شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

بدهی عجیب دولت به یک دانشگاه خارجی

چهارشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۲۰
کد مطلب: 409412
وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به نمایندگی از دولت جمهوری اسلامی ایران، مبلغ ۲ میلیون و ۹۸۰ هزار دلار به دانشگاه فناوری اسلامی داکا بدهکار است.
به گزارش جهان، روزنامه خراسان نوشت:

*بدهی عجیب دولت به یک دانشگاه خارجی

براساس گزارش یک نهاد نظارتی، اعلام شده است که طبق بررسی‌ها و نامه‌نگاری‌های صورت گرفته توسط مسئولان اجرایی، مشخص است که وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به نمایندگی از دولت جمهوری اسلامی ایران، مبلغ ۲ میلیون و ۹۸۰ هزار دلار به دانشگاه فناوری اسلامی داکا بابت حق عضویت سالهای گذشته بدهکار است که مقرر شده با دستور مسئولان اجرایی، این مبلغ پرداخت شود.

*شکایت دیوان محاسبات از آخرین بخشنامه دولت دهم


در حالی که براساس ماده ۲۸ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران، شرایطی برای حقوق و مزایا و اشتغال جانبازان و ایثارگران در نظر گرفته شده است، طبق بخشنامه ۱۶ مرداد سال گذشته دولت دهم، مقرر شده بود خدمت جانبازان و آزادگان دارای مدرک کارشناسی تا سن ۳۵ سالگی ادامه داشته باشد که این دستور با شکایت دیوان محاسبات کل کشور به دستگاه قضایی، طی روزهای اخیر ابطال و لغو آن به مسئولان اجرایی ابلاغ شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *