پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۱

قیمتهای وارونه سکه در بازار رسمی و آزاد

دوشنبه ۲ خرداد ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۴۰
کد مطلب: 167817
نرخ طلا امروز دوشنبه در حالی در بازارهای جهانی کاهش یافته که هم اکنون نرخ انواع سکه دولتی بیش از نرخ بازار غیررسمی شده است.
به گزارش مهر، بررسی قیمت سکه ها در بازار رسمی و غیر رسمی در روز جاری حاکی از وارونه شدن قیمتها در این دو بازار است، به طوری که نرخهای اعلام شده از سوی بانک مرکزی برای عرضه سکه ها در شعب بانکی بالاتر از نرخ بازار است.

در پی کاهش نرخ طلا در بازارهای جهانی، نرخ سکه ها در بازار داخلی کاهش یافت، این در حالی است که بانک مرکزی نرخ سکه های اعلامی در شعب بانکی را مانند روز گذشته تعیین کرد.

بر این اساس قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم امروز دوشنبه در بازار ۴۵۵ هزار تومان، طرح جدید ۴۳۴ هزار تومان، نیم سکه ۲۱۸ هزار تومان، ربع سکه ۱۲۹ هزار تومان و سکه گرمی ۶۸ هزار تومان است.

در حالی که بانک مرکزی قیمت سکه طرح جدید را در شعب بانکی مانند روز گذشته ۴۳۷ هزار و ۳۲۰ تومان، نیم بهار را ۲۱۸ هزار و ۹۲۰ تومان و ربع بهار را ۱۲۸ هزار و ۹۶۰ تومان تعیین کرد.

در عین حال قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم دیروز در بازار ۴۶۲ هزار تومان، طرح جدید ۴۳۶ هزار تومان، نیم سکه ۲۲۰ هزار تومان، ربع سکه ۱۳۱ هزار تومان و سکه گرمی ۶۸ هزار تومان بود.

نرخ طلا در بازارهای جهانی کاهش یافته و از ۱۵۱۳ تومان روز گذشته به ۱۵۰۵ تومان در روز جاری رسیده است. نرخ هر گرم طلای زرد ۱۸ عیار هم امروز در بازار ۴۳ هزار و ۲۲۰ تومان اعلام شد. صرافان هم نرخ دلار آزاد را ۱۱۹۵ و هر یورو را ۱۶۸۵ تومان اعلام کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حالا نحوه مدیریت بازار توسط بانک مرکزی رو خوب مشاهده می کنین

خودشون حباب می سازن!!!