سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۲۶
۷

هنرنمایی جالب در مراسم سپاه +عکس

پنجشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۴
کد مطلب: 423713
«من از سپاه راضی هستم و به هیچ وجه نظرم از شما برنمی‏‌گردد. اگر سپاه نبود، کشور هم نبود. من سپاه پاسداران را بسیار عزیز و گرامی می‏دارم. چشم من به شماست.»
به گزارش جهان به نقل از مشرق، در آستانه روز پاسدار و همچنین سوم خرداد سالروز عملیات غرور آفرین بیت المقدس و فتح خرمشهر، صبح امروز (چهارشنبه) مراسم دانش آموختگی دانشجویان افسری و تربیت پاسداری دانشگاه امام حسین (ع) با حضور حضرت آیت الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا برگزار شد.

در این مراسم، تعدادی از دانش‌آموختگان دانشگاه امام حسین(ع) در اقدامی ابتکاری، با صعود از کابل‌های مخصوص، با حرکات آکروباتیک، جمله جاودان حضرت امام خمینی(ره) را در تمجید از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به تصویر کشیدند.

حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی در اوائل انقلاب اسلامی، در دیدار با اعضای شورای فرماندهی سپاه، تأکید کردند: «من از سپاه راضی هستم و به هیچ وجه نظرم از شما برنمی‏‌گردد. اگر سپاه نبود، کشور هم نبود. من سپاه پاسداران را بسیار عزیز و گرامی می‏دارم. چشم من به شماست. شما هیچ سابقه‏‌ای جز سابقۀ اسلامی ندارید. سلام مرا به همه برسانید. من از همۀ شما متشکرم. من به همه دعا می‏‌کنم.»









نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


چه زیبا کار کردن
Iran, Islamic Republic of
احسنت ...
United Arab Emirates
چه جالب.
خداکرم
کور شود هرآنکه نتوان دید(قابل توجه منفی دهندگان)
برادران سپاه هم باید بدانند هر گاه ایمان و اخلاصشون کم بشه و لغزشی درشون بوجود بیاد به میزان لغزش اونا اسیب پذیری کشور زیاد میشه پس باید بسیار مواظب باشن.
این حقیقتی است که هر آدم بی غرضی که تاریخ انقلاب خصوصاً هشت سال دفاع مقدس رو مطالعه کنه یه اون اعتراف میکنه
ابو سجاد
Iran, Islamic Republic of
درود خدا بر رزمندگان اسلام، درود خدا بر سپاه اسلام