سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۲
گاردین:

پسر ۱۷ ساله ایران ستاره فوتبال دنیا می شود

جمعه ۱۷ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۲
کد مطلب: 449012
پایگاه خبری گاردین ۵۰ استعداد برتر جهان را معرفی کرد و نام بازیکنی ایرانی در فهرست این وبسایت انگلیسی به چشم می‌خورد. این پسر ۱۷ ساله ایرانی ستاره فوتبال دنیا می شود
به گزارش جهان به نقل از خبرآنلاین ، در میان انبوه ستارگان زیر ۱۷ سال جهان، که برخی از آن ها در تیم‌های بسیار بزرگ اروپا بازی می‌کنند، نام یک جوان کم ادعای ایرانی به چشم می‌خورد.

وبسایت گاردین در بین ۵۰ نوجوان زیر ۱۷ سال که به عنوان ستارگان آینده دنیای فوتبال معرفی کرده است، به هافبک ایرانی باشگاه ذوب آهن هم پرداخته است. این پایگاه خبری انگلیسی در مورد رضا شکاری نوشته است: «او اخیرا اولین بازی‌اش را برای تیم اصلی ذوب‌آهن انجام داد. از او به عنوان جانشین جواد نکونام یاد می‌شود. بازیکنی که ۶ فصل در لالیگا بازی کرده، ۱۵۰ بازی ملی دارد و در ایران یک اسطوره است. بعضی‌ها معتقدند او می‌تواند از نکونام هم بهتر شود. رضا اخیرا به تیم ملی امید ایران هم دعوت شده است، در حالی که تنها ۱۷ سال سن دارد. ایران همواره بازیکنان خوب زیادی پرورش می‌دهد، اما شرایط خوب پیش نمی‌رود. شکاری می‌تواند متفاوت باشد.»

رضا شکاری، متولد ۱۹۹۸ است. بازیکنی که تازه ۱۷ ساله شده و برای تیم‌های ملی نوجوانان، جوانان و امید به میدان رفته است. در لیگ امسال ۱۰ دقیقه برای تیم گلمحمدی به میدان رفته است. او ۸ گل در رده‌های سنی تیم ملی به ثمر رسانده است. بازیکنی به طور جد شبیه به جواد نکونام، با توانایی هجومی بسیار بالاتر است.

ذوبی‌ها این بازیکن را از مقاومت تهران خریداری کرده‌اند و در حال پرورش این استعداد ناب هستند. مسئولان ذوب‌آهن گفته‌اند که در صورت پیشنهاد از باشگاه ها سطح بالای اروپا، تمام همکاری‌های لازم را برای رضا شکاری انجام می‌دهند. کارشناسان پیش بینی می‌کنند رضا شکاری در کنار گلمحمدی می تواند پیشرفت خوبی داشته باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *