پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۱

انتخاب "نخبگان" توسط دانشگاه‌ها

شنبه ۸ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۵۹
کد مطلب: 393717
معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور گفت: از اول مهرماه بخشی از انتخاب نخبگان را به دانشگاه‌ها سپردیم و از ابتدای سال آینده نیز بقیه مسائل آئین‌نامه‌ها را اجرایی می‌کنیم.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور صبح امروز در حاشیه مراسم معارفه وزیر علوم در جمع خبرنگاران، از تغییر آئین‌نامه‌های بنیاد ملی نخبگان در جهت نقشه جامع علمی کشور خبر داد و گفت: از اول مهرماه بخشی از انتخاب نخبگان را به دانشگاه‌ها سپردیم و از ابتدای سال آینده نیز بقیه مسائل آئین‌نامه‌ها را اجرایی می‌کنیم.

وی تاکید کرد: اقدامات بنیاد ملی نخبگان در این تغییرات با این هدف است که باید تلاش کنیم نوع انتخاب نخبگان از وضعیت موجود خارج شود.

ستاری با اشاره به اینکه باید تلاش کنیم مقاله‌فروشی از حالت موجود خارج شود، خاطرنشان کرد: بخش عمده‌ای از این مسائل نتیجه سیاست‌های خود ماست.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مباركه. نخبگان را هم موروثي كرديد و به زودي شاهد نخبه شدن فزرندان اساتيد يا دامادها و به طور كلي فك و فاميل آنها خواهيم بود. كلا دولت تدبير با تدبير در جهت موروثي كردن فضاي دانشگاه عمل مي‌كند دست مريزاد