شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

خبر رئیس‌کمیسیون‌اقتصادی از کاهش نرخ‌ارز

دوشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۲۹
کد مطلب: 249816
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به طرحی برای کنترل بازار ارز، گفت: پیش‌بینی شده است تا قیمت ارز برای تولیدکنندگان کاهش یابد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، ارسلان فتحی‌پور در حاشیه آغاز به کار یازدهمین نمایشگاه تاسیسات در جمع خبرنگاران با اشاره به طرح ویژه مجلس به منظور کنترل هرچه بیشتر بازار ارز، گفت: قرار است که طبق این طرح، ارز مورد نیاز تولیدکنندگان با قیمتی بسیار پایین تر از بازار در اختیار آنها قرار بگیرد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوال مهر افزود: بر این اساس، مقرر شده است تا ارز مورد نیاز تولیدکنندگان با قیمتی پایین تر از بازار به دستشان برسد.

وی تصریح کرد: نه اتاق مبادله ارزی را قبول دارم و نه بورس ارز را؛ بلکه معتقدم که باید ارز تک نرخی شود و دولت دستوری دخالت نکند.

همچنین در این مراسم، عبدالکریم جلالی، مدیر اجرایی یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی تاسیسات افزود: در این نمایشگاه ۵۰۰ شرکت اعم از ۳۵۰ شرکت داخلی و ۱۵۰ شرکت خارجی حضور دارند که شرکت های خارجی از ۱۴ کشور دنیا در این نمایشگاه گرد هم آمده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: کشورهای آلمان، اسپانیا، فرانسه، دانمارک، فنلاند، چین، ترکیه، تایوان و عربستان در این نمایشگاه حضور دارند.

به گفته جلالی، هدف از برگزاری این نمایشگاه معرفی تکنولوژی های جدید صنعت تاسیسات است که بر این اساس برخی نوآوری‌ها و فناوری‌ها نیز عرضه شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *