد برجسته حوزه و دانشگاه در تجمع عزاداران امام حسین (ع) به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان و روز عاشورا که مقابل لانه جاسوسی سابق آمریکا در حال برگزاری است اظهار داشت: این انقلاب با تظاهرات تاسوعا و عاشورای سال ۵۷ ضربه نهایی را به استکبار زد و با عزاداری امام حسین (ع) شکل گرفت وبه اوج رسید.

وی افزود: زمانی که در گذشته دسته های عزاداری مرگ بر شمر و یزید می گفتند با تعبیری بود که گویی آنها یزید زمان خود را شناخته اند.

مشاور فرهنگی نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها ادامه داد: این مردم هوشیار هستند و هیچ گاه یزید و حسین زمان را فراموش نمی کنند.

حجت الاسلام پناهیان تاکید کرد: عاشورای امسال از هرسال استکبارستیزانه تر و استکبارستیزی امسال عاشورایی تر است.

وی تصریح کرد: امروز عاشورایی است که اگر ۱۳ آبان نبود باید در نوحه ها مرگ بر استکبار و مرگ بر امریکا می گفتیم چرا که استکبار فهمیده است باید به شیوه شمر جلوی ما بگیرد و سر از مومنین منطقه جدا کند.

استاد برجسته حوزه و دانشگاه در دانشگاه ها با تأکید بر اینکه استکبار در حال نابودی است گفت: به عنوان خادم کوچک مکتب حسین به دولتمردان می گویم وقتی اباعبدالله (ع) به عمرسعد گفتگو می کرد از موضع قدرت و عزت بود و هیچ انکساری در چهره حسین (ع) دیده نمی شد.

وی افزود: مبادا دستگاه دیپلماسی و دولت با دولت خبیث و ضعیفی همچون امریکا ضعیف برخورد کند.

حجت الاسلام پناهیان خطاب به دولتمردان اظهار داشت: وظیفه عاشورایتان است تا از امام حسین(ع) یاد بگیرید و حتی در روابط دیپلماسی با امریکا که خون شهدای منطقه از دندان های خونخوارشان می چکد دست ندهید.

مشاور فرهنگی نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها ابراز داشت: باید به وزیر امور خارجه و تیم مذاکره کننده مان حقوق مضاعف داده شود چرا که با وحشی هایی در حال مذاکره هستند که اگر با آدم ها در مذاکره بودند به این حقوق مضاعف نیاز نبود وحشی هایی که اگر بر سر عقل نیایند به دست خودمان نابودشان می کنیم.

وی گفت: من از شما مردم سوال دارم آیا قیام اباعبدالله (ع) قیام غیر عقلانی بود؟ آیا قیام ایشان احساساتی بود؟ که برخی یاوه گویان بگویند پس از عاشورا ائمه با محاسبه عقلانی رفتار کردند آیا حسین عقلانی رفتار نکرده است.

حجت الاسلام پناهیان ادامه داد: آیا برای حسین راه دیگری جز انتخاب شهادت گذاشته بودند.

استاد برجسته حوزه و دانشگاه افزود: پاسخ عقلانی حسین (ع) به دخترش این بود که گفت اگر دشمن می گذاشت ما نمی جنگیدیم و معنای عشق این نیست که برخی نفهم ها تعبیر می کنند.

وی با تأکید بر اینکه دولتمردان نباید به توهین کنندگان ملت و امام حسین (ع) امان بدهند گفت: عقل به ما می گوید که باید مقابل استکبار بایستیم و اگر رفتار ضعیف برخی افراد سیاسی در فتنه ۸۸ نبود دشمن جسارت نمی کرد ما را محاصره اقتصادی کند.

حجت الاسلام پناهیان ابراز داشت: اگر دشمن به ما فشار می آورد به دلیل این است که به بعضی از انسان های ضعیف سیاسی در کشور چشم دوخته است و اگر این افراد نابود شوند استکبار مقابل ما زانو خواهد زد.

مشاور فرهنگی نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها افزود: عقل به ما می گوید تا مشت محکمی بر دهان دشمن خونخوار کوبیده نشود از ظلم دست برنمی دارند.

وی تأکید کرد: کسی که عقل ندارد حق تنفس در فضای سیاسی آزادانه در کشور را ندارد.

حجت الاسلام پناهیان اظهار داشت: دشمنان بدانند امروز ما ۷۲ تن نیستیم حتی ۷۲ میلیون هم نیستیم بلکه تعداد ما بیشتر از اینهاست.

وی افزود: چگونه مرگ بر امریکا را فراموش کنیم که هزاران سر از بدن توسط ترویست های ایادی مستکبران از تنشان جدا شده است.

مشاور فرهنگی نهاد رهبری در دانشگاه ها ابراز داشت: امروز که عاشورای علنی شده جوانان جهان اسلام و حتی غیرمسلمان نیز مقابل ترویست ایستاده اند حتی اهل سنت نیز با تروریست ها مبارزه می کنند.

حجت الاسلام پناهیان تأکید کرد: استکبار جهانی که درحال اضمحلال و نابودی است به روزی افتاده که به طور پنهانی از تروریست ها حمایت می کند.

وی تصریح کرد: مظلومان منطقه بدانند که گفت و گوهای ما با مستکبران و نمایندگان صهیونیست آخرین اتمام حجت است و ابوالفضل ها و علی اکبرها منتظر فرمان عاشورایی هستند تا آنها را به نابودی بکشانند.

مشاور فرهنگی نهاد رهبری در دانشگاه ها ادامه داد: ایران اسلامی تا انتقام خون تک تک مظلومان منطقه را نگیرد از پا نخواهد نشست.

حجت الاسلام پناهیان افزود: ایران اسلامی به همان دلیلی که پس از ۱۴۰۰ سال هنوز امام حسین (ع) را فراموش نکرده است مظلومان منطقه را فراموش نمی کند و چیزی را مهم تر از ریشه کن کردن ظلم نمی داند.

وی ادامه داد: گفت وگوی ما بین دول امریکایی برای نجات عالم است و این گفت وگو نتیجه ای جز رسواتر شدن استکبار جهانی نخواهد داشت.

مشاور فرهنگی نهاد رهبری در دانشگاه ها اظهار داشت: جهاد عزتمندانه و مستقلانه منطقه است که استکبار جهانی را نابود خواهد کرد.

حجت الاسلام پناهیان افزود: نهضت اسلامی همچنان حسینی عمل کرد که اسرائیل خونخوار مجبور است برای حفظ خودش دورش حصار بکشد.

وی تأکید کرد: دولتمردان ما غیرت عباس را فراموش نکنند و از آن فاصله نگیرند تا نام آنها باقی بماند.

این استاد دانشگاه با اشاره به سخنان سیدحسن نصرالله گفت: ما در سوریه با تروریست ها که دست پرورده استکبار هستند می جنگیم و بهتر این است که آنها بیایند به خانه ما و با ما بجنگند.

مشاور فرهنگی نهاد رهبری در دانشگاه ها تصریح کرد: عقل به ما می گوید هیهات منه الزله، عقل به ما می گوید اگر منافع ملی خودتان را می خواهید باید مقابل استکبار بایستید، عقل به ما می گوید دشمنان خباثت خود را بیشتر کرده اند و به فرموده آیت الله بهجت اگر ذره ای کوتاه بیاید باید تا نوکری مطلق آنها عقب نشینی کنید.

حجت الاسلام پناهیان افزود: عقل به ما می گوید از منافع کوتاه مدت بگذرید تا به منافع پایدار برسیم.

مشاور فرهنگی نهاد رهبری در دانشگاه ها خاطرنشان کرد: عقل به ما ۳۰ سال پیش گفت که قدرت منطقه را خواهیم گرفت و عقل به ما می گوید قدرت ابد منطقه خواهیم شد و شده ایم و در آینده ای نزدیک اگر پای رکاب امام حسین (ع) باشیم قدرت اول منطقه خواهیم شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
من یه سوال دارم لطفا یکی من رو راهنمایی کنه...میخواستم بدون اگه ژاپنی ها که آمریکا بمب اتم علیه شون استفاده کرد و در چند ثانیه صدها هزار نفرشون کشته شدن مثل ما شروع کرده بودن به شعار دادن و پرچم آمریکا رو آتیش زدن الان وضعیت اقتصادی و جایگاه کشورشون نزد افکار عمومی دنیا چطور بود؟؟؟؟ با تشکر از شما
شمادراسرع وقت به یک روان پزشک مجرب وحاذق رجوع کنید قرص هایی هم که دکتربراتون تجویزمیکنه سروقت بخورید ماهم دعاتون میکنیم که خداوند شماراشفای عاجل عنایت بفرماید امروز هرالاغی میفهمد که نبایدبه آمریکا اعتمادکردآنهاتادین ماراازمانگیرند ازدشمنی باما دست برنمیدارند وانگهی ازاین ننگ بالاترکه سربازان آمریکایی به زنان ودختران ژاپنی تجاوزمیکنند ما اگرعقب مانده ایم به خاطرشاهان فاسدی بودکه ماروازپیشرفت مادی ومعنوی بازداشتند درضمن اکنون ایران بالاترین سرعت پیشرفت علمی رودردنیادارد واینهاهمه ازبرکات این انقلاب هست
با شما ها كه فرهنگ بي ادبي و هوچيگري داريد كسي وارد بحث نميشود..شماها جايتان بين مردم نيست..
محمد
ادب مرد به ز دولت اوست
محمد مهدی
هیچی نمیشد ..دخترای ژاپنی رو تو اکیناوا بهشون تجاوز میکنند اونا هم دم نمیزنند ...این نتیجه اون بمبه.....ذلت که شاخ و دم نداره ....اگه فکر کردی پرچم اتیش نزنیم و مرگ بر امریکا نگیم اونها درهای تکنولوژی رو باز میکنند اشتباه کردی ....یه نگاه به این دو سال نرمش و کرنش اقایون بنداز .....بله اگه اهل بیت و دین و نماز و حجاب و بقیه رو بزاریم کنار و بزاریم همجنس بازها رژه برند و حق کاپیتولاسیون بدیم . بقیه اون وقت تازه میشیم عراق .....نه داداش همه چیزمون رو حفظ میکنیم سختی میکشیم و پیشرفت میکنیم .همونطور که ژاپنیها انجام دادند
سیف الله
Iran, Islamic Republic of
سلام
احسنت به این جواب خوب و دندان شکن و مودبانه
البته به عزیزان دیگر توصیه میکنیم که در عین پاسخ صریح و دندان شکن و مستند لطفا ادب و متانت یک انقلابی و مذهبی را رعایت کنیم.
خدا همه ما را هدایت کند
تنبلی و کوتاهی در انجام وظیفه را گردن استکبار ستیزی نیندازیم در ضمن اگر مثل ژاپن فقط دنبال دنیا بودبم وضع رندگی دنیاییمون الان خیلی بهتر بود و البته نوکر نظامیان آمریکایی تو خاکمون بودیم!
بی غیرت! آمریکایی! مارو بااونامقایسه میکنی که آمریکاییها در کشور خودشون به ناموسشون تجاوزکرد وهیچ کاری نتونستن بکنند.
امیر شیرازی
درود به شرفت حرف حق جواب نداره . به قول ژاپنی هاوقتی تلفن و دستگاه فکس کاخ سفید برند پاناسونیکه ژاپنه یعنی ژاپن پیروز شده
امیر جان اگه سران ژاپن این و نگن چی بگن مردم ژاپن ولی هم عقیده با دولتمردانشون نیستن و اونا هم پرچم آمریکا رو در تظاهراتشون آتش میزنن درثانی ژاپنیها سختکوشن راحت طلب نیستن وگرنه عربستان که قبل از ژاپن و بیشتر از ژاپن دولتمردانش نوکر آمریکان تازه ذخایر عظیم نفتی هم داره و بخاطر حج همه ساله میلیونها نفر به عربستان میرن و ارز می برن چرا عربستان مثل ژاپن پیشرفته نیست اینجور سفسطه ها شاید بتونه توجیهی باشه واسه شما و عشاق آمریکا ولی حقیقت اینه که از هر ژاپنی بپرسی ژاپن چه جوری انقدر پیشرفت کرد میگه بخاطر پشتکار مردم ژاپن و نمیگه بخاطر نوکری دولتمردان ژاپن
باریک الله به این جواب...
همیشه یکی باید این مغالطه گران را توجیه کنه...
کلا هروقت بحث مرگ بر آمریکا میشه ژاپن میشه علم یزید...
واااای امان از جهل!
حضرت استاد! اين فقط يك شايعه دروغ هست كه دستگاه فكس و تلفن كاخ سفيد ساخت ژاپن هست، چند سال پيش يك بنده خدايى دروغ بودن اين شايعه رو اثبات كرد.
الان ژاپن رسما ارتش نداره و پايگاه نظاميان امريكايى هست. رسما هيچ اختياري از خودشون ندارن. رفاه و تكنولوژي بدون استقلال و آزادى و عزت به چه دردي ميخوره؟!!
محمد
این حرف مشکل داره عزیز.فکر کردی ژاپن با رابطه با امریکا به اینجا رسیده،زهی خیال باطل. ژاپنی ها با تلاش خودشون به اینجا رسیدن.نمی بینی امریکایی ها جلوی فعالیت هسته ای ما را می گیرند، نمی ذارن پیشرفت کنیم،..............................کاش یه ذره کار فکری می کردیم....
خدای استدلال!!!!!!!!!!
من دیگه حرفی ندارم!!!!!
Kenya
خب فرش های موجود در کاخ سفید و کاخ ملکه انگلستان همگی ایرانی هستند آیا این دلیل آن است که ما آنها را شکست دادیم؟
وضعیت ژاپن خوبه ولی میشه بگی کدومش مال خودشه....ژاپن هیچی از خودش نداره
قربان
مثلا ماهمه چیزداریم .سرتان راازبرف بیرون بیاورید...
امید
ما پیشگو نیستیم
ولی من هم چند تا سوال دارم: اول اینکه پیشرفت و جایگاهی که اشاره کردید فقط به همین دلیلی بوده شما ذکر کردید؟
کشور لیبی در زمان قذافی که حرف امریکا را گوش کرد، شعار نداد، تأسیسات هسته ای را بار کشتی کرد و فرستاد آمریکا، به چه جایگاهی رسید؟
صدام که علیه امریکا شعار نداد و کسی هم در آن کشور و آن دوره پرچم امریکا را آتش نزد، به چه عاقبتی گرفتار شد؟
عجالتاً همین ها را پاسخ دهید مابقی طلبتان....
بعضی ها فکر میکنند در طول تاریخ بشریت بعضی مسائل فقط به ذهن آن ها رسیده...
روشنفکر بودن خوبه ولی حماقت و تجاهل نه
Netherlands
...باید به قرآن برگردیم...
...عقل به ما می گوید که باید مقابل استکبار بایستیم ...
هنوز پایگاهای نظامی آمریکا توی ژاپنه!سربازهای آمریکایی هر روز یه افتضاحی اونجا بار میارن وژاپنیها هم تو کشور خودشون کاری از دستشونبر نمیاد!!!
Iran, Islamic Republic of
قال علی علیه السلام الموت فی حیاتکم مقهورین والحیات فی موتکم قاهرین کشور ذلیلی مثل ژاپن که زیر چکمه سربازان امریکا اداره می شود و بارهاسربازان خوک صفت امریکایی به دختران ژاپنی اکیناوا محل پایگاه نظامی امریکا تجاوز کرده اند و دولت ژاپن نفس هم نمی تواند مقابل امریکا بکشد و همیشه مثل نوکر باید تابع رای امریکا باشد و حتی حق افزایش نیروهای نظامی خود را ندارد ایا این کشور را با ایران سر افراز مقایسه کردید ؟ راستی ایا پیشرفت اقتصادی ژاپن به علت تلاش و زحمت انها بود یا بردگی امریکا؟ ایا انسان با غیرت برای رفاه اقتصادی حاضر است برده باشد؟هیهات مناالذله!
محمد
الانم خیلی جایگاه بالایی نزد آمریکایی ها ندارند.بلکه از دنیا سهمی در چارچوب تعریف شده آمریکایی گرفته اند که عزت آمریکایی می نامند.
حالا این عزت حسینی را که شرف دنیا و آخرت را برای ما به ارمغان می آورد نباید با جیره خواری آنان برابر دانست.برادر یا خواهر عزیز
میثم
برادر اگر اطلاع نداری بدان امریکا در اوکیناوا که یکی از جزایر ژاپن است پایگاه نظامی داره و هراز چند گلهی سروصدای تجاوز سربازان امریکایی به زنان ژ،اپنی تو رسانه ها شون بلنده بخشی از این رشداقتصادی که الان میبینی نتیجه حمایت های امریکاست که قیمتش هم سر فروداوردن در برابر شیطان بزرگه. تصور کن درصدی از این تحریمها و فشارهای اقتصادی دشمن جنبه کمک بخو ش بگیره ببین چه تحول اقتصادی تو کشور بجود میاد حال اگه پیرو امام حسینی کدوم راه روانتخاب میکنی؟
پاسخ مغالطه شما:
"و به فرموده آیت الله بهجت اگر ذره ای کوتاه بیاید باید تا نوکری مطلق آنها عقب نشینی کنید."
دوست عزیز ژاپنی اسلامی ندارد که به خاطرش کسی با او دست به گریبان شود. آنها دین ما و اسلام و وحدانیت ما را می خواهند نه انرژی هسته ای ما را
جالب بدونید ژاپن بعد از جنگش صدسال طول کشید تا بشود این ژاپنی مدنظر شما از بعد اقتصادی، و ما هم به حول و قوه الهی در اون مسیر در حال حرکتیم، دوم اینکه جایگاه ما و قدرت نرم ما در منطقه و جهان اسلام الان بالاتر است یا ژاپن لائیک شما؟ و سوم نیز ما نه نبردمون اقتصادیه نه ... مشکل کفار با ما اصل اسلام ماست نه چیز دیگر و هم اکنون همین شعار ما قوت قلب ملت های مظلوم در منطقه است و این شعار جلوی ابعاد دیگه زندگی ما را نگرفته و نخواهد گرفت
چوبین
م یه سؤال دارم. یکی راهنمایی کنه.
می خوام بدونم کشورهایی مثل مصر و کویت و عربستان و عراق (در زمان صدام) که دوست آمریکا هستند و بودند اگر مثل ما شروع کرده بودند به شعار دادن و رچم آمریکا را آنیش زدن الان وضعیتشون و جایگاه کشورشون نز افکار عمومی دنیا چطور بود؟
با تشکر
چوبین
دمش گرم به مولا.
آدم یاد احمدی نژاد می افته. بنازم.
خدا در قرآن میگه حتی به دشمنانتون هم دشنام ندین.جناب پناهیان !!!!
Iran, Islamic Republic of
چیزی که در ادبیات دینی دشنام شناخته می شود با چیزی که مادر عرف دشنام می شناسیم فرق می کند لطفا بفرمایید کجای متن دشنام است؟
خدا در قرآن می فرماید به خدایان آنها توهین نکنید! چرا قرآن رو تحریف می کنی؟!!!
خدا خودش در قرآن کلی دشمنان رو لعن و ناسزا گفته
Iran, Islamic Republic of
خداوند گفته بتها را "سب" نکنید. سب هم یعنی دشنام نه توهین. (انعام 108)
حضرت علی(ع) هم به اصحاب گفتند: انی اکره لکم ان تکونوا سبابین (خطبه 206) یعنی من بدم می آید که شما (به دشمنتان) دشنام دهید. و بعد گفتند بجای دشنام دادن آنها را دعا کنید: الهم الحقن دمائنا و دمائهم ... و اصلح ذات بیننا و بینهم
شما هنوز فرق دشنام و لعن رو نمیدونید
حق جو
سوره نساء-آیه ۱۴۸
می فرماید:
لاَّ يُحِبُّ اللّهُ الْجَهْرَ بِالسُّوَءِ مِنَ الْقَوْلِ إِلاَّ مَن ظُلِمَ

خدا بلند کردن صدا را به بدگويی دوست ندارد ، مگر از آن کس که به او، ستمی شده باشد

مگر اینکه بفرمایید آمریکا در حق ما لطف کرده و نه ستم!!!
حمید
منظورتون همون گرونی وقصد وبدهکاری و...
محسن
میشه یکی جواب بده؟
منفی ندید الکی
واقعا سوال منم هست..
با اینکه پیرو نظام و ولی امر مسلمینم ولی واسم سواله
جوا بدید لطفا
اگه پیرو ولی امر مسلمین بودی ، جواب سئوالت رو از لابلای فرمایشاتش گیر می آوردی .
Iran, Islamic Republic of
ببین دوست عزیز شما سعی کند این موضوع رو با خودت حل کنی:
پیشرفت اقتصادی صرف برات مهمه و یا پیشرفت اقتصادی همراه با عزت و شرف و استقلال و دینداری مورد رضای خدا؟!

طبیعیه که بگی معلومه که دومی. حالا سئوال من اینکه که شما فکر میکنی اگر مردم ژاپن شیعه بودند و قرار بود بر اعتقاداتشان هم استوار بمانند، آیا جهان غرب به آنها اجازه رشد اقتصادی می‌داد؟ و یا هر روز محاصره اقتصادی و تهدید جنگ و جنایت علیه‌شان راه می‌انداخت؟!!!
همه ضعفها و کوتاهی‌های ما سر جای خودش، اما ایا دنیای ظلم و جور کم به ما ظلم کرده و جوانان مار ا به خاک و خون کشیده و دانشمندان مار ترور کرده؟
در مورد برائت از مشرکین چیزی شنیدی!!
تحقیق کن!!!!!!!!!!!!
سحر
اینو بدونید که دشمنای ما با اسلام مخالفن و نمیخوان حکومت اسلامی پیشرفت کنه و قدرتمند بشه اونا میخوان همه کشورها ودولتها از اونا تبعیت کنن و محتاج اونا باشن اما اسلام دینیه که برای همه انسانها ارزش قائله و همه رو برابر میدونه،ژاپن هم تا سالها با امریکا در جنگ بود بعدش هم با زحمت و قناعت زیاد ملتشون بود که پیشرفت کردن والبته اونها مسلمون نیستن که امریکا بخواد سنگ جلو پاشون بندازه همچنین امریکا هم سالهاست که به ظاهر یه عذرخواهی الکی به ژاپن میکنه و مثلاً از کارش پشیمونه اما نسبت به ما چطور بوده تا به الان؟غیر ازاینه که نه تنها بعد از جنگ عذرخواهی نکرده بلکه هر روز توهین و تحریم های بیشتری علیه ما انجام داده . ما جوونهای زیادی رو تو جنگ از دست دادیم حالا به نظر شما این بی غیرتی نیست که بیایم با قاتل جوونامون و دشمن دینمون دست دوستی بدیم پس شرف،عزت و غیرتمون کجا رفته ...ما خواستیم و تونستیم که به تنهایی به پشرفتهای زیادی برسیم و باز هم باید تلاش کنیم ...
همانطور که آیت الله مصباح یزدی فرمودند اگر انقلاب نکرده بودیم پیشرفته تر بودیم.همچنین آیت الله علم الهدی نیز فرمودند توسعه رفاه در دستور اسلام نیست. پس ما انقلاب نکردیم که چون ژاپن پیشرفته باشیم بلکه انقلاب ما برای بر افراشتن پرچم اسلام و آرمانهای الهی بوده و خواهد بود. امیدوارم با این استدلالها فرق ایران با ژاپن را دریافته باشین.
...
من از شما سوال می کنم، الان افکار عمومی در موردشون چه قضاوتی می کنه؟
واقعا چقدر عزت نفس دارند؟
واقعا به هویت ملیشون می بالند؟
آیا اینقدر بی رگند که هیچ کراهت و کدورتی توی دلشون نیست؟
بیاین این سوالو از ژاپنیها بپرسیم و بخوایم که صادقانه جواب بدهند ....
م.و
به نظر شما اگر ژاپنی ها بی خیال بمب اتمی آمریکا نمی شدند و مثل ما مرگ بر آمریکا می گفتند، هر از چند گاهی خبر تجاوز به یک دختر ژاپنی توسط نیروهای نظامی آمریکا مستقر در جزایر ژاپن شنیده می شد؟ آیا اصلا پایگاه نظامی آمریکایی ها در ژاپن وجود داشت که این لکه ننگ بر دامن ژاپنی ها بماند؟
آیا همه چیز جایگاه اقتصادی است به نظر شما؟
هر چند که با توجه به پر تلاش بودن ژاپنی ها با قطعیت نمی توان گفت جایگاه اقتصادی ژاپن بهتر از وضع کنونی شان نمی شد...
همون مردم ژاپن انتخابات 5 سال پیش بعد از 50 سال به کاندیدایی رای دادن که شعارش برداشتن پایگاه های نظامی در آمریکا بود ، اما بعد از یک سال دولتش استعفا کرد! می دونی چرا ؟! اومد و از مردمش عذرخواهی کرد گفت ببخشید ما نمی توانیم پایگاه نظامی آمریکا را از اینجا برداریم!!! این یعنی به قول شما ژاپن اقتصاد دارد اما مردمش عزت می خواهند که به آن نمی رسند!
من که حاضر نیستم عزت و شرفم را بفروشم تا شکمم پر شود ، تجربه هم نشان داده آمریکا (و سایر مستکبران)در تنها در قبال عزت و شرف حاضر است آب دهانی کف دستان بیندازد! حتما شما و هیچ کس دیگر هم حاضر نیست .
بهتره نظاره ای هم به مردم مصر و تونس و ..بیندازید که بعد از این همه تعظیم در مقابل آمریکا چیزی جز فقر به انها نرسیده است ، اینو خوبه بدانید راهبرد آمریکا در خاورمیانه به خاطر وجود اسرائیل برای استثمار کشورها غیر از راهبرد او در سایر جاها است در خاورمیانه همه باید قدشان از اسرائیل کوتاه تر باشد و به این می گویند توازن قوا ! در خاورمیانه .
یک مقام ژاپنی در پاسخ به سوالی که میپرسید چرا شما آمریکا ستیزی نمیکنین گفت: همین که روی میز رییس جمهور آمریکا تلفن پاناسونیک ما قرار داره یعنی ما پیروز شدیم. قابل توجه دوست عزیزی که دنبال عزته..عزت با عمل بدست میاد نه شعار و پرچم آتیش زدن
ما عزت دنیا و آخرت رو با هم میخوایم... اون مقام ژاپنی طبق مرامش حرف زده.... مرام ما چیز دیگه ایه
فردی منطقی
عزیزم وقتی همه چیز ژاپن دست آمریکاس پس در حقیقت همون تلفن پاناسونیک هم مال خود آمریکاس نه مال ژاپن.
مآ
اگر ژاپنیها گوشی رو میز انها گذاشتند فرزندان معنوی رو ح الله گوشی رو دست آمریکا وتمام مستکبرین عالم دادند که گذشت زمان یکه تازی آنانوجهان تکقطبی!
خیلی خنده دار است که در حالیکه ژاپنیها قسمتی از خاکشان را در اوکیناوا به اسم پایگاه نظامی تحت اشغال دارند وهر از چند گاهی خبر تجاوز سربازان آمریکایی به دختران ژاپنی منتشر میشودولی مسوولان ژاپنی عرضه هیچ غلطی ندارند ادعای استکبار ستیزی کنند اونم با یک گوشی تلفن!
در ضمن میشه بگویید در خاور میانه جدیدی که آمریکا میخواست ترسیم کنه ،نقشه شان به دیوار سخت تدبیر وعمل متقابل چه کسب خورد؟آیا غیر از ایران اسلامی ؟
اگر بگویید نه،علاوه بر دروغ خلاف اعترافات خود امریکاییها سخن گفته اید واگر تایید کنید باید قبول کنید که قضاوتتان در مورد فقط شعار دادن ایران اسلامی خطا بوده است!
این شما واین واقعیات موجود خاور میانه و وجدان حقیقت جوی مخاطبان!
ژاپن شعار نمیدهد چون نمی تواند.
چون امام حسین ندارد.
چون شعوری پشتوانه شعارش نیست.
پس در قبال جنایتی که امریکا در حقش روا داشته هیچ کاری نمی تواند بکند.
پس دل خوش می کند که تلفن رییس آمریکا پاناسونیک است. ولی همواره آرزو می کند امریکا آن را به عنوان یکی از ایالت هایش بپذیرد. آمار خود کشی اش اول است در دنیا. آن هم خود کشی دانشمندان و نخبگانش....
ما که عزت عزت میکنیم برای عزتمندی تلاش میکنیم، شما که تلاشی نداری دنبال خفت میگردی!
ما مشکلی با عزتمندی و تلاش مضاعف نداریم!
یعنی تو واقعا فک میکنی این عزته؟؟!!!
عجب آیکویی هستی!
عزت یعنی ترس آمریکا از ملت ایران.
نه تلفن درست کردن!!!
اگریک سربازآمریکایی توژاپن به یه ژاپنی تعدی کنه کسی نمیتونه به اون چیزی بگه.مگه خودآمریکا اونم تو آمریکا.این عمل با عزته!!!!،؟
( همون کاپتولاسیونی که امام باهاش مخالفت کرد ومابه عظت رسیدیم،اما اونا چون کسی مثل امام مارونداشتن مجبوربه پذیرشش شدن)
کی میخوایم حقایق رو قبول کنیم.تاکی آمریکاپرستی جاهلانه...
بله. عزت با وادادگی نسبت به استعمارگران جهانخوار به دست نمی آد. متاسفانه بعضیا خوشون رو باخته اند.
ما هنوز متوجه نشده ایم که همین شعارها چه ولوله ای به جان این خوک های کثیف انداخته.
کافیه که شمار مخالفین آمریکار رو قبل و بعد از انقلاب بدونیم. دیگه این سئوال حتی به ذهنمون نمیرسه.
ما شیعه ی امام حسین و مکتب قرآنیم.
مکتب قرآن درباره ی مبارزه با طاغوت و استکبار ، مطلب داره و کاری به نوع برخورد کشورهایی مثل ژاپن و .... با این حیوانات نداره.
Iran, Islamic Republic of
شازده شما عمل کن ببینیم.
نه اینکه بریزید تو خیابون و بگید تقلب شده
Iran, Islamic Republic of
ببین بیخود شعار نده...
عزتشون رو انجایی نشون دادند که سرباز آمریکایی در کشورشون به ناموسشون تجاوز میکنه و دولتمردان بی غیرتشون کاری جز شعار دادن نمیتوانند بکنند
سرور
حتما حراج دخترانشان در اوکیناوا هم برایشان پیروزی است.
در این صورت ماهم در دوره شاه خیلی پیروز بودیم! در این مورد می توانید به کتاب خاطرات ارتشبد فردوست رجوع کنید.
قابل ذکر است هر ساله چندین تجاوز به دختران کم سن و سال در این جزیره توسط امریکاییها رخ می دهد و لازم است بدانیم تعریف غربیها از تجاوز با ایران تفاوت می کند.
آره حق با توست. تلفن پاناسونیک روی میز رئیس جمهور آمریکا هست. اما وقتی تو کشور خودشون سربازهای نجس آمریکایی به دختراشون در ملا عام تجاوز می کنن یکی عرضه نداره دخالت کنه و دولت ژاپن هم به لخاظ قانونی نمی تونه اون سرباز آمریکایی رو محاکمه کنه. این اون عزتی هست که شما و امثال شما می خواین.
جعفری
Iran, Islamic Republic of
عزت این نیست که چندتا کالا بفرستیم اونور آب!!!!
عزت اینه که دشمن جلو تو خوار بشه اینکه تمام هم وغم آمریکا ایرانه، اینکه همش داره واسه ایران نقشه میریزه یعنی عزت!!
اینکه بعد از انقلاب ایران جهان متحول شد استعمارگری رو به زوال رفت و مردم دنیا بیدار شدند یعنی عزت!
مشکل شما اینه که تا نوک دماغتون می بینید خلقت ما محدود به دنیا نیست مرگ با عزت بهتر از زندگی با ذلته!
اميرآقا
اينطور كه معلومه شما فقط برات پيشرفت مادي مطرحه- دغدغه ي اول ما ماديات نيست داداشم
چراغعلی
دوشیزه ناشناس ژاپنی ها یک مشت کارگر های پرکار و کم توقع و کم هزینه از هر حیث مثل حقوق و غذا و مسکن و مالیات و بیمه برای سرمایه داران یهودی آمریکایی هستند کشور شون به کشور های مصرف کنند مثل آعراب نردیک است وهزنیه حمل و نقل ارزون تمام میشه این افتتخار نیست که یک کشور برای سرمایه دار های یهودی آمریکایی جان بکنه بعد دلش خوش باشه که (اگه راست باشه ) تلفن کاخ سفید پانا سونیگ است اگه این منطق تو است یک پیرزن بیسواد اهل شارجه عمارات هم میتونه بگه همین که باک ماشین رئیس جمهور ظامریکا از بنزین جزیره ما پر شده ما پیروز شدیم
حسن
Iran, Islamic Republic of
حرف شما درسته عزت درقبال كاركردن وكسب علم بدست مي آيد كه مادراين زمينه ها از200سال پيش بخواب عميق فروبرده شديم
اما كسب عزت وعدم سلطه پذيري مقوله اي است اساسي كه كسب علم وكار آنرا تثبيت ميكند وكم كاري وناداني آنراتضعيف.
بااستدلال شما نتيجه ميشود كه حاضريد راحت زندگي كنيد اما كشورتان بخشي ازكشوري ديگر مثل امريكاو...باشد
چطوراست وقت ميهن دوستي وحتي ميهن پرستي! رگ غيرتتان متورم ميشود اما درمقابل دشمن اصلي اين كشور حاضربه خفت هستيد؟!!!
اشکال نداره اما شما مثل اینکه نمی دونی با کی طرفی ، استکبار همیشه در تاریخ می گوید انا ربکم الاعلی ، همه باید از من اطاعت کنند! همه باید بیایند و طبق قوانینی که من به دلخواهم تصویب می کنم حتی اگر مخالف حرف خدا باشه باید زندگی کنند ، استکبار می گوید همه تفکرات و اندیشه ها باید در جهت منافع من باشه و الا سر از تن نافرمان جدا می کنم همان کاری که فرعون با فرزندان و زنان بنی اسرائیل کرد ، همان کاری که آمریکا و اسرائیل امروز در مورد دشمنانشون می کنن

اون مقام ژاپنی خودشم می دونه اگر کنگره آمریکا تصویب کنه که شرکت های ژاپنی حق فروش مثلا به نیمکره غربی رو نداره هیچ کاری جز چشم گفتن نمی تونه انجام بده! کشوری که در مورد خاک خودش نمی تونه تصمیم بگیره به قول شما یه شعاره که بگه ما پیروز شدیم چون روی میز رئیس جمهوری آمریکا فلان است ، اگر راست می گوید برود دختران ژاپنی را از دست سربازان آمریکا در خاک خودشون نجات دهد!
Iran, Islamic Republic of
بعضی حرفها هست صرفا قشنگ و شاعرانه هست، طرف صد هزار نفر از مردمش در یکی دو ثانیه قتل عام شدن، هنوز نمیتونه نظامیان آمریکایی رو از کشورش بیرون کنه، برای خیلی کارهاش باید از وزارت دادگستری آمریکا مجوز بگیره اونوقت افتخارش اینه که تلفن روی میز رییس جمهور آمریکا پاناسونیکه، حالا شاید زعفران ما هم تو کاخ سفید پیدا شد!
Kenya
فرش ایرانی هم در کاخ سفید هست
ایول
United States
روی میز آمریکایی تلفن ژاپنی قرار دارد و در اتاق خواب ژاپنی نوه ی آمریکایی!!
صادق خان
مقامات ژاپنی زیر حکم نخست وزیری را که کاملا سفید است را امضاء میکنند و سفیر آمریکا در ژاپن اسم نخست دلخواه دولت آمریکا را مینویسد همین روال در مورد نمایندگان مجلس و سائر مقامات ژاپنی صادق است
چراغعلی
اینهایی که آمریکا آمریکا میکنند صددر صدشون شکمشون پره مایه دار حسابی هستند قصدشون از این کارها اینه که روابط با آمریکا خوب بشه بعد بروند سراغ رابطه با رژیم جعلی تمام دعوا ها سر امنیت رژیم سگی است سر مردم را میخواهند کلاه بزارند
ژاپن کشور نیست یکی از ایالت های آمریکا ست .
احسنت و همه ی این خوک های کثیف ، نوکر پول صهیونیست های اشغالگر هستند.
و در تعجبم که بعضیا نوکر بی جیره مواجب این حیوانت شده اند و بجای تکیه و توکل به خدا ، به این جهانخواران اعتماد پیدا کرده اند و مقهور اخبار و تبلیغات اونا شده اند .
چراغعلی
هرچی بهایی ویهودی و فتنه گر ه شده اند خدمتگزار آمریکا که البته زیاد هم تعجب نداره
جمیل
البته ایالت مستعمره
سلام وصلوات خدا برآقای پناهیان شجاع
United States
خداوند وجود نازنين ايشان و برادر بزرگوارشان را براي امام زمان محفوظ بدارد
دانشجو
سلام دوست عزیز
اگه ژاپن هم دین رسمیش اسلام بود، دین برائت از ظلم
مثل ایران تحریم میشد و وضع اقتصادش اینی نمیشد که الآن میبینی
ژاپن نسبت به دور و اطرافش بی توجهه
ولی ما نمیتونیم نسبت به سربریدن برادر مسلمان بی تفاوت باشیم
هادی
من یه سوال از شما دارم،اگر امام حسین(ع) در برابر یزید ایستادگی نمیکرد آیا خانواده اش رو و جان عزیزترین هایش را از دست میداد؟آیا خواهر و فرزندان خردسالش آن مصیبتها رو تحمل میکردند.
ملاک جامعه و امت مسلمان با بقیه توفیر دارد
ناشناس
جایگاه آن کشور محبوبت همین قدر است که هر چند وقتی نظامیان آمریکایی مستقر در جزیره تحت امر کشور ژاپن به دخترانشان تجاوز می کنند و بعد هم در یک مصونیت خاص خودشان به کشورشان می روند و ژاپن شما سر افراز باز دختری دیگر تقدیم می کند .
از وضع دختران ایرانی در دبی خبر داری شما آیا؟
عزت هر کسی دست خودشه ، اتفاقا ایراد ما هم همین است که چرا بعضی حاضرند برای شکمشان شرفشان را بفروشند ، بعضی در عرصه سیاسی شرف یک ملت را می خواهند به فروش بگذارند و بعضی در عرصه زندگی شخصیشان اینها شاید ظاهری متفاوت داشته باشند اما کارشون یه چیزه .

یکم دیگه نظرات بالا را بخون تا خوب بفهمی چی گفتن ، در خود کشور ژاپن اگر سربازی آمریکایی به دختری ژاپنی تجاوز کنه قانون ژاپن هیچ کاریش نمیتونه بکنه! من نمی دونم وجه اشتراک این با اینکه یکی حالا به هر دلیلی بره با اختیار خودش و در کشور دیگری تن فروشی کنه چیه؟
خودت داری میگی دوبی تو از وضع دختران ایرانی در لس آنجلس خبر داری 8 سال جنگیدیم تا به ناموسمون تجاوز نشه و تمامیت ارضیمون حفظ بشه
كيانوش
اونا هم طرفدار آمريكا بودن.كلاً طرفداراي آمريكا همينجورين
قربون دهنت . ای جانم

دشمنت را بشناس ؛ دوستت را خواهی شناخت

کودتای 28 مرداد / کمک همه جانبه به عراق در جنگ تحمیلی 8 ساله/ سرنگون کردن هواپیمای مسافربری و شهادت 290 نفر از هموطنانمان/کیف انگلیسی / و خیانت هایشان در دوران قاجار تا الان ................
حلاج
آنکه بنده خدای واحد شد بنده خداوندان زر و زور نخواهد شد کسانی که دشمنان خدا را باهوش ومودب میخوانند مشکلشان غفلت ازخداست آری کسی که اصالت را به ارزش های الهی نداد قهرا اصالت را به شکم وزیرشکم خواهد داد واین چنین افرادی در برابرمستکبران عالم خاضع وخاشع اند ومجیز دشمن می گویند
ما می خواهیم آن دنیا بگوئیم خدایا سر خم نکردیم جلوی مستکبرین و دشمنان تو تا مثل حسین علیه السلام باشیم ان شاء الله ، شما هم می توانی آن دنیا بگوئی خدایا من با دشمنان تو دوستی کردم تا مثل مردم ژاپن باشم .
Iran, Islamic Republic of
اینجا منفی ها یعنی چی؟
صاق خان
منفی ها یعنی اینکه آی آمریکا نوکر و کلفت هم توی ایران داری
ابوذر زمانه دوستت داریم
اونجایی که منفی زدن گمانم عزاداری نرفتن تا رو کم کنند
یاسر
مانفهیمدیم در این کشور چندتا ابوذر زمان داریم
کم نیستند
سوفیا لوره
یاسر جان مهم نیست چند تا ابوذ توی این کشور داریم تو فکری به نفهمی خودت بکن
وضعیت اقتصادی خوب به چه قیمتی؟! شما با نوامیس خود تشریف ببرید به ژاپن و مخصوصآ به اوکیناوا و دیگر جاهایی که سربازان آمریکایی به زنان و دختران ژاپنی به شدید ترین و شنیع ترین شکل ممکن تجاوز میکردند و آنجا زندگی کنید از نظر برخی ها بخاطر یک مشت دلار باید خیلی چیزها را فدا کرد!
شما خودت شخصا تشریف بردین همونجا که میگین؟!!!
بله... و شنیدیم و دیدیم فراااااوون... نکنه دنبال آآزادیهای بی حد و مرز ژاپن هستید و اقتصادش رو بهانه میکنید!
نه عزیز ما مثل شما بخاطر پول پا به هر کجایی نمی گذاریم!!
United States
بله شخصآ تشریف بردم و امثال شما غربزدگان را آنجا فراوان دیدم!
ژاپن وضعیت اقتصادی خوب خود را مدیون سخت کوشی و ساعات کار مفید بالای مردمش است نه مدیون آمریکای استثمارگر روانی
افشین
یکی باید به ایشان بگوید که اگر ژاپنی ها با ذلت خود و نداشتن ایمان الهی نوکری امریکا را نمی کردنند الان دنیا را فتح کرده بودند و امثال این کشور هاا بودنند که در دنیا کشوری مثل امریکا اینطور بتواند بر مقدرات همه مردم دنیا احاطه پیدا کند و در هر روز و شبی که میگذرد صدها انسان ازاده و بی گناه را به خاک و خون میکشد و دنیا را برای مردم ان به جهنم تبدیل کرده است مردم ایران پیرو راه امام حسین ص هستند و هیچگاه زیر بار ظلم نمی روند و انشائلله بر ظلم پیروز خواهند شد که این وعده حق الهی است .
ای کاش ما اندکی اسلام واقعی میشناختیم.به چه حقی به انسان دیگری میگید وحشی.نکن آقای پناهیان.بخدا که شما و رفتارتون ننگ برای حجت السلام پشت اسمتون.من مسلمون حق ندارم به بندگان خدا توهین کنم.
آفرین حرف دلمو زدی
چون اینهمه ظلم و جور دور از ذات انسانه
یعنی کسانی که داعش رو ساختند 1میلیون تو عراق کشتند، 100هزار تو سوریه و... اگه وحشی نیستند پس چی اند؟

راست می گی!ممکنه وحشیا اون دنیا یقه ی آ.پناهیان رو بگیرند ک چرا اینا رو قاطی ما کردی؟!
ما در مقابل اینا اهلی ایم!
امثال شمامن رویادخوارج میندازن
خاک برسرتون که وقتی وندی شرمن آشغال می گه مکر وحیله در دی ان ای ایرانی هاست رگ گردنت بیرون نمی زنه اما وقتی به یه مشت خونخوار وجانی وکودک کش توهین می شه مودب می شید وناراحت
عزیزم به سرکار خانم وندی شرمن عزیز!! توهین نکن ناسزا نگو!! با ادب باش!!!!!!
اما خاک برستون رو خوب اومدی...
علی
چون اسلام رو میشناسه میگه وحشی به مصداق آیه :اولئک کالانعام بل هم اضل...
واقعا کسی که داعش رو بوجود آورده و ازش حمایت میکنه غیر از وحشی چه چیزی باید بهش گفت.
یه کم دورو برت رو نگاه کن بعد حرف بزن!!!!!!!!! اسلام رو بشناس بعد ازش دفاع کن!!!!!!!!!!
ساسان
بنده خدا؟!!!!!!!
هر جنایتی در عالم رخ میدهد از تروریسم نظامیوواقتصادی گرفته تا ترویج فرهنگ سکس وبرهنگی وحتی انتشار ویروسهای خطرناک دست این موجودات تو کاره،اون موقع شما ایشان رو بنده خدا میدانید؟
اصلا لقبی جز وحشی میتوان به اینها داد؟
خدایا ببین با کیا شدیم ۷۵میلیون!
وقتی به زن و بچه ای که در هواپیمای مسافربری بودن رحم نکردن و برخلاف تمامی قوانین بین الملل و انسانیت اونا رو کشتن اسمش توحش نیست؟
جنایت های دولت فخیمه امریکا اونقدر زیاده که خوی وحشی گری براش کمه!
شما توحش رو چی معنی میکنی؟
آیا اگر خانواده شما هم جزو 290 سرنشین پرواز شماره 655 ایران ایر بودند و توسط دولتمردان وحشی آمریکا بر فراز خلیج فارس تکه تکه میشدند باز هم به واکس زدن چکمه های این گاوچرون ها میپرداختید؟ الحق که غرب زده اید تا بحال شده جلوی یکی از هزاران توهین آمریکائیها به کشورمون و مردممون مثل مرد بایستید؟ فقط زمانی یقه چاک میدهید که به دولنمردان آمریکا بگویند بالای چشمتان ابروست
Iran, Islamic Republic of
یعنی به اونی که میره کشت و کشتار راه می اندازه، نگیم وحشی؟ چون بنده خداست!!
چرا مباحث رو به هم قاطی می کنید. خود خدا به بنده هاش تو قرآن می گه که بعضی انسان ها حیوانند بلکه از آن هم بدترند.
از خدا مهربونتر شدی؟
سوفیا لوره
هر کس اسلام واقعی داره به وندی شرمن و امثال او توهین نمیکنه بلکه اسلام گرایان واقعی به احمدی نژاد و پناهیان و امثالهم توهین میکنند ثواب جزیل هم داره
علیرضا
سران استکبار عین وحوش هستن این که توهین نیست واقعیته
United States
آمریکا وحشی نیست؟ پابوسی هم حدی داره

سازمان دیدبان حقوق بشر طی گزارش تکان‌دهنده‌ای، فهرست بلندبالایی از نقض حقوق بشر توسط دولت واشنگتن ارایه کرد؛ تجاوز به عنف در زندان‌ها، تبعیض نژادی علیه رنگین‌ پوستان، قتل هدفمند غیرنظامیان و استثمار صدها هزار کودک کار در مزارع از جمله موارد نقض حقوق بشر است که توسط دولت آمریکا صورت می‌گیرد.

در این گزارش آمده است: هیچ‌گاه وعده «باراک اوباما» رئیس‌جمهوری آمریکا، در مورد بستن بازداشتگاه گوانتانامو عملی نشد.
شمار زندانیان آمریکا طبق گزارش مذکور، در سال 2011 (سه سال قبل) دو میلیون و 200 هزار نفر بود.
این اتهامات در حالی متوجه آمریکاست که مقامات این کشور دیگر کشورها از جمله ایران را به نقض حقوق بشر متهم می‌کنند.
سید محسن
ببخشید اگه اسلام رو درست میفهمیدی اون وقت میدیدی که تو خیلی از موارد به وحشی های زمان گفته اند وحشی گفته اند
آخه مگه به وحشی میشه گفت اهلی؟
البته به خاطر دل تو میگیم حیوان اهلی خوبه راضی شدی؟
بابا وحشی که بهتر از حرامزاده است در متون اسلامی ندیده ای عبارت حرام زاده، زنا زاده، دعی ابن دعی و ... خوب وقتی طرف زنا زاده است نباید بهش گفت زنا زاده؟ ضمنا اون اسلامی که تو میشناسی امریکاییه نه اسلام واقعی
اسلام واقعی حب و بغض را کنار هم داره تولی و تبری کنار هم معنی داره تو هیچی از اسلام نفهمیدی باید بیای زانو بزنی از امثال آقای پناهیان اسلام را مستند بر آیه و حدیث یاد بگیری
مگر نشنیده ای اباعبدالله به حر گفت مادرت به عزایت بنشیند ( این عبارت در عرب معنای بدتری از وحشی دارد برو یه خورده مطالعه کن) قرار نیست بنشینیم و به وحشی تزین و حیوان صفت ترین انسانهای روی کره زمین بگوییم آدم محترم عزیز دل؟ مگه داریم خاله بازی میکنیم؟ جنگه جنگ اگه هنوز نفهمیدی برو یه خورده آب به سر و روت بزن بفهمی همه دنیا داند با ایران و محور مقاومت می جنگند
Iran, Islamic Republic of
آقا سید محسن. خداوند گفت به بتها هم فحش ندهید. حضرت علی(ع) هم در خطبه 206 فرمود به دشمنتان هم فحش ندهید. بلکه او را دعا کنید. و فرمود من بدم می آید که شما دشنام دهنده باشید.
ضمناً ثکلتک امک در واقع یعنی وای بر تو (نه اینکه مادرت به عزایت بنشیند) و در کتب ادبی گفته اند که این جمله در مقام کنایه است نه در معنای حقیقی (اصطلاحی است در بین عرب) وگرنه حضرت علی (ع) به کسی که گفت استغفروالله نمی گفت ثکلتک امک!
قضیه زناکار بودن مرجانه (مادر ابن زیاد) و نیز مادر زیاد ابن ابیه هم از مشهورات زمانه بود که هیچکس منکر آن نبود و بیان مجدد آن جنبه فحش نداشت بلکه جنبه تذکر برای مستمعین داشت.
سعی کنید اول ذات و جوهر دین را بشناسید بعد به ظواهر و اعراض استناد کنید.
این علی (ع) همان کسی نیست که روی دوش پیامبر (ص) رفت و بت های کعبه را یکی یکی شکست؟!!!
البته اسلام دین توهین کردن نیست اما در مورد برخی جاها این هست که ظاهرا بیان حقیقت وجودی آنها هم هست .
لطفا بروید نگاهی بیندازید که موقعیت و شرایط آیه در مورد فحش ندادن به بت ها کی بود؟ و چرا در اوج عزت اسلام یعنی فتح مکه حضرت همان بت ها را شکستند؟!
صادق
سید محسن عزیز گل گفتی
Iran, Islamic Republic of
جناب اسلام شناس واقعی، پس شما زیارت عاشورا هم نخونید چون در اونجا هم به شمر و عمرسعد و یزید توهین میشه.
نکنه شما خدای ناکرده از این قماشی؟!!!
بعد اون وقت خدا که می گه اولئک کالانعام بل هم اضل چی؟ فقط خدا می تونه بد و بیراه بگه؟ یا امام حسین که می گه من رو درندگان بیابان می کشن چی؟
Iran, Islamic Republic of
کاش امثال تو که نمونههای بارزی از بی غیرت و طن فروش هستید.. آن زمانی هم که دولتمردان آمریکا به ملتتون توهین میکردند کمی، فقط کمی بهتون بر میخورد! اما اما از یک جو غیرت و شعور

آنقدر بی سواد هم هستی که نمیتوانم از قرآن برایت مثال​آورم که خداوند به برخی انسان ها حیوان و بلکه پست تر و یا درازگوش خطاب میکند...
آدم کته فکر! وحشی یک توهین نیست، یک حقیقت است.
این عین عبارت آیت الله العظمی بهجت است که غربی ها را به وحوش تشبیه کرده
Iran, Islamic Republic of
چه قدر مودب!!!
Lao People
فقط میخواستی یه مخالفتی کرده باشی!!!!!!!!!
وحشی یه وصفه از انسانهای قاتل و جانی

نکنه جنایاتشونو ندیدی؟؟؟؟؟؟!!!!!!!
کاش یه کم فکر می کردید در مورد اصل مطلبشون نه اینکه بگردی یه کلمه پیدا کنی که به دشمن عزیزت گفته و بعد به رگ غیرتت بر بخوره
United Kingdom
همین آمریکاییهای متمدن قبل از انقلاب برای کار کردن تو ایران از ما حق توحش میگرفتند.یعنی ما رو وحشی میدونستن حلا شما مودب باش.تازه از پول خودمون میگرفتن حرف پناهیان طعنه به این مطلب بود نه توهین.
ناصر
Iran, Islamic Republic of
به صاحبان زندانهای مخوف چه صفتی مؤدبانه تر از وحشی میشه گفت هم وطن عزیز؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!
حسني
Iran, Islamic Republic of
اين وحشي ناميدن ايشان درجواب وحشي ناميدن متعدد ملت ايران اززبان مقامات درجه اول آمريكاست!
حالا چي شده شما اينقدرمبادي آداب شديد؟!!! كجا بوديد وقتي به شهدا،حضرت امام،ولايت فقيه،شعائر نظام و...حتي امام حسين ، بدترين توهينها مي شد؟!!!
محيا
نظرتون راجع به امام حسين عليه السلام چيه جناب؟
آخه ايشون نه تنها لشگر كشي كردن جلوي "بندگان خدا "بلكه عده اي از بندكان خدا رو هم كشتن...
تازه اون بندگان خدا مسلمونم بودن
نظرت چيه فردا بري پابوس بنده خدا اوباما و كري و امثالهم؟؟؟؟
United States
همین ژاپن که شما میگی 18 سال دروازه های کشورش را به تمام کشور ها بست و تنها به یک و دو کشور مراوده داشت و بعد از 18 سال خودشون رو از درون ساختن.
سید محسن
سند تاریخی بیار بعد حرف بزن
صدرا
کل مردم ژاپن کارگر های بسیار ارزون برای سرمایه دار های یهودی آمریکایی هستند البته چندین سرمایه دار ژاپنی هم در آن کشور وجود دارد که آنها هم یهودی هستند
آوای دهل ز دور شنیدن خوش است. شما از زیر پوست ژاپن هم خبر داری؟ خودکشی های دسته جمعی... ژاپن هنوز هم نوکری آمریکا رو میکنه... مگه تو این سی سال کم پیشرفت کردیم؟ اونم تنهای تنها... ژاپن هم تحریم‌ها؟!؟!
New Zealand
پیشرفت کردیم تنهای تنها؟!!!
بندگان شکم فقط به اقتصاد می اندیشند فرومایگانی همانند عمر سعد که به گندم ری می اندیشید
ناشناس
شکمشون هم خیلی پره ولی داغ نابودی رزیم کودک کش را دارند آمریکا بهانه است
علی
برادر من پیشرفت اونا مال تلاش و وجدان کاری اوناست نه دوستی با آمریکا ما اگر تلاش نکنیم و با صداقت کار نکنیم با آمریکا هم دوست باشیم هیچ سودی برای ما نداره مثال عینی هم بزنم کشورهای مرتجع عرب مثل عربستان و کویت و ... چقدر با آمریکا دوستند یک بار هم نگفتند مرگ بر آمریکا حتی بخاطر آمریکا به مردم خودشونم رحم نمیکنند ولی آیا پیشرفته و صنعتی شدند بگذار نفت تموم بشه از سومالی و اتیوپی بدتر خواهند شد .
قانون طبیعت است کسی که تلاش کنه به نتیجه می رسه خواه مسلمون یا غیر مسلمون.پس مشکل از عدم تلاش و اتکا به درآمدهای نفتی است نه شعار مرگ بر آمریکا که همین مقدار پیشرفتمون هم مال تحریم هاست که تونستیم روی پای خودمون بایستیم ونگاهمون از خارج قطع شد و به درون کشور و تواناییهای خودمون جلب شد.
ننگ به اون جایگاه واقتصادکشوری که بخواد بانوکری آمریکا بدست بیاد !!
برخلاف تصور شما تو ژاپن هم علیه امریکا شعار میدن، فیلم و کارتون هم میسازن!
حتی انیمه های مشهوری در این رابطه ساخته شده که کاندیدای اسکار هم شده!
ولی وضعیت اقتصادی ژاپن بخاطر دوستیش با امریکا نبوده بلکه بخاطر تلاش و همت مضاعفی بوده که داشتن!
در این کشور مردم در تایم کاری یه دم کار میکنن و تو فکر پیچوندن و ... نیستن!
با همین وضعیت تلاش مضاعف بوده که تونستن بازارهای امریکا رو هم به تسخیر خودشون در بیارن!
اگر قرار بود ژاپن با وابستگی به امریکا قدرت برتر اقتصادی بشه؛ چرا خود امریکا به تبعیت از ژاپن قدرت برتر اقتصادی دنیا نیست و دچار بحران شده؟!
سید محسن
اول: تا وقتی شما و امثال شما امریکا پرستان خودتون را جزء ملت ایران می دانید امریکا به این کشور نظر داره ولی کور خونده و کور خوندید
دوم: ژاپن عزیز شما به عنوان بازنده جنگ جهانی ثبت تاریخی شده ولی ما 8 سال با همه دنیا جنگیدیم ولی همون امریکای عزیز تو جرات نکرد برای ما بمب اتم استفاده کنه و هیچ وقت هم جرات نخواهد کرد مگه ما ژاپنی هستیم که امریکا بتونه همچین غلطی بکنه
سوم:به فرض که امریکا بخواهد خریت کند ما تا پیرو مکتب حسین هستیم و خدا را داریم طوفان شن ها مامور نابودی امریکا و امریکا دوستان خواهد بود
چهارم: میشه بگی ژاپن به جز صنعت که آن هم در رده چندم جهان است بعد از چین و امثال آن و به جز آمار بالای فساد و فحشا و خودکشی چی داره؟
پنجم: به جز ژاپن کشورهای دیگه ای هم داریم که تو صنعت قدرتمند هستند و هیچ وقت به امریکا باج ندادند اونها چرا پیشرفت کردند؟
ششم: در منطقه هستند کشورهای جیره خواری که همه جوره امکانات صنعتی دارند ولی عزت ندارند مثل امارات و عربستان و
هفتم: هستند کشورهایی که مثل تو فکر کردند و به جای مبارزه با امریکا رفتند و زبان رسمی آموزش خود را انگلیسی کردند و هنوز ذلیل و منفور منطقه و جهان هستند
هشتم: اساس دشمنی امریکا با ایران اسلام و مقاومت اسلامی است و تا نام این کشور جمهوری اسلامی است امریکا دشمن این مردم و این دولت خواهد بود و ما به این دشمنی افتخار می کنیم مقابل یزید زمانه بودن هم افتخار است و هم هزینه دارد شما امریکا نشینان نیاز نیست که برای ما تصمیم گیری کنید و دل بسوزونید بروید و از تلفنهای پاناسونیک استفاده کنید
نهم: ما ملت عاشورایی هستیم جان می دهیم ولی ذلت همنشینی با یزید زمانه را نخواهیم پذیرفت
دهم: چرا ژاپن و کشورهای تحت سلطه امریکا جرات انتقاد به کودک کشی اسرائیل و داعش و ... را ندارند؟
یازدهم: اگر ژاپن هم به جرم مسلمان بودن مردمش تحریم علمی و اقتصادی می شد باز هم پیشرفت می کرد؟
دوازدهم: با همه تحریم های موجود که از اول انقلاب بوده نرخ رشد علمی ایران در جهان زبان زد است و بزرگترین دلیل این ادعای من همین دعوای هسته ای است که همه دنیا می ترسند ایران به بالاترین سطح علمی هسته ای دنیا برسد همانطور که در نانو و ... رسیدیم و باز هم خواهیم رسید
سیزدهم: چشم بستن بر پیشرفتهای علمی و اجتماعی و ... ایران در محاصره اقتصادی بزرگترین هنر شما در مغالطه ای که به عنوان سوال مطرح کرده ای بوده که واقعا برای تو متاسفم
چهاردهم: ما قبل از انقلاب پرچم امریکا را آتش نمی زدیم ولی یک صدم علم و صنعت و عزت و قدرت امروز را نداشته ایم چرا امریکای عزیز شما و یزید زمانه در آن حکومت به پیشرفت ما کمک نکرد درست در زمانی که ژاپن عزیز تو در حال پیشرفت صرفا صنعتی بود؟ واقعا چرا؟ چرا فقط منابع ما برای آنها مهم بود ولا غیر؟
حالا من از تو سوال دارم :
1. چرا امریکا هیچ وقت از ژاپن صنعتی قدرتمند شما بابت استفاده از بمب اتم و کشتار ملتش معذرت خواهی نکرد؟
2. چرا امریکا فقط دانشجویان ایرانی را از رسیدن به مدارج بالای علمی محروم میکنه؟
3. چرا ایران با همه تحریم ها و به قول تو وضعیت اقتصادی نامناسب به عنوان راه حل خروج منطقه از بحران از طرف همین امریکایی ها معرفی میشه نه ژاپن و امارات و عربستان و ...؟
4. چرا خود امریکا و ترکیه و عربستان و .. معترفند که حضور ایران در عراق و سوریه و لبنان و فلسطین باعث عدم توفیق داعش و حامیان خونخوارش چون امریکا و انگلیس و ترکیه و قطر و عربستان و ... همه غرب ستمگر در این جنگها شده است؟
پاسخ اغلب سوالات من این است: مقاومت مقاومت مقاومت و آتش زدن پرچم یزیدیان زمانه
یک کلام: مرگ بر امریکا
Lao People
احسنت.بسیار عالی و کامل بود
ممنونم
ناشناس
محسن خسته نباشی عالی بود
56
Iran, Islamic Republic of
درود خدا بر تو سیدمحسن که بسیار عالی ومنطقی و بدون توهین و بدون استفاده از الفاظ نامتعارف، پاسخ اون بنده خدا رو دادی . کاش دیگران ، خصوصا آنان که به آیات و روایات اشاره کردند و اسمی از بزرگان مذهبی ما آوردند جانب ادب را رعایت می کردند و با خویشتن داری تمام ،صرفا به روشنگری می پرداختند .
56
Iran, Islamic Republic of
راستی کسی اگه خبر داره از دولتمردان کدومشون توی این مراسم شرکت کردن اطلاع رسانی کنه
چراغعلی
محسن عزیز این نوکر صفت ها منطق سرشون نمیشه اینها نه ایرانی هستند نه مسلمان توی ایران زندگی میکنند ولی خمس و زکاتشون را میدن به رژؤیم جعلی میرند عکا در فلسطین وحاجی میشن مرض لا علاج که میکرند نیز میرند اونجا برا شفا
کتاب "ساخت ژاپن" نوشته آکیو موریتا رو بخون بدونی که اتفاقاً اونها علت پیشرفت ژاپن رو تلاش و سختکوشی خودشون می دونن. از نظر مدیریتی هم سبک ژاپنی خاص خودشون رو دارن که با سبک آمریکایی بسیار متفاوت است. اگه واقعا جواب سوالت رو میخوای این کتاب می تونه بهت کمک کنه.
صادق خان
اولا هیچ ماست فروشی نمیگه ماست من ترشه دوم همین ساده لوحی و خوش باور ی و اعتماد کردن به نوشته خارجی و صادق دونستند اونها و مطالعه نکردن مستقل باعث شده که از واقعیت ها دور بمانی و فکر کنی ده خرم دره شده پایتخت روم باستان
این گونه اظهارنظرها مربوط به اینه که ناموس رو نفهمیدی، غیرتو نفهمیدی، حرکت امام حسینو نفهمیدی، وطنو نفهمیدی، اسلامو نفهمیدی،ظلمو نفهمیدی، مظلومو نفهمیدی، اسلامو نفهمیدی، چهارده معصومو نفهمیدی، قرآنو نفهمیدی، اون دنیا رو نفهمیدی، اما این دنیا رو خوب خوب فهمیدی و به آن توجه بسیار داری عزیز!! عاقبت همه مون زیر خاکیم. مگه حواست نیست؟ بالاخره باید دنیا را رها کنیم اما در این فاصله(عمر) چه کرده ایم؟ مهمه عزیز. امامانمون بویژه امام حسین این دنیا را ندیدند که فنا پذیره بلکه اون دنیای ماندگار و ابدی را دیدند و برای آن کار کردند. من و تو سخت در اشتباهیم و یا گرفتار زرق و برق و اموال دنیا شده ایم که اینگونه حرفها می زنیم.
اگه همسایه ات که هم دین و آیینتم هست، یه شب از گرسنگی نجاتت داد، آمریکا هم از اون سر دنیا نان و آب واست میاره. کی دلش برا دیگری سوخته؟ آمریکا همه تلاشش اینه که کشوری یا مردمی را سیطره کنه و چپاولشون کنه تا آمریکا باشه! شما هم تلاشتون اینه که کمکش کنید! خودتونم عقب گرد کنیدو سیطره پذیر باشی عزیز. نه مردم ایران را امام خمینی 30، 40 سال پیش بیدارشون کرده و دیگه پسرفن نخواهند کرد
ابوالفضل
....تا کی فقط می خواهید حرف بزنید..عمل عمل عمل
Lao People
وقتی ازشون پرسیدن شما چرا در برابر امریکا عکس العمل نشون ندادید گفتن ما چون ضعیف بودیم این بمب حقمون بود!!!!!
این دقیقا یعنی ذلت...
امام حسین هم در روز عاشورا سپاهش 72 نفر بود اما مردانه و دلاورانه و با شجاعت جلوی لشکر 10000 نفری ایستاد

دوست عزیز
شما شاید از روحیه ی مردم اسیای شرقی اطلاع چندانی نداشته باشید
مردم اسیای شرقی اکثرا ذلت پذیر و مطیع و فرمانبردارند.اهل اعتراض نیستند.و تسلیم محض سرنوشتند.
این برای مردم ما کمی باورش مشکل است اما باید از نزدیک با انها زندگی کرد تا متوجه شد.
ما ایرانیها پیرو مکتب اهل بیتیم و نمیتوانیم این گونه ذلیل و خوار باشیم.
جعفری
Iran, Islamic Republic of
در جوابت باید بگم نیروی ارتش ژاپن در دست آمریکایی هاست آمریکا در ژاپن نفوذ داره ولی ایران زندگی با عزت میخواهد و تن به ذلت نمی دهد و زیربار استکبار آمریکا نمی رود و این درسی هستش که از عاشورا گرفتیم.
قرار نیست دنیا تا قیامت دست مستکبر قرار داده باشه باید منتظر باشی منتظر منجی عالم بشریت تا بفهمی!! مردمانی پیروز خواهند بود که مقاوم باشند و ایستادگی کنند تا ظهور یک فرج! که ان شاء الله اون روز نزدیکه بسیار نزدیک!

باید متذکر بشم که ژاپن پنجاه سال طول کشید تا تونست تنها خرابیهای جنگ با آمریکا رو بازسازی کنه حالا از ایرانی که با وجود جنگ تحمیلی و فشارها سیاسی و اقتصادی تحت تحریم هستش روی پای خودش ایستاده و روز به روز داره پیشرفت می کنه توقعات بیجا و اضافه داری؟!! در مقیاس با ژاپن پیشرفت ما بیشتر بوده و ان شاء الله در آینده خواهیم توانست....
اميرآقا
خدايي عجب سوالي پرسيدي. دمت گرم
United Kingdom
شما بفرما قبل از انقلاب که اونا اینچا آقایی میکردن و هر غلطی میخواستن میکردن و مصونیت قضایی داشتن ما به کجا رسیدیم؟
دلبندم ژاپنیها بخاطر آتیش نزدن پرچم آمریکا یا همراهی با آمریکا به این جایگاه نرسیدن بخاطر سختکوشی و پشتکار خودشون به اینجا رسیدن حالا اگه به پرچم کشوری که نظر تو کنارش توهین شد ببخشید ولی الان نه فقط تو ایران که تو خیلی از کشورهای دنیا پرچم آمریکا رو آتیش میزنن از ژاپنیها بپرس چرا شما انقدر پیشرفت کردید و رمز موفقیت ژاپن چی بود میگن پشتکار مردم ژاپن
ما قبل از انقلاب روابط خوبی با آمریکا داشتیم حتی آمریکا برای بمباران ویتنام از هواپیماهای ایرانی استفاده کرد آمریکاییها در ایران حق توحش میگیرفتن و قانون کاپیتولاسیون رو برای آمریکاییها تصویب کردن نمایندگان ایران .حالا خودت بگو چرا ما قبل از انقلاب مثل ژاپن قبل از انقلاب پیشرفته نبودیم ما که دولتمون رو ژاندارم منطقه میدونستن یعنی شاه ایران نوکر تر از شاهان عربستان اردن و سایر سران غربگرای منطقه بودپس چرا اون زمان که پرچم آمریکا رو پایین نمیکشیدیم و بهشون حق توحش هم میدادیم پیشرفته نبودیم جوابش در روابط خوب دو دولت نبود جوابش در اینه که ژاپنیها برنامه ریزی دقیق میکنن افق دیدشون نوک دماغشون نیست او برای رسیدن به موفقیت کشورشون سختکوش و پرتلاشن تو مهدکودکهای ژاپن از بچگی به بچه ها برندهای ژاپنی رو نشون میدن و از همون مهدکودک تشویقشون میکنن به خرید کالاهی ژاپنی نه مثل ایران که در مهدکودکها بیشتر مسخره بازی و به تازگی رقص رو به بچه ها یاد میدن نه مثل ایران که بعضی دخترا برای درآوردن چشم فامیل شوهر با اینکه یخچال فریزرهای ایرانی کیفیت بالایی دارن میرن سامسونگ میخرن رمز موفقیت ژاپن در تلاش و پشتکار و اهمیت دادن به تولید واقعی وگرنه ما قبل از انقلاب هم با آمریکا رابطه خوبی داشتیم چرا اونموقع اندازه ژاپن همون موقع پیشرفته نبودیم همین الان هم عربستان اردن و مصر روابط خوبی با آمریکا دارن چرا عربستان و اردن و مصر مثل ژاپن پیشرفته نیستن ؟
اقتصاد ژاپن و شرق آسیا (به غیر از چین) متکی به اقتصاد و سرمایه های آمریکایی ست. اگر روزی همگام و هماهنگ با آنها رفتار نکنند، با مشکلات عدیده ای مواجه خواهند شد. مانند اتفاقی که در سال 2006 افتاد و اقتصاد کشورهایی مثل مالزی، سنگاپور و حتی ژاپن را دچار مشکل نمود.
محسن جان کسی الکی منفی نمیزنه مصر چرا مثل ژاپن پیشرفته نیست مصر که از زمان سادات تا الان روابط خوبی با آمریکا داره و وابسته به اقتصاد آمریکاست هرساله آمریکا چند میلیارد دلار به مصر کمک میکنه ژآپن ممکنه با آمریکا روابط سیاسی خوبی داشته باشه ولی پیشرفتش رو مدیون مردم زحمتکشش حالا شما اگه نمیخوای بفهمی و میخوای مثال سال 2006 بزنی اون بحث دیگه ای بحران اقتصادی چند سال اخیر همه کشورها رو در برگرفت نه فقط کشورهای شرق آسیا رو و نه فقط بخاطر داشتن روابط با آمریکا اون بحران بخاطر استفاده از دلار آمریکا بود نه بخاطر روابط حسنه ژاپن با آمریکا وقتی از ارز مرجع دلار استفاده بشه طبیعی وقتی آمریکا دچار بحران بشه کشورهای استفاده کننده از دلار هم دچار مشکل میشن وگرنه تو بحث تکنولوژی ژاپن پیشرفتش رو اصلا مدیون آمریکا نیست در دوره ای (دهه 60 و اوایل دهه 70 شمسی ) ژاپن نیروی کار از کشورهای دیگه وارد میکرد تا کارهای خدماتی مثل کار تو قبرستان و رستورانهاشون و انجام بدن و جوانان ژاپن بیشتر تمرکزشون روی تحصی و تحقیق بود خواهشا بخاطر به خورد مردم دادن نظراتتون دو موضوع بی ربط رو به ه ربط ندید خود هالیوود هم در ساخت فیلمهاش از دوربینهای ژاپنی استفاده
میکنه
تو چیز ی نبفهمی!
تو خیلی میفهمی؟!!که انقدر بی ادبی؟
علی
اولا ما زاپن نیستیم مکتب وفرهنگ ما اجازه پیشرفت ذلت گونه را به ما نمی دهد ما انقلاب کردیم که در مقابل تمام قدرتهای دنیا بایستیم زاپن همین الان هم نوکر امریکاست یعنی کشور پیشرفته ای که گوش به فرمان ارباب خودش هست ثانیا زاپن با تلاش وهمت مردم خودش اینطوری پیشرفت کرده است نه اینکه مرگ بر امریکا نگفته است کشورهایی مثل قطر وعربستان ...مگر نوکر امریکا نیستن چرا مثل زاپن پیشرفت نکردن؟ اتفاقا کشور ما در جاهایی که کشورهای غربی به ما کمک نکردن وندادن پیشرفت کردیم نمونه اش غنی سازی 20درصده ما هم اگر همت وتلاش داشته باشیم بدون کمک کشورهای غربی خیلی خوب پیشرفت خواهیم کرد ما 35 سال است انقلاب کردیم یعنی شروع پیشرفت 35 ساله است البته 8 سال جنگ نیز مشغول جنگ بودیم.
Netherlands
جانم فدای حجة الاسلام و المسلمین پناهیان
علی
Iran, Islamic Republic of
تویی که جانتو فدای آقای پناهیان می کنی خیلی پرتی واقعا.
به تو چه ربطی داره؟
عمر آقای پناهیان و هر کسی که حرف حق میزنه زیاد بشه الهی
پرت تویی که شعورسیاسی نداری
محمد
بهتره بگی راه پناهیان >تا در خط ولایت هستند انشاالله
عالی
جانت فدای امام زمانت...
وسربازان واقعی حضرتش که مرامشان مانند جد امام زمان هیهات منا الذله واستکبار ستیزیست!
یاسر
به جانخواهت بگو ما بیش از 10ساله تحریمیم بعد از جریان 88
سرور
بعد از فتنه 88 تحریمها تشدید شد و علت آن خوش خدمتی فتنه جویان برای اربابشان بود...
Iran, Islamic Republic of
جان فقط فداي آقامون
مجید
انشاءالله به یاری خدا وتحت لوای ولایت وقرآن ازتمام این مشکلات سربلند بیرون خواهیم آمد.
بعد روسیاهیش می مونه برا اونایی که منفی میبافن.
Ali
چي ميگي شما / همه چيز به فتنه ربط داره؟ جوك ميگيا
کریمی
به کوری چشم هواداران غربی غربزده
مرگ بر آمریکا
مرگ بر آمریکا
مر گ بر آمریکا
مذاکره با شیطان و دشمن پست تر از شیطان در هر صورتی خیانت است به خون شیدان از کربلای حسین (ع) تا کربلای ایران .....
آن هم در زمانی که ما در اقتداریم و دشمن دون در ازمحلال و استیصال ما از دشمن چه میخواهیم که مذاکره میکنید ؟؟؟؟؟؟؟
تلاش بسیار گسترده برای اماده سازی ذهن مردم برای تعامل و سازش فایده ندارد مذاکرات به احتمال قوی به نتیجه نخواهد رسید. حری وجود ندارد .کربلا هست و لی کو حر
کریمی
اما حیف و افسوس که پخش زنده سخرانی یوم الله 13 آبان توسط صداو سیما ی اصلاح طلبان و تعامل کنندگان سانسور شد !!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چون همه می فهمیدن که ایشون چه سوتی داده 10ساله تحریمیم نه بعداز جریان 88
Iran, Islamic Republic of
شکم سیر از گرسنه خبر نداره سواره از پیاده 800 میلیارد پول نفت طی 8 سال نصیب کیا شد و تورم و بیکاری و فقر نصیب ما.اخوی ما 8 سال جنگیدم یک عده پز آنرا دادند حالا بفرمائید مستقیم با ایادی استکبار در مرزها بجنگید
عشق و حالش و لذتش مال دلواپسها تحریمها و بدبختی‌هاش مال مردم...!
رشد اقتصادی منفی شش درصد ,تورم 42 درصد اختلاسهای میلیاردی , جایگاه منفی در سطح جهانی بخدا قسم اگر حق الناسی باشه که یقینا هم هست ذره ای نمیبخش شما را
عامل بدبختی ما ، وادادگی های شماست که در برابر استعمار ، منفعلانه برخورد می کنید و به راحتی حاضرید تسلیم شوید.
اگه بتونی متن سخنرانی رو کاملا" بخونی ، متوجه میشی که شما و امثال شما با این افکرتون ، آب به آسیاب دشمن ریختید و اونا رو امیدوار شون کردید. امان از شماها
کوفیان هم اینطور فکر می کردند و فکر می کنند
سوفیا لوره
پس تو دلواپسی که داریم میخوریم سوتی دادی عین تمام همفکرانت
اون کشورهایی که رابطه شون با آمریکا خوبه اوضاعشون عالیه؟!؟
از ادبیاتت معلوم است شما از آن کسانی هستی که اتفاقا در زمان جنگ در بیرون گود بودی و کاری به جنگ نداشتی
شادی
این دولت که تقریبا داره فروش نفت را مجانی میکنه خیلی باید آدم پر رو باشه از این دولت تعریف کنه
United States
((حجت الاسلام پناهیان ابراز داشت: اگر دشمن به ما فشار می آورد به دلیل این است که به بعضی از انسان های ضعیف سیاسی در کشور چشم دوخته است و اگر این افراد نابود شوند استکبار مقابل ما زانو خواهد زد.))
برادر عزیز تهمت نزن .کمی به اختلاسهای واقع در دوران حکومت فرد اصلحتان فکر کن خجالت بکش .می دونم این کامنت را چاپ نمی کنید ولی لااقل خودتان قضاوت کنید .مختلسین به این مملکت بیشتر ضربه زدند یا ...
احسنت. من نمیدونم اینا نتیجه 8ساله گذشته رو نمیخوان باور کنن.
لطفا مسائل را با هم قاطی نکنید.هر چه ما در برابر دشمنان اسلام کوتاه بیاییم آنها انقدر بی شرم هستند که یک قدم جلو می آیند.به فرمایش رهبر انقلاب مسئله هسته ای هم حل بشود شعائر دیگر دین اسلام را پیش می کشند.اگر با اقدار با آنها برخورد کنیم خفقان می گیرند.اگر در دیپلماسی مان دائم به این وحشی ها لبخند نمی زدیم به دروغ گو بود همه ایرانی ها متهم نمی شدیم.
کریم شیره ای
هیشکی توی این نژام مشل پدر خوانده و آقاژاده هاش و خاوم ژاده هاش و عیال مربوطه و موشوی مژلوم و خاتمی عژیزو کروبی خائن خدمت نکرده اگه پدر خوانده توی ژابن رئیش میشد الآن ژاپن اژشاحل عاج هم پشرفته تر بود حیف پدر خوانده برای ایران که اجازه اشکی باژی و خاطره گویی هم نداره و دخترش هم اجاژه شاندویج خوری نداره
دوره های قبل نبود؟ الان نیست؟!؟ بس کنید... اون مرد رفت
ایشون کی و کجا از دولت قبلی دفاع کرده که شما داری برخلاف ادعای خودت بهش تهمت میزنی؟
امثال شما به این مملکت بیشتر ضربه زئیئ و خواهید زد
ضمنا اگر پای منبر آقای پناهیان باشید می فهمید ایشان آقای احمدی نژاد را صد در صد تایید یا رد نمی کند نمی دانم شما پطور از طرف ایشان صحبت می کنید و قائل به اصلح بودن هستید؟ بازم که پرچم کشور محبوبت رو زدی نکنه چاسوس امریکایی هستی ناقلا؟
اتفاقا مختلسین بزرگی هستند که حامی این دولتند، همچون فرزندان آقای ه که انشاالله هرچه زودتر به آنها رسیدگی شود
لبخند با آمریکا، محکوم به شکست و ذلت است و گذر زمان این را ثابت خواهد کرد.
تا وقتی خود را باور نکنیم و تلاش نکنیم اتفاقی نخواهد افتاد.
اما نه خود رییس جمهور و نه ظریف و نه هیچ یک از دولت مردان ُ معتقد نیستند که دارند با وحشی ها مذاکره می کنند ُ بلکه فکر می کنند با متمدن ترین و مهربان ترین و ..... افراد در حال مذاکره هستند و به آن بافتخار هم می کنند ! با این حساب پرداخت حق توحش و اضافه حقوق به گروه مذاکره کننده ایرانی نه تنها اشکال قانونی دارد بلکه اشکال شرعی و عرفی هم دارد .
میگن گوشت همو میخورن استخون هم رو بیرون نمیریزن!
هرچند که دولت وقت امریکا رو مودب و متشخص میبینه ولی دلیلی نداره جلوی اونا اختلاف های خودمون رو علنی کنیم!
سید محسن
خوبی؟ همین فقط میخواستم حالت رو بپرسم
فرهنگی
آقای پناهیان: تیم مذاکره کننده حقوق مضاعف نمیخواهند بلکه از شما فرهنگ اصیل اسلامی انتظار دارند . نه اطلاق وحشی به غربیان. به گفته بزرگان که شما از آنها دم میزنید میفرمایند حتی به دشمن خوددشنام ندهید
United States
جدا جناب فرهنگي پس بفرماييد متن زيارت عاشورا هم عوض كنن و به يزديان لعن نفرستيم واقعا .....تشريف داريد يا خودتان روبه نفه.....ميزنيد
وحشی هستند تمام کسانیکه از تروریستهای وحشی حمایت میکنند... وحشی هستند که از اسرائیل کودک کش حمایت میکنند و به بهانه حقوق بشر شمشیر به روی مسلمان و غیر مسلمان مظلوم میکشند... چرا سنگ این قاتلان بشریت را به سینه میزنید؟ انگار که برای شمر و یزید و عمرسعد سینه چاک میکنید.
وقتت رو کمترپای ماهواره حروم کن شایدخدا نورایمان برقلبت بتاباند فاین تذهبون؟
امیر
اگر غربی ها وحشی نبودند تروریستهای وحشی ، مزدور و آدمکش مانند داعش را تجهیز نمی کردند بجان مسلمانان نمی انداختند غربی ها روی مغولها را سفید کردند انشاءالله امریکا و سایر دشمنان انقلاب اسلامی رو به زوال و نابودی هستند
باور بفرمایید آمریکا ( سردمداران آمریکا) و رژیم صهیونیستی وحشی هستند و انسانیت سرشان نمی شود.
آقای فرهنگی ! شاید هم خانم فرهنگی! اگر کار به شما باشد به خدا هم ایراد می گیرید که چرا در قرآن بعضی را بدتر از حیوانات خطاب کرده . اولئک کالانعام بل هم اضل . ان شر الدواب ....
شعوری
این دشنام نیست بلکه به فرموده مولا علی علیه السلام توصیف اعمال غربیان است.
در چند جنگ بزرگ دهه بیستم که چندین میلیون کشته شد دست کی در کار بود؟
در تروریسم تکفیری دیت کی در کار است؟
در فرقه سازی وترویج عرفانهای کاذب کارگردانان کی هستند؟
چه کسانی ویروسهای مهلک تولید کرده وبه جان مردم می اندازند وبعد خودشان داروشو به انان میفروشند؟
چه کسانی جنگ راه می اندازند وسپس به هر دو طرف سلاح میفروشند؟
شما جواب را که گفتی فکر کن چه توصیفی در مورد انها بهتر از وحشی است؟تو وانصافت جناب فرهنگی!
وحشی فحش نیست بلکه صفتی هست درخور این دولت جنایت کار آمریکا که سیاهه جنایت هاش اونقدر زیاده که خودش هم قادر به شمردنش نیست!
شما برو ببین امام زمان چه نسبتی به دشمنان در زیارت ناحیه مقدسه دادن، هم برای سوادت خوبه هم برای اسلام شناسیت....
عزیز این که توهین نیست عین واقیته
بارها آمریکایی ها به ایرانی ها بدترین توهین ها را کردند لالمونی گرفته بودین حالا چی این وسط به شما رسیده که کاسه داغتر از آش شدین و برای آمریکا سینه چاک داده اید معلوم نیست وطن فروشی هم حدی داره
سید محسن
بابا به پیر به پیغمبر در قرآن و احادیث و روایات و .. همواره به انسان وحشی گفته اند وحشی در متون غیر دینی هم به رژیم کودک کش گفته اند وحشی به حامی تروریست گفته اند وحشی به داعش و حامیان اش گفته اند وحشی به اون کسانی که همه دنیا را فدایی و نوکر خودشان می خواهند گفته اند وحشی
آخه چرا میخواهید به یک رژیم وحشی یک سری دولت وحشی بی فرهنگ بگویید با فرهنگ بگویید محترم؟
پس از فردا به حیوان عزیز و مهمی به نام خر بگویی طاووس بگویید بلبل بگویید شیر بگویید پلنگ ولی بدانید خر همان خر است و با این فرهنگی بازی درآوردن از خریت تغییر نخواهد کرد
امریکا وحشی بوده و خواهد بود مگر اینکه امثال افراد ترسویی مثل شما خودشان را به خواب بزنند و بگویند غرب و امریکا خیلی با فرهنگ هستند و اصلا از اسرائیل کودک کش حمایت نمی کنند اصلا از داعش وحشی حمایت نمی کنند اصلا بودجه به داعش نمی دهند اصلا برای داعش از آسمان مهمات نمی فرستند اصلا امریکا داعش را بوجود نیاورده اصلا امریکا از بمب اتم استفاده نکرده اصلا امریکا در جنوب شرق آسیا بمب شیمیایی استفاده نکرده اصلا امریکا در افغانستان کودک نکشته در پاکستان زن و بچه نکشته در ایران ترور نکرده اصلا امریکا خیلی هم خوبه خیلی مهربونه به ما هم خیلی لطف دارم
ولی ما از سر خوشی بیش از حد به این کشور گل و بلبل می گیم وحشی چرا تو ناراحت میشی را من که نفهمیدم اگه علتی داره بگو
... زمانه ات را بشناس ...
مگر آدم کشی و کودک‌‌کشی یه نوع وحشیگری نیست؟مگه وحشیگری شاخ و دم داره؟آمریکا مظهر یزید زمان هست.شمر امروز را بشناس.
Iran, Islamic Republic of
آدم کوته فکر! کمی قرآن بخوان
وحشی توهین نیست، عین واقعیت است
مگر خداوند در قرآن برخی را درازگوش و حیوان خطاب نکرده؟!
چرا وقتی دولتمردان کثیف آمریکا به ملت تو توهین میکنند... به غیرتت بر نمیخوره؟
من بهت میگم چون امثال تو خود فروخته هستید
ف
به به از اين سخنرانى عالمانه و دلنشين! پُر از استدلال، ادب و منطق! بايد به وجود چنين اسلام شناسان بزرگ، آگاه و خبيرى افتخار كرد! ماشاءالله به ديپلماسى و علوم سياسى هم تسلط دارند!
Lao People
شمایی که سنگ دشمنتو به سینه میزنی و یه مشت قاتل و جانی و ادم کش رو وحشی نمی دونی ایا سنگ مردم کشورتو هم اینطور به سینه میزنی؟؟؟؟
وحشی توهین نیست یک حقیقته
خدا هم در قران کفار رو با صفت بی شعور و نفهم و بی عقل خطاب میکنه
نکنه از نظر شما خدا هم فحش میده؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
شما واقعا وحشی گری های این قوم را در آفریقا و آسیا و حتی کشورهای خودشون نمی بینید یا نمک پروردشونین و دارین حق نون و نمک را ادا می کنید؟؟؟!!!!!!!
کامبیز
فرهنگی جان چه با احساس گفتی یهو شدی عابدو زاهد و مسلمانا
حسین
جالبه اکثر نظرات در خصوص یک قسمت صحبت های آقای پناهیانه اما اون موردی که محکوم کرد فردی رو که به امام حسین و ائمه اهانت کرده با نظرات پوچ و بی ارزشش را کسی نظر نمیده متاسفانه آقای سعید متوجه نیست که اگر به قول خودش تا عاشورا رفتار و روش ائمه بر اساس عشق بوده و نه عقل که البته فقط از نظر اون عشق و عقل با هم راهی ندارند نه از نظر اسلام و بعد از عاشورا رفتا ر ائمه عقلانی شده مثل اینکه متوجه نیست قبل از عاشورا اتفاقی افتاد که از نظر اون نمیتونه عشقی باشه و کاملا عقلی است یعنی صلح امام حسن . طبق نظر او باید امام حسن و اندک یارانش می گفتند هرچه باداباد ما میریم و در راه خدا شهید میشیم سودی هم نداشته باشه مهم نیست اصل اسلام هم در خطر بیفته مهم نیست اما امام حسن باتدبیر البته تدبیر واقعی و از سر عقل تن به این صلح داد و البته از سر عشق همانطور که قیام برادرش حسین نیز از سر عشق بود و عقل همانطور که شاگرد تربیت کردن فرزندش صادق هم از روی عشق بود و عقل و همانطور که پذیرفتن ولایت عهدی رضا از سر عقل بود و عشق متاسفانه برخی از دولتی های محترم هم به این افراد میدان زیادی می دهند البته منظورم این نیست خفقان باشه اما حمایت اون هم حمایت قلبی نکنن مخصوصا اینکه به خط قرمز شیعه علنا و با استدلال های بچه گانه و سبک اهانت می کنن
فکر نمی کنم در دنیایی امروز حتی غیر مسلمانها گروه های تکفیری و داعش را به خاطر اعمال غیر انسانی آنها وحشی به حساب نیاورد. یادمان نرفته که همین عده ای در داخل که آقا پناهیان آنها را وحشی نامید در نامه ای اعتراضی به اسد مبارزه با آن وحشیها را مقابله با اعتراضات مردمی نامید. پس کسانیکه از وحشیها حمایت کردند را چه می توان نامید غیر از وحشی. همانهایی که بدون هیچ منطق و عقلی و به دروغ فریاد تقلب سردادند و کشور را به آشوب کشیدند و به فرمایش رهبر انقلاب انتخابات با شکوه را که میتوانست باعث پیشرفت کشور شود و دشمنی که نامایوس شده بود را امیدوار به مقابله با نظام کرد. اگر ژاپن امروز یک کشور پیشرفته صنعتی است به طور قطع چنین انسانها وحشی جسارت نداشته اند که با همکاری دشمنانشان به کشورشان خیانت کنند. بلکه با اتکا تمام به توان داخلی کشورشان را ساختند نه اینکه از هر فرصتی برای رسیدن به مطامع حزبی و هدایت شده دشمنانشان به کشورشان خیانت کنند. ما هم می توانیم به آن پیشرفت ژاپن برسیم به شرطی که همان عزت نفس و خود باوری را داشته باشیم نه اینکه بگوییم برای پیشرفت چاره ای جز رابطه با استکبار نداریم. اگر به هر کشور پیشرفته دنیا نگاه کنیم وضعیت آنها به واسطه رابطه با استکبار نبوده بلکه به خاطر عزت نفسشان بوده است با اینکه ما با آنها اختلاف اعتقادی زیادی داریم و دارایی باورهایی ارزشمند هستیم، عقب ماندگی ما به خاطر وجود وحشیهاست نه عدم رابطه. در مقابل ژاپن کشورهایی زیادی را می توان مثال زد که علی رغم داشتن رابطه بسیار نزدیک با استکبار و منابع طبیعی زیاد کشور عق مانده به حساب می آیند آنهم بخاطر وجود وحشی ها در کشورشان
محمد
اگرسر به سر تن به کشتن دهیم ....دریغ است کشور به دشمن دهیم
درود براستاد پناهیان , به خدا قسم اگر مولایم سید علی اذن دهد چشما جنایتکاران در می آورم .
گفتگوی شما با مذاکره کنندگان؟!!!
شما چکاره مذاکرات هستی؟
میزان رای ملت است
ببینم خانم ها و آقایون چی شده این قدر مودب شدید ؟ ببینم وقتی جان کری جونت میلیون میلیون پول یا مفت ریخت تو جیب داعش تا بیان مادر رو جلو چشم بچه سه سالش سر ببرن بعد هم بچه رو جلو چشم پدر . بعد هم پدر رو بکشن ... تا داعش هزار تا هزار تا زنان و دختران بیگناه رو به کنیزی ببره و بهشون تجاوز کنه ..تا داعش کل زیر ساخت های سوریه و عراق بزنه بپوکونه.. . اون موقع شما ها کجا بودید ؟ تو خواب ناز ؟ حالا بهتون برخورده یه آدم با انصاف بهش گفته وحشی ؟ تو می دونی آداب و ادب اسلامی چیه ؟ به نظرت اوباما و جان کری از حرمله بهترن ؟ به خدا صد پله بدترن . اینا دستشون به خون هزاران کودک خاور میانه از غزه بگیر تا عراق و سوریه . تا بچه های افغانستان و پاکستان آلوده است . به نظرت طالبان و داعش و النصره و بوکوحرام و کوفت و زهرمار از کدوم جهنم دره ای اومدن ؟ کی به این وحشیا کار یاد میده؟ این عقب مونده های متحجر به نظرت خودشون انقدر توانایی داشتن یا مریخیا اومدن تجهیزشون کردن ؟ اینارو با داد بخون . اینا رو مینویسم ولی از درون دارم داد می زنم که ملت باهوش ایران این ادا اطوارای روشنفکری و ما همه را دوست داریمو دوستی خوب است و ... و فلان گولتون نزنه. تو اگه امروز سینه زدی و به امام حسین گفتی حرب لمن حاربکم چرا از این که به سران غربی گفتن وحشی ناراحت شدی ؟ برو خودت رو درمان کن یه جای کارت می لنگه . تو داغ ندیدی از این بی شرفا . الهی که هیچ وقت هم نبینی ولی من داغ دیده میفهمم عمق خباثت و کثیفی و زشتی وجود اینها رو که یکسره توحش است . گرگان بی رحمی در کت و شلوار که اگر خوب به عمق لبخندشون نگاه کنی دندان های خون آلودشون رو می بینی . همینا تئوری جنگ صد ساله رو دادن .میدونی یعنی چی ؟ برو سرچ کن یعنی شیعه و سنی رو به جون هم بندازیم و تا صد سال این جنگ رو با موازنه قدرت هر دو طرف کش بدیم تا از هر دو خیالمون راحت باشه . این وسط چند نفر بیگناه و زن وبچه تیکه پاره میشن سر از تن جدا میشن مهم نیست . حالا هی بگید اوباما مودبه اینا هم انسانند !!
ممممررررگگگگگگگگگگ بر آمریکای جنایتکار
مجید
اونایی که میگین نبایدبه غربیا توهین بشه خواهش میکنم خودتون قضاوت کنین ، قتل نفس قبیح تره یا توهین ، اوناکه توکشورهای منطقه ما این همه ازتروریستهاحمایت میکنن و مردم بی گناه باوحشیانه ترین وضع کشته میشن ،به اوناتوهین نمی شه مگه میشه دست روی دست گذاشت وهیچی نگفت ،مگه اونا تووحشی گری چیزی کم گذاشتن
سخنرانی کوبنده ای بود
درود بر پناهیان قهرمان این سرباز امام زمان
دوست داریم حاج آقا
Iran, Islamic Republic of
يك زماني آنها به ما ميگفتند وحشي و ما از اين حرف آنها ناراحت بوديم حالا هم بعضيها كه خود را استاد و .....ميدانند به آنها ميگويند بهتر نيست از تعابير بهتري استفاده كنيم
Romania
خخخخخ به نکته مهمی اشاره کردی. چون کار اینا از وحشی گری گذشته و به صفات والاتری! نیاز دارن.
احتمالا اینایی که داعش رو زاییدن و دارن بزرگش می کنن از کره مریخ اومدن؟ داعشی که روی وحشی ها رو سفید کرده.
نوبخت ازقائمشهر
عقل به ما میگوید باید نسبت به افزایش فساد سیستماتیک(بنا به بیان جناب توکلی) اعتراض کرد،عقل میگوید باید در مقابل استفاده ابزاری از دین و معجزه خواندنها ایستاد،عقل میگوید بزرگترین افت انسان وهرحکومت دروغ است که باد درمقابلش ایستاد،عقل میگوید(باید باتحسین مولای متقیان که فرموده اند حاکمان بیشترین حق را برای نهی شدن وامر به معروف شدن دارند)نباید مردم را چون گوسفندی دنباله رو چوپان دانست وباید بحق مردم احترام گذاشت و...
سرور
یعنی تو مثال زدی؟ حرف نزنی سنگین تر است هم به خودت احترام گذاشته ای هم عقل.
ناشناس
هیهات من الذله درست است
Iran, Islamic Republic of
نه عزیزم "هیهات منّا الذله" ( منّا = از ما)
دور است از ما ذلت
علي
نمي دانم به چه علت متآسفانه پخش مستقيم آن در شبكه 5 قطع شد.
در حاليكه خيلي افراد مثل بنده داشتند مي ديدند و استفاده مي كردند.
آقايان صدا و سيما نكند از پخش سخنان حق و عزت مندانه سخنران محترم واهمه دارند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
متاسفم برای خودم که پیام گذاشتم ولی شما درج نکردید
مرحبا به سایتهایی حرف مخالف رو می شنوند.
شما داعش ها را ایجاد می کنید.
نتیجه میگیریم مسواک زدن چیزه خوبیست :))))))))))))))
ای ول خوشم اومد
محمد احمدي
اين بزرگوار كاملا درست گفته اند
اين عمار؟؟؟؟
افسون
من یه سوال دارم دوستان چرا سخنان آقای پناهیان که عین حقیقت و واقعیت بود تو خبرها پخش نشد ولی سخنای خانوم فمنیست گرایی همچون خانم میلانی که به اعتقادات مذهبی مردم توهین می کرد زنده از برنامه هفت شبکه سه پخش می شه؟این چه وضعشه ،صداوسیما دست کیا افتاده؟
ذولفقار
من یه سوال دارم از صلح طلبا(اصلاح طلبا) اگه یه قلدری تو یه شهر بی تفاوت مثل دنیای امروز تو خیابون جلوتونو بگیره و از شما بخواد سوویچ ماشینتونو بهش بدین و کرایه آژانستونو بده تا فقط به خونتون برسید چیکار می کنید؟!!!
اصلاح طلب
ما به بابا مون هم سوویج ماشینمونه نمیدیم
نوبخت ازقائمشهر
توخودت چکار نمیکنی؟بگو همون کارو ماهم بکنیم.!اماخارج ازشوخی مثالت خیلی با موضوعیکه در ذهن داری سنخیت ندارد چون قلدری که توبهش اشاره کردی مذاکره نمیکنه! اما این قلدر که مد نظر هردوماست الان نشسته داره مودبانه مذاکره میکنه چند بار هم تمدیدش کرده تا شایدراهی برای حذف تحریمها پیداکنه .مستونست مذاکره نکنه وبزاره تحریمها کارش روبکنه!
نيما
يعني واقعا فكر كردي آمريكا به دنبال حذف تحريم ها است؟
اگر اين طور است مگر نه تحريم هاي نفتي به دنبال غني سازي 20 درصد انجام شد ؟
پس چرا حالا كه غني سازي 20 درصد تعليق شده تحريم ها را تعليق نمي كنند؟
آمريكا سياستش سياست هويج و چماغ است يعني ادعا مي كند كه ميخواهد حقوق ما را به ما بدهد وقتي موقع عمل مي رسد چماغ زور خودش را به ايران مي زند وبه ايران ميگويد اين كار ها را انجام بده تا ما به تو حقوقت را بدهيم
به قول استاد سعيد زيبا كلام توافق ژنو عين اين بود كه اون ها شلوار ما را بكنند و بعد به ما پاچه اش را بدهند در عوض ما هر چه در دست داريم به آن ها بدهيم آمريكا اگر به دنبال يافتن راهي براي لغو تحريم ها بود
ميتوانست در همين توافق ژنو تحريم ها را لغو كند
اختلافات كنگره و دولت آمريكا راجب به مذاكره با ايران بيشتر ساختگي و براي منفعت گرفتن از ايران است و همچنين در جهت تطهير چهره آمريكا براي ايرانيان است
تمديد مذاكره براي جست و جوي آمريكا به دنبال راه توافق نيست بلكه هدف آن كم كردن حساسيت ملت ايران براي به مذاكره گذاشتن ارزش ها است مانند به مذاكره گذاشتن حمايت ايران از گروه هاي مقاومت استناد اين مطلب در سخنراني هاي شخص رييس جمهور است كه در واقع با هماهنگي دولت تدبير و اميد انجام مي شود
پرستو
لذت بردیم
و بر ایمانمان اضافه شد.
خدا حاج اقا رو حفظش کنه برا ما و نظام!!!
تیرختور
اشکالی نداره رییس جمهور ما هم نمیتونه جواب اونهایی که بهش توهین میکنن اونم تو سازمان ملل بده عوضش میاد به خودمون میگه "به جهنم"
Iran, Islamic Republic of
درود و رحمت خداوند بر شاگرد برحق رهبری که این چنین زیبا این موضوع را بیان کردند
لذت بردیم استاد
خدا حفظتان کند
ا
احتیاج به حقوق اضافه نیست .عقل از همه چیز بالا تره
...دست خودت نیست
ناهیان مطهری زمان ماست قدر تو را بدانیم
Latvia
امثال شما تا منافعشمو تو خطر می افته از ادبتون دیگه خبری نیست