جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

واکنش هاشمی درباره مرگ مادر سردشتی

شنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۱۲
کد مطلب: 419312
وزیر بهداشت با اعلام آخرین وضعیت تعرفه‌های پزشکی، درباره مرگ مادر سردشتی توضیحاتی داد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، سید حسن هاشمی در حاشیه یازدهمین دوره اعطای نشان ایمنی و سلامت ایران درباره ارتباط وزارت بهداشت در زمینه مرگ مادر سردشتی اظهار داشت: این حادثه آن طور که در فضای مجازی منتشر شد، نبود و معده این مادر برداشته نشده بود و واقعا این مساله مانند طنز بود، بلکه مرگ این مادر به دلیل خونریزی بود و بنده نیز دو گروه را فرستادم تا تحقیقات لازم را انجام دهند و پرونده آن نیز به دستگاه قضایی ارسال و با متخلفان احتمالی برخورد شود.

وزیر بهداشت درباره آخرین وضعیت تعرفه‌ها نیز گفت: قرار بر این بود تا آخر فروردین‌ تعرفه‌ها اعلام شود، بنابراین امروز یا این هفته تعرفه‌ها اعلام می‌شود که بیشتر نیز مربوط به حق‌العلاج و سرپایی است.

هاشمی با خطاب قرار دادن سازمان‌های دامپزشکی و غذا و دارو بر نظارت‌های بیشتر بر محصولات مواد غذایی تاکید کرد و افزود: وقتی بازار آشفته می‌شود متاسفانه تولیدکنندگانی هم که خوب کار می‌کنند تحت‌الشعاع قرار می‌گیرند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
بابا تیتر خبرو می زنید هاشمی فکر می کنیم هاشمی رفسنجانیه خبر باز می کنیم
برای این خبر قاضی زاده بزنید