جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

فرزاد حسنی از كوله پشتي اخراج شد

يکشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۸۶ ساعت ۱۲:۵۲
کد مطلب: 6074
 عضو هیات نظارت بر صدا و سیما از اخراج فرزاد حسنی از برنامه کوله پشتی خبر داد.

مرتضي تمدن نماينده مجلس وعضو هيات نظارت بر فعاليت هاي صدا و سيما در گفت و گو با عصرایران  اظهار داشت: فعلا به طور موقت آقای مدرس اجرای کوله پشتی را بر عهده خواهد داشت اما قطعا در ادامه برنامه قرار بر این است که از مجری با تجربه تری استفاده شود.

نماینده مردم شهرکرد در مجلس شوراي اسلامي اضافه کرد: در جلسه گذشته هیات نظارت نتوانستیم درباره تخلفات کوله پشتی تصمیم گیری کنیم اما انتقادات اعضا در این باره مطرح شد و در جلسه این هفته هیات نظارت در اين باره تصمیم گیری می شود.
در همين حال يك منبع مطلع كه نخواست نامش اعلام شود همچنين گفت سه نفر از نويسندگان برنامه كوله پشتي و يك نفراز اعضاي گروه توليد اين برنامه تلويزيوني شبكه سه نيز درباره مسائل پيش آمده فرزاد حسني، ‌مجري ،‌ از كار بركنار شدند. برنامه كوله پشتي به مجري گري فرزاد حسني در يكي از برنامه هاي اخير خود با ارائه انتقادات صريح از طرح افزايش امنيت اجتماعي با حضور سردار رادان رئيس پليس تهران، واكنش هاي مختلفي را برانگيخت.
همچنين براساس خبرهاي غير رسمي ضرغامي رئيس سازمان صداو سيما نيز از اين قسمت اين برنامه اعلام نارضايتي كرده بود .
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *