شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
برخورد گرم قربانی و شکوری با استقلالی‌ها

حاشیه دیدار دوستانه استقلال و صبا

پنجشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۳۵
کد مطلب: 413615
دو بازیکن سابق تیم استقلال قبل از شروع دیدار دوستانه صبا با تیم سابقشان برخورد گرمی به بازیکنان آبی‌پوش داشتند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، دو تیم استقلال و صبای قم در دیداری دوستانه از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه امروز در زمین کمپ زنده‌یاد حجازی به مصاف یکدیگر می‌روند. تیم استقلال با ترکیب وحید طالب‌لو، حنیف عمران‌زاده، محمدرضا خرسندنیا، میلاد نوری، ایمان عباس‌زاده، خسرو حیدری، محمدرضا سلیمانی، محسن کریمی، امید ابراهیمی، میلاد سلیمان‌فلاح و سجاد شهباززاده به مصاف صبا می‌رود.

قبل از شروع مسابقه مهدی تارتار سرمربی صبای قم برای دقایقی با محمود فکری مربی تیم استقلال به گفت‌وگو پرداخت.

*پیروزی قربانی و هادی شکوری دو بازیکن سابق تیم استقلال نیز قبل از شروع مسابقه با شاگردان امیر قلعه‌نویی خوش و بش کردند. قربانی به محض اینکه جواد زرینچه را دید سمت وی رفت و برخورد گرمی با مربی استقلال داشت. همچنین وحید طالب‌لو نیز با مدافع تیم فوتبال صبا خوش و بش کرد.

*هنگامی که اعضای تیم استقلال مشغول گرم کردن بدن‌های خود بودند حنیف عمران‌زاده با صدای بلند خطاب به میرشاد ماجدی سرپرست این تیم گفت آقای ماجدی بگویید چمن را آب بدهند ما چگونه باید بازی کنیم؟

*حدود ۵۰نفر از هواداران تیم استقلال برای تماشای این مسابقه به ورزشگاه آمده‌اند.

*رضا عنایتی، آرش برهانی، میلاد فخرالدینی، یعقوب کریمی، امیرحسین صادقی و هاشم بیک‌زاده نفراتی هستند که در مسابقه امروز حضور ندارند و همگی در کمپ حجازی حضور پیدا نکرده‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *