پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۱

بیرانوند سرخپوش می شود !

جمعه ۶ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۶:۱۱
کد مطلب: 457914
تیم فوتبال فولاد خوزستان برای تقویت تیم خود سراغ سنگربان تیم ملی فوتبال ایران می‌رود.
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران
، با توجه به اینکه دروازه تیم فولاد خوزستان در تمامی دیدارهای انجام شده‌اش در مقابل حریفان چه در لیگ برتر و یا جام‌حذفی گشوده شده است.
 
سرمربی و کادرفنی این تیم را برای این که بتواند یک راه چاره و یا شوکی به این پست حیاتی وارد کند به دروازه‌بان دیگر خود مهرداد بشاگردی که اتفاقا از نظر فیزیک و استایل بدنی گزینه خوبی به نظر می‌آمد برای دیدار مهم در قالب رقابت‌های لیگ برتر مقابل تیم استقلال تهران استفاده کرد، که بعد از شکست دو بر صفر بشاگردی هم نتوانست از نظر کادرفنی انتظارات را برآورده کند.

باز هم آن طور که از شنیده‌ها حاکی است برای برآورده کردن این نیاز و پست مهم به سراغ یکی دیگر از گزینه‌های مدنظر خود که علیرضا بیرانوند و گلر تیم ملی است می‌رود که توانست در بازی با گوام نیز فیکس و گزینه اول سرمربی تیم ملی فوتبال ایران کی‌روش باشد و به میدان برود.

مسئولان تیم فوتبال خوزستان با توصیه رییس هیئت فوتبال استان خوزستان قصد دارند نقل و انتقالات نیم فصل را جدی بگیرند و دوباره دچار بستن قرارداد با بازیکنان ناآماده نشوند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *