جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۷
۴۸

انتشار فیلم برهنه کردن و کتک زدن مامور ناجا در اینترنت

دوشنبه ۲۱ دی ۱۳۸۸ ساعت ۱۷:۱۲
کد مطلب: 89191
فیلم کتک زدن و برهنه کردن مامور ناجا در جریان اغتشاشات اخیر تهران توسط برخی اغتشاشگران بر روی اینترنت قرار داده شد.

به گزارش جهان ، این فیلم که حاوی صحنه های خشن و ضد اخلاقی است، ماموری را نشان می دهد که از سوی اغتشاشگران مورد حمله قرار می گیرد و پس از ضرب و شتم شدید، افراد اوباش و اغتشاشگر اقدام به برهنه کردن وی می کنند .

این فیلم بخوبی گویای آن است که کسانی که مامور ناجا را  مورد ضرب و شتم قرار داده اند پیش از حمله به این مامور ،در حال تخریب اموال عمومی هستند. این افراد که نمادهای سبز به همراه دارند، با مشاهده این مامور نیروی انتظامی به سوی وی حمله می کنند و پس از ضرب و شتم شدید در اقدامی ضد اخلاقی سعی می کنند وی را برهنه کنند و با تحت فشار قرار دادن وی از این مامور می خواهند به مقامات کشور توهین کند. 

برخورد این افراد با مامور نیروی انتظامی به قدری دردناک و خشن است که بر اساس گزارش سایت یوتیوب، این فیلم در میان فیلم هایی جای گرفته است که با محدودیت سنی برای نمایش مواجه هستند.

پیش از این نیز اخباری در خصوص برهنه شدن دختران سبزپوش در اتوبوس بی آر تی مسیر امام حسین انقلاب در جلوی چشمان یک طلبه و کودک 4 ساله اش منتشر شده بود .

علیرضا سلیمی، نماینده مردم محلات در مجلس شورای به نقل از این طلبه جوان گفت: "عده‌ای از عوامل جریان فتنه با حمل پارچه‌های سبز، پوشش‌های نامناسب و آرایش غلیظ، سوار اتوبوس شده و در رفتاری غیرانسانی و غیر اخلاقی اقدام به نمایش عریان بخشی از اندام خود کرده و به مغازله و اعمال منافی عفت با یکدیگر پرداختند."
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
سلام
من این فیلم رو دیدم...فقط اشک آرومم کرد
مردم خداجو بودن
موسوی باید خیلی گردن کلفت باشی که بتونی جواب خدارو بدی
Iran, Islamic Republic of
خداازسرتقصیرشون نگذره.فیلم دردناکی بود .خیلی متاسف شدم
اون وقت میگن خدا جو به اینا....
اینا رو باید مثل ... زد چون از ... کمترند
Iran, Islamic Republic of
ما كه نديديم . اگه راست مي گيد بزاريد تو سايتتون ما هم ببينيم . حداقل انوري ها اينكارو مي كنند. اما شماها فقط لاف مي زنيد.
Iran, Islamic Republic of
بابا به خدا خیلی از نسبتا بزرگان طرفدار این جنبش از این فیلم حمایت کردند!!!!! می دونید جوابشون چی؟؟؟؟ می گن می خواستن رو اعصاب مردم راه نرند!!!!!!!!!!!!!

اینا واقعا انسانیت رو بوسیدونو گذاشتن گوشه طاقچه!!!!!!

متاسفانه خیلی از طرفداران این جنبش هم که انسان های معمولی هستند اینقدر مغزشون شست و شو داده شده که مثلا یکی شون در مورد فیلم ضرب و شتم اون راننده ی ون پلیس در روز عاشورا با شقاوت تمام به من گفت اگه من هم اونجا بودم کله ی اون راننده رو می کندم!!!!! حالا شما برای این جور افراد منطق بیار!!!! بابا به خدا مغزشونو شست شو دادن اساسی!!!!! حسابی خبرگزاری های بیگانه و شبکه های ماهواره ای رو این افراد تاثیر گذاشتن!!!!!

کم کم دارن تبدیل می شن به کسایی که اگر انسانی مخالفشون حرف بزنه می خوان همونجا بدرنش!!! باور کنید راست می گم!!!!! دارن به همچین موجوداتی تبدیل می شن!!!!
اون .... که میگه ندیده بره ببینه
http://www.4shared.com/embed/193472121/2a72db4b
ببینه کی از حیوانات هم بدتره...
Iran, Islamic Republic of
دانلود فيلمي دلخراش و هولناک از جنايات مردم خداجوي سبز - عاشوراي 1388 :

http://daneshjoo-news.persianblog.ir/post/1296
Iran, Islamic Republic of
شرم آور است واقعا وقاحت تا کجا؟مهمتر از آن سکوت تا کجا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟http://www.4visit.com/play.php?vid=1869
Iran, Islamic Republic of
لطفا این نظر رو چاپ کنید تا همه این وحشی گری رو ببینند:
دو جا آپلود کردم، هر کدوم راحت ترین دانلود کنید.

http://www.binaryshare.com/3tojy4oysx6u

http://www.megaupload.com/?d=1OSOQOM6
Iran, Islamic Republic of
پس لابد آنها که در کهریزک تجاوز کردند خداجو هستند.
Iran, Islamic Republic of
خوشم میاد انقد رو دارین که از این همه دروغ پردازی خسته نمیشین . دروغ های کثیفی که فقط از شما ها بر میاد . بعدش هم خودتون میاین نظر میدین که همچین و همچون . اگر همچین چیزی بوده چرا بعد از 2 هفته پخش شده . اینم مثل پاره کردن عکس امام خمینی حقه کثیف شماهاست . شمایی که میگی سبز ها میخوان مخالفینشونو بدرن کاملا مشخص شده که چه کسانی دارن تو جامعه مخالفینشونو به هر طریقی از بین میبرن و حتی تو روز عاشورا هم آدم میکشن .
Iran, Islamic Republic of
اگه صادق هستید کتک خوردن و ضرب و شتم معترضان توسط پلیس هم نشان بدهید.
فیلم له کردن مردم هم نشان بدهید.
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
روی سخنم فقط یا اهل تفکره، نه کسانی که چشم و گوش بسته هر چی بهشون میگن باور میکنن و یا مغرضان
شما فیلم زیر کردن و کشته شدن مردم رو هم دیدید در عاشورا؟ یا اصلا میدونید اون مامورین و لباس شخصیهای چماق به دست واسه چی اونروز تو خیابون اومدن؟ جوابش ساده است برای سرکوب خشن مردم!!
این درسته که جنبش سبز یه جنبش بدون خشونت هست ولی به قول گاندی اگه خوشنتگران بدونن طرف مقابل هیچ عکس العملی در مقابل خشونت نشون نمیده، در بکار گیری خشونت بی حد و مرز تردیدی نمی کنن.
برادران و خواهران ارزشی که دلتون برای کشور عزیزمون ایران میطپه، عاجزانه تقاضا میکنم این خط کشی، بین هموطنان رو رها کنید،جنبش سبز فقط یک جنبش اعتراضیه که میخاد اوضاعه کشور اصلاح بشه، به نظرم ما ایرانیها اینقدر فرهنگ قوی داریم که بتونیم همگی تو این کشور با آسایش زندگی کنیم چه دیندار باشیم چه بی دین
Iran, Islamic Republic of
مردم خداجو آقای موسوی اینن دیگه!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
به اون آقاي شيخ بگيد تجاوز يعني اين نا مرد
Iran, Islamic Republic of
اینا همونایی اند که اگه تو کربلا بودند روسری از سر حضرت زینب می کشیدند و گوشواره از گوش بچه های پیغمبر.انشاالله که لخت وعور و بی آبرو یا همکیشان ولدالزنای خودتون مثل یزید و شمر و حرمله محشور بشید!
Iran, Islamic Republic of
خدایا بحق حضرت فاطمه ظهورآقاومقتدامون حضرت مهدی عج رونزدیک بگردان .آمین یارب العالمین
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر این امت اینجوری سبز
اینان بدانند که وطن فروشی عاقبتی ندارد و انهایی که اینان را اجیر کرده اند به خودشان رحم نمی کنند وای به حال شما که کشور خود را فروخته اید
Iran, Islamic Republic of
باید اعدام شوند این بی شرف ها
Iran, Islamic Republic of
چه کسی باید جنون سبز را مهار کند
Iran, Islamic Republic of
لعنت خدا بر این ..
لابد دوست دارن تو خیابان ها برهنه راه برن!
چقدر ادم باید بی ناموس و بی حیا باشه این کار بکنه.....
شمر این کار رو نکرد...
در جایی دیگر فیلم می بینیم که داره مامور رو کتک میزنه تا مجبورش کنه به رهبر اهانت کنه ...این ها مدعی شکنجه شدن هستند..
اگر این بی ... ها دستشون به جایی برسه کل ملت رو میکشن ///
Iran, Islamic Republic of
بله دقیقا همین طوره لعنت خدا بر فتنه گران و حامی آنها ان شاءالله .
سلام . ممنون که اطلاع رساتی میکنید
خدا جای حق نشسته ان شاء الله سزای عملشونو میبینن.یا علی مدد.
Jordan
خیلی دردناک بود دیدن اون صحنه ها. واقعا اینهایی که اینطور آن هموطن خود را عاری از لباس کردند از چهارپایان و حیوانات هم پست تر هستند.
قوه قضائیه باید به شدن با این پست فطرتهای کمتر از حیوان و در راس انها سران فتنه برخورد کنه . موسوی دیگه چه ابرویی براش مونده که اینقدر ملاحظه اش را می کنند؟
مطمئن باشید زمانی که مردم اینطور به فساد و فحشا روی بیارند خدا هم عذاب وحشتناکی را بر سرشان میفرسته.
مرگ بر جنبش سبز اموی
Iran, Islamic Republic of
خدا موسوی و خاتمی را به دست این خداجویان بیندازد.
آقای موسوی و خاتمی ماه ها است که قرآن بر سر نیزه کرده اند و القاب دینی را بازیچه یک مشت وحشی کرده اند.
ان شاالله تقاص این کارشان را نزد خداوند عادل خواهند داد.
عاشق سبزم نه این سبز ریا سبز هم بازیچه شد مهدی بیا
Iran, Islamic Republic of
سلام
اگر گفتی سرباز ولایتم باید جونتو زندگیتو آبروتو بدی
این مردم خداجوی دارن زور آخرشون رو می زنن دارن نابود میشن
آهای سرباز ولایت که بهت اهانت شدبه خدا قسم پیش روی حضرت حجت (عج) رو سفیدی.
اون دنیا شفاعت ما را هم بکن.
یاحق
Iran, Islamic Republic of
هشدار -هشدار به خدا قسم

اگر ایران عزیزمان را از لوث این جنایتکاران

زودتر پاک نکنیم فردا که دیگر دیر است نه وطنی خواهیم داشت نه ناموسی نه دینی ونه حتی چیزی
Iran, Islamic Republic of
خدا رو شکر که کم کم داره همه چیز روشن میشه. والله فقط لطف خداست که این اتفاقات رخ داد. اگه خواست خدا نبود، ما هر کاری میکردیم که ماهیت واقعی این افراد رو به دیگران بگیم، فایده ای نداشت.ولی به خواست خدا خودشون دارن خودشون را رسوا میکنن. خودشون جنایت میکنن و بعد هم فیلمش رو منتشر میکنن. این مصداق واقعی " و مکروا و مکرالله" است.
شکی نیست که اگه مملکت دست این گروه آدمها بیفته ، همه رو از زیر تیغ رد میکنن. وقتی به یه مامور بیچاره نیروی انتظامی هم رحم نمیکنن که معلوم نیست اصلا طرفدار کی و چی هست و فقط به جرم مامور بودنش و کینه ای که این اراذل و متوحشین از نیروی انتظامی و ارگانهای انقلابی دارن، به او حمله میکنن، قطعا اگه دستشون به جایی میرسید، الان همه ما رو به جرم غیرت و همیت در برابر بی ناموسی و فحشا، اعدام میکردن.
خدایا تو را شکر میگم که معلوم شد چه کسانی ، چه انگیزه هایی دارند. یکی برای قرآن و اسلام ، جان فشانی میکنه و جان خودش رو در طبق اخلاص برای دفاع آب و خاک و ناموس و دینش قرار میده، اونوقت این گروه فاسد و منافق اینجوری به هموطن خودشون حمله میکنن.
Iran, Islamic Republic of
احسنت
Iran, Islamic Republic of
در جواب این آقا یا خانومی که میگه کار خودشونه و دلیلشم اینه که چرا بعد 2 هفته منتشر شده باید عرض کنم که اولا خواهش میکنم مانند قبل از انتخابات که دچار یک خودباوری کاذب شده بودید (که کماکان روی آن مصرید) و میگفتید که تمام قشر فرهیخته و با سواد جامعه طرفداران آقای موسوی اند و هر چی آدم گرگوری و بی سواده طرفداران آقای احمدی نژاد ؛ این بار نیز این اشتباه را نکنید که تمام طرفداران جنبش سبز آدمای صل علی و معصومی اند و همواره مظلوم و در آن طرف هر کی باقی می ماند چرچیل مسلک و ظالم.این کارو از امثال اشخاصی که خودشان را طرفدار جنیش سبز میدانند و اونجوری روز عاشورا رو به لجن میکشن و تا موردی مانند این مورد پیش میاید میگن کی بود کی بود ما نبودیم لباس شخصیا بودن؛ بعید ندونید.ثانیا اگر قرار یود که تمام فیلمها همان روز اول فاش میشد، دیگه بهانه خوبی برای گرم نگه داشتن این جنبش به اصطلاح سبز و خود جوش نامیده شده ، باقی نمیموند.خود این به تاخیر انداختن باعث میشود که در ذهن آدمایی مثل شما این شبهه ایجاد شود که حالا چرا؟اگه این کار جمهوری اسلامی و لباس شخصیا بود مطمئن باش زودتر از اینا خبرش میپیچید تا زمین خوردن جنبش نحس اموی قطعی شود.(کما آنکه خیلی وقته قطعی شده).
Albania
ملت ایران خیلی احساساتی هستند و همین باعث رفتارهای غیر عقلانی در هنگام عصبانیت در آنها می شود. در همین کامنتها هم همین احساساتی شدن های زیاد خود را نشان داده است. باری عقلانیتی لازم است.
Iran, Islamic Republic of
کامنتی را خواندم که می نویسد...،جنبش سبز فقط یک جنبش اعتراضیه که میخاد اوضاعه کشور اصلاح بشه، به نظرم ما ایرانیها اینقدر فرهنگ قوی داریم که بتونیم همگی تو این کشور با آسایش زندگی کنیم چه دیندار باشیم چه بی دین
سوال اینکه جنبش اعتراضی یعنی آتش زدن اموال عمومی و شخصی مردم ؟ یعنی شعار علیه ارزشهای مردم؟ یعنی توهین به مقدسات مردم؟ یعنی اردو کشی خیابانی ؟
و اضافه می فرماینداین درسته که جنبش سبز یه جنبش بدون خشونت هست ؟؟ حتما بیانیه منافقین تروریست در اعمال آشوب روز عاشورا هم از نوع بدن خشونت بوده ؟ و... و... شب خیر !
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
وقتی این فیلم رو دیدم می دونی اولین چیزی که به ذهنم رسید چی بود ؟ که اگه یک بار دیگه تظاهراته غیره قانونی صورت بگیره تعداد کشته های حزب مخالف خیلی خیلی افزایش می یابه .من به عنوان یه داداشه کوچکتر به عنوان یه دانشجو عرض می کنم این حوادث یه روزی تموم می شه یا این قدرت به دست می گیره یا اون ولی داغ مادر تموم شدنی نیستا چه جوانانی حیف... تقاضا دارم کمی تامل وتجدید نظر کن دوست من.ارزوی من ایرانی متحد
Iran, Islamic Republic of
اون دوستی که میگه این هم مثل پاره کردن عکس امام دروغه یک ذره عقلت را بکار بنداز آخه دوست یکی ازدوستام ازهمین به قول شما جنبش سبزه بدون خشونت هست به قول خودتون وقتی ازش پرسیدیه شد دلتون اومد عکس امام را پاره کردید با کمال وقاحت ازاین کار دفاع میکرد ومیگفت کاش خودم بادست خودم پاره میکردم ازاین دخترهایی که هرروز با یکیه به بی زن وبازنش وپیروجوانش هم کاری نداره آخه یک جوری حرف میزنند انگار ما تو این جامعه زندگی نمیکنیم واین سبزکها را از نزدیک نمیشناسیم حداقل خودتان باشید.
Iran, Islamic Republic of
این کار مردم خداجوی موسوی مثل کاری بود که صدام با اسرای ایرانی می کرد !
Iran, Islamic Republic of
من ايراني نيستم، اما فارسي زبانم. روي سخنم با كساني كه خودشان را جنبش سبز مي نامند است. شما هنوز طعم دربدري، عدم ثبات سياسي، فقر، بي هويتي و از همه مهمتر دموكراسي را نديديد!!! به خدا قسم اگر ايراني مي بودم، حاضر بودم براي همين نظامي كه شما قبولش نداريد خونم را بدهم.

كمي به خود بياييد و كشور خودتان را دودستي تبديل به جهنم نكنيد.

آمريكا و بيش از 40 كشور ديگر، هشت سال ميشود كه دموكراسي را براي ما افغانها هديه آورده اند. يك نگاهي هم بندازيد ببينيد، همسايه تون ازين دموكراسي آمريكايي چه گيرش آمده كه شما اينقدر براش سر و دست ميشكنيد. بي هويتي فرهنگي، فقر، فساد، ظلم، ذلت و كشتار تنها چيزي بوده كه ما ديديم. با وجود اين حكومت دموكرات، هر شب دعا مي كنيم همان طالبها دوباره بيايند تا حداقل خواب راحتي داشته باشيم. هر چيزي كه رنگ زرين داشت طلا نيست. مطمئن باشيد.
Iran, Islamic Republic of
بصیرت و تفکر و تامل.خداوند شر فتنه گران رو از کل مسلمانان جهان ب خودشان برگرداند ان شاءالله
Iran, Islamic Republic of
این سبزکها از قبل از انتخابات نمشد باهاشون حرف زد ، فورا میخواستند تکه پارت کنند، چه رسد به حالا که بوی سوختگی هم ازشون می یاد
کلمات شهید آیت - موسوی - فراماسونری را در گوگل جستجو کنید نتایج خیلی جالبی میبینید.
مرگ بر فراماسونری سبز1
Iran, Islamic Republic of
خیلی وحشتناک بود. ای کاش اون بسیجی را می کشتند ولی این کارو نمی کردند. آقا اصلاً این فیلم را پخش نکنید. مردم عصبانی می شوند که دیگه نمیشه جلویش را گرفت
Iran, Islamic Republic of
اسم سايتتون رو به (مخالف جنبش سبز )تغيير بدهيد بهتره .چون تمام نظرات مخالف ايشان بودند.
Iran, Islamic Republic of
من فکر می کنم که قسمت نظرات هم توسط خود عومل سایت پر می شود
Iran, Islamic Republic of
خداوند این مردم شیاد و اغتشاشگر و ذلیل کنه بحق امام زمان
Iran, Islamic Republic of
....
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
کجای دنیای نیروی انتظامی و مردمی بسیج بدون سلاح به میدان می فرستد؟؟؟؟ در اصفهان بسیجی گفت اگر یک سلاح داشتیم شهید نمی دادیم... مسئولین چرا چرا بدون سلاح بچه های ما رو جلوی اغتشگران مسلح می فرستد ...قوه قضائیه و نماینگان مجلس مماشات کافیه.. کاری می کنید خود مردم در میدان حاضر شوند